- 359 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EŞKİYADAN SURİYE’YE HÜKÜMDAR OLMAZ
EŞKİYADAN SURİYE’YE HÜKÜMDAR OLMAZ
Sandıklarım sandıklarım / Açılsın sandıklarım
Hayvandan beter çıktı / İnsandır sandıklarım.
Halep’te katliam en şiddetli ve acımasız günlerini yaşıyor. Müslüman kadınlar ve çocuklar kaçırılarak tecavüz ediliyor. 6 kilometrekarelik bir alanda sıkışan ve tahliyelerine izin verilmeyen Halepli Müslümanlar sokaklarda diri diri yakılıyor. Son 2 günde yüzlerce kadına tecavüz edildiği bilgisinin yanısıra dünya ile irtibat kurabilen az sayıdaki Müslüman kadınlar tecavüze uğramamak için intihar fetvası beklediklerini söylüyor. İşte Halep’te son durum.(1)
Halep’te güya ateşkes sağlandı. İnandırıcı mı değil. Çünkü kendi halkını bombalayan öldüren bir lider bozuntusu eşkıya Esat’tan bahsediyoruz. Halep’te öldürülen çocukların, kadınların haddi hesabı yok. Esat insan olsaydı çocuklara, kadınlara zarar verir miydi. Halep’ten gelen ölü çocuk ve kadınların resimlerini Esat’la aynı safı tutan muhalefet lideri görmez mi? Vicdanı sızlamaz mı? Hamdolsun ki Devleti aliyye Osmanlı’nın torunlarıyız. O güzel atalarımız ki hiçbir zaman hiçbir savaşta mazlumlara, çocuklara, kadınlara, engellilere zarar vermemiş. Onlara aş, ekmek, sıcak yuva imkanı sunmuş sahiplenerek. Avrupa sevdalılarına sesleniyorum. Bu kadar zulüm karşısında susan Avrupa dilsiz şeytan değil midir? Eyy İran hiç mi vicdanın sızlamaz bu zulümler karşısında. Nasıl bir Müslüman devletsin sen? Halep’li Müslüman kardeşlerim. Sizlere sesleniyorum. Şahadetinize şahidiz. Dualarımız, gönlümüz ve yüreğimiz sizinle. Eyyy Rabbimiz… Sen ki dünyada zulüm gören insan olan herkesi koru. Onlara yardım et. Zulmedenlere, sessizce izleyen dilsiz şeytanlara hidayet nasip et. AMİN.
‘ SÖZÜ ALTIN OLANLARIN SUSMASI DA İNTİHAR’DIR’
KAYNAK:
(1) www.sabah.com.tr/gundem/2016/12/13/halepte-son-durum-4-mahallede-100-bin-insan-tarihin-en-buyuk-katliami-ile-karsi-karsiya
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.