- 420 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZİN MACERALAR BÖLÜMI-21 KANLI MİRAS
KANLI MİRAS-21
Denizle konuştuktan sonra, bahçeye çıkıp şezlonga uzandım. Niyetim güzel bir uyku uyumaktı. Ama ne mümkün, once Hüseyin amirim aradı. Akşam yemeğini beraber yememizi teklif etti. Benimde hazır tarafım zaten oturmaktan canım sıkılıyordu Kabul ettim. Yeniden ve kararlı bir şekilde uyumak için şezlonga uzandım. Tam gözlerimi kapatırken telefon bir daha çalınca kim olduğuna bakmadan açtım ve fırçayı bastım. Fahrettin Beyin sesini duyunca birden durdum yoksa ağzımdan daha kötü kelimeler çıkacaktı.
Selma_Özür dilerim.
Fahrettin Bey_ Telefonun hiç susmuyor galiba.
Selma_Hiç sormayın Fahrettin Bey, kadın olmanın en kötü yanı da bu. Arkadaşlarım dedikodu yapmak için sıraya girmiş.
Fahrettin Bey_ Anladım, ama şimdi dedikoduyu boş ver. Sana işim düştü.
Selma_ İşin sözümü olur başımın üzerinde yeriniz var. Siz söyleyin yeter.
Fahrettin Bey_ Eline kalem kağıt al söylediklerimi not al.
Selma_ Bir dakika, evet size dinliyorum.
Fahrettin Bey_ Sirkecideki Granter Hotele gideceksin, Resepsiyondaki adama kimliğini gösterip kendini tanıtacaksın. Sana bir çanta verecek. O çantayı alıp Asbank Sirkeci şubesinde sana yazdıracağım hesaba yatıracaksın. Buraya kadar anlaşılmayacak bir şey var mı?
Selma_ gayet iyi anladım efendim.
Fahrettin Bey _ Bankadan alacağın dekontu, otele dönüp resepsiyondaki adama vereceksin. Adam dekontu alınca sana başka bir çanta verecek. O çantayı bana Beyoğlundaki büroma getireceksin. Senin yapacağın iş bu kadar.
Selma_ her ne kadar kılık değiştirsemde büyük bir riske giriyorum Fahrettin bey. Bu işten benim bir kazancım olacak mı?
Fahrettin Bey_ Ben bonkör bir adamım. Tabiki kazancın olacak. İki yüz elli bin yeter mi? Selma_ Yeterde artar bile. Bu iş yarın mı olacak?
Fahrettin Bey_ Evet saat dörde kadar zamanın var.
Selma_ Bu işi oldu bilin Fahrettin bey. Yarın görüşürüz.
Biraz düşündükten sonra, beni güzellik uykumdan mahrum ettikleri için, önce hepsine lanet okudum. Sonrada Sedat Baş komiseri arayıp olan biten her şeyi anlattım. Hiç sesini çıkarmadan dinledi. Nihayet sustum.
Sedat Baş komiser_ sen bu konuda ne düşünüyorsun?
Büşra_ Bana sorarsan Baş komiserim oyuna devam edelim derim. Bence Fahrettin Bey küçük balık. Bu işi bana vemekle beni sınadı. Bize büyük balıklar lazım. Binlerce ailenin uyuşturucu ile ocağını sondüren bu itlerin köküne kibrit suyu sıkalım.
Sedat Baş komiser_Haklısın oyuna devam ama çok dikkatli ol. Sen benim için her şeyden önemlisin.
Selma_ Merak etmeyin Baş komiserim dikkatli olacağım. Şimdi izin verirseniz yarım kalan uykuma devam etmek istiyorum
Akşam Hüseyin Amirin davetine uyarak Yalovanın en kalityeli restorantında yemek yedik.
Hüseyin Amir_ Güzellik uykusu sana yaramış doğrusu, kökünden koparılmamış çiçek kadar taze ve güzelsin.
Büşra_ Son zamanlarda duyduğum en güzel iltifat bu Amirim. Bakınız orkestra dans edermisiniz?
Hüseyin Amir_ Güldürme beni o oda müziği ama, bana bu dansı lütfedermisiniz Büşra Hanım?
Büşra_ Pos bıyıklı Hüseyin Amirim bana rica edecek , Mümkünü var mı amirim. Seni reddetmeye benim gücüm yetmez.
Anlayacağınız geceyi güzel bir dansla taçlandırdık. Bu arada bu günkü telefon konuşmalarının kısa bir özetini amirime anlattım. Oda dikkatli olmamı tembihledi. Bu gece erkenden yatmalıyım, Yarın çok yoğun bir gün olacak benim için.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.