- 713 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Unutamadıklarımız... bize aşk acısı çektirenlermidir?
Bu yazıyı yazmak istemezdim ama günlerdir aklımda bu soru dolaşıyor.Ben cevabın hayır olmasını diledikçe evet dedirten binlerce örnek seriliyor önüme...
Geçenlerde bir arkadaşla konuşuyorduk...
ikimizinde tanıdığı biri bir kızı seviyordu...
Kız evlenmiş bir çocuğu olmuş olmasına rağmen hala onu seviyordu...
Seneler geçmesine,başka bir kız onun için dünyaları verecek olmasına rağmen o hala o kızı seviyordu...
O onu seveni değil onu sevmeyeni sevmek için çırpınıp duruyordu...
Arkadaşımda bende emindik o o kızı asla unutamazdı
Hatta onu tanıyan herkes emindi...
Sonra ben dedimki arkadaşıma
Neden o kızı unutamaz?
Ona hayatındaki en acı günü yaşatmışta ondan dedi...
Nasıl olmuş dedim...
Sabah kızla buluşmuşlar evlilik hayalleri kurmuşlar kızla tuhafiyeden kurdela almışlar
Akşam kızı aramış kız ona bu akşam nişanlandığını bir daha aramamasını söylemiş,
Sabah aldıkları kurdela meğer kızın nişan kurdelasıymış
Kız belkide ona hayatındaki en acı günü yaşatmıştı,
Onun duygularını kalbini hiçe saymıştı,
Ama o kız unutulmayan adına şiirler yazılan gözyaşı dökülen kıymetli değerli kız olmuştu.
Aklım mantığım hislerim kabul etmiyordu ama bu çark böyle dönüyordu.
O kadar çok örnek varki önümde...
Hepsi doğru olmasını istemediğim doğrular.Herkes sevgisine karşılık alamadığının ona aşk acısı çektirenin peşinde...
Eğer birini gerçekten sevmişseniz oda bundan eminse size acı çektireceği güne hazır olun yada yarı yolda bırakılmaya...
Eğer birinin sizi gerçekten sevmesini hiç unutmamasını istiyorsanız onun duygularını hiçe sayın ve ona hiç unutamayacağı acı bir gün yaşatın...
Bunu yaptığınızda en kıymetli en değerli adına şiirler yazılan ve hatta şiirler okunan şarkılar söylenen insan oluverirsiniz.
Bilmem siz ne düşünürsünüz.Ama bugünlerde tek düşündüğüm bu.
Ve ben...
Bunu yapamayacağım için unutulmayan en kıymetli en değerli adına şiirler yazılan kız olma lüksümü kaybediyorum.Gerçek sevgi ve aşkı bulacağımı ümit bile edemiyorum.
Sevdiğimiz unutamadığımız insanların gerçekten hakeden insanlar olmasını diliyorum.
Evet siz...
Kırın bu çarkı sizi seveni size değer vereni sevin...
Hatta sevmekle kalmayıp onu bulabildiğinize şükredin...
YORUMLAR
yapmacık oldumu iki tarafta acı çeker...
insan sevdiğine böyle şey yaparmı???
başlık çok güzel.. evet aynen de öyle
aşk acısı çektirenler en kıymetli oluyorlar