- 621 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ALLAH BELANIZI VERSİN, BUDİST CANAVARLARI
ALLAH BELANIZI VERSİN, BUDİST CANAVARLARI
Acı diyorum efendim,
O da evrensel olmalı;
Bir çocuğun eline diken batsa;
İnsanoğlu yanmalı…
Farid Farjad
Burma, Myanmar ya da Arakan… Hangi ismiyle hitap edilirse edilsin, bu bölgede yaşayan Müslüman halk, her dönem, çeşitli gruplar tarafından işkencelere, katliamlara, soykırım çabalarına mâruz kalmış bir halktır. 50 milyon nüfusu bulunan Burma’nın yüzde 15’ini Müslümanlar oluşturmaktadır. Geri kalan nüfusun büyük bir çoğunluğu Budist. Müslümanların büyük çoğunluğu, ülkenin Arakan adlı bölgesinde yaşıyor.(1)
Burma askerinin Müslümanların yaşadığı Arakan bölgesinde bir bebeğe elektro şok cihazı ile işkence yaptığı iddia edilen görüntüler sosyal medyada büyük tepki çekti. Videoyu sosyal medyada paylaşan kişi, Bruma askerinin, yerde çırılçıplak oturan bebeğe defalarca elindeki elektro şok cihazıyla şok verdiğini yazdı.(2)
Yaşasın zalimler için cehennem… İnsan değil canavar bunlar. Nasıl izah edilir. Nasıl anlatılır bilemiyorum. Yüce rabbim fırsat verse de Müslüman kardeşlerimize bu zulmü yapanlara karşı dursam. Affet ya rabbi, affet. Biz Osmanlı’nın torunları keyif çatarken bu Müslüman kardeşlerimiz zulümler görüyor. Biz gaflet içindeyiz. Sen yardım et onlara, sen yardım et.
Nerde insan hakları… Nerde Birleşmiş Milletler… Nerde Avrupa… Nerde, Nerede? Hepsi yalan. Bu sahtekâr Yahudi ve Hristiyanları dünya da mevzu Müslüman olunca sessiz kalıyor, kulakları tıkalı oluyor. Dünya mü‘mine zindan kâfire cennettir der dinimiz. Biz rabbimiz için, dinimiz için zindanlarda işkence çekmeye razıyız. Siz eyy canavarlar… Kâfirler. Ahirette cehennemde yanmaya hazır mısınız?
Yurt dışında nereye gidersek gidelim Müslüman kardeşlerimiz gözlerimizin içine bakıyorlar. Yaşamışlar Osmanlı sevgisini, adaletini. Eyy Osmanlı torunları Türkiye’min güzel insanları. Çok çalışmalıyız. Dünya Müslümanlarının umudu Türkiye, biziz. Dünyanın bir ucunda bir Müslüman kardeşimiz zulüm görüyorsa bundan bizde mesulüz. Yarabbi bize fırsat ver, imkân ver. Biz bu veballeri taşıyamayız, ödeyemeyiz. Bize yardım et. Âmin.
“Dünya, kötülük yapanlar yüzünden değil, sayıları daha çok olduğu halde, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir.”
EİNSTEİN
KAYNAK
(1) www.islamveihsan.com/ara-kan-tarihi.html
(2) odatv.com/butun-ulkeye-allah-belanizi-versin-dedirten-video-0712161200.html