- 377 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI / KANLI MİRAS BÖLÜM- 23
KANLI MİRAS-23
Emniyetin arka kapısından her girişimde içimi bir ürperti kaplıyor. Ama ön kapıdan elimi kolumu sallayarak içeri girmem ise mümkün değil. Çünkü bundan sonra ben yaşayan bir ölüyüm. Bir fırsatını bulabilirsem kimsesizler mezarlığında yaptırılacak olan mezarımı ziyaret edeceğim. Büşra birden bir damla gözyaşının gözleinden yanaklarına doğru yuvarlandığını ve oradan dayee düştüğünü hayretle gördü. ’’ Bende ağlayabiliyormuşum’’. Gerçekten yalnızım kimim var ki, hiç kimsem yok. Ağabeyim Gürsel kahrolası hainlerin kurbanı olmadı mı? Şimdi Büşra katıla, katıla ağlıyordu. O sert hiç bir şeyden yılmayan kadın gitmiş yerine savunmasız zavallı bir kız çocuğu gelmişti. Birden saçlarını şevkatli bir elin okşadığını hissetti. Başını kaldırınca Baş komiser sedat’ın gülümseyen yüzünü gördü.
Sedat baş komiser_ Biz senin ailen değil miyiz? Biz sırtımızı birbirimize yaslayıp kurşunlara göğüs germiyor muyuz? Ben şimdi senin gözünde kendimi dışlanmış hissediyorum. Ya Seçkin, Gürkan ekipdeki diğer arkadaşlar senin hiç bir şeyin mi oluyor? Hadi yavrum otur şu sandalyeye biraz da iş konuşalım.
Büşra_ Haklısın Baş komiserim duygusallığım tuttu işte. Dediğin gibi biraz da iş konuşalım.
Sedat Baş komiser_Bak kızım bu uyuşturucu tacilerinin kolunu kanadını kıracağız ki uyuşturucudan elde ettikleri paralarla alacakları silahları doğuda çarpışan askerlerimize karşı kullanmasınlar:Onlar orada vatanları için canlarını hiçe sayıyorlarsa, bizde burada onlar için savaşacağız. Şimdi iş konuşmaya hazı mısın?
Büşra evet hazırım Baş komiserim.
Sedat Baş komiser_ Şimdi anlat bakalım bugün neler oldu?
Büşra_ resmen uyuşturucu kuryeliği yaptım. Sirkeci’deki Granter Hotelde bir resepsiyonist var onu takibe almanızı istiyorum Baş komiserim. Adamın adını öğrenemedim, ama tarif edebilirim. Uzun boylu, zayıf, gözlüklü ve saçları dökük. Bence hoteli hemen gözaltına alın.
Sedat Baş komiser_ Başka bir şey öğrenebildin mi?
Büşra_ Evet bir şey daha öğrendim. Fahrettin Bey Bay Jozef diye birinden bahsetti. Beni onunla tanıştıracakmış.
Sedat Baş komiser_ İşte bu çok önemli kutlarım seni Büşra Baş komiser. Nihayet sayende büyük balığa ulaşacağız. Bu konuda elinden geleni yapacağına inanıyorum.
Büşra_ Sağolun Baş komiserim.
Sedat Baş komiser_ Şimdi kimseye görünmeden doğru Yalova’ya, Hüseyin Amire selamımı söyle kendisini ziyaete geleceğiz.
Büşra_ Emredersin Baş komiserim.