- 494 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Rabbim Vatanımızı Korusun
Chp’de siyaset yapamayınca Hdp gibi terör yapıyor.
Şimdi, Başkanlık sistemi teklifinin meclise getirilmesini hazmedemeyen Chp ve Hdp’nin artıkları ve sırtlarını dayadıkları batıllar, hangi metotla ülkemizi karıştırıp, Başkanlık sisteminin gelmesine engel olmaya çalışacak? diye düşünüyoruz.
"Chp bu metodun ne olacağının sinyallerini dün Mecliste vermiş olabilir."
"CHP Muğla Milletvekili Nurettin Demir, Aladağ’da özel öğrenci yurdunda çıkan yangınla ilgili konuşmasında, "10 öğrenci ve bir görevli cayır cayır yandı. Sizin Madımak’ta yaktığınız aydınlar gibi yandılar." ifadesini kullandı."
CHP bu söylemi başlatarak bizimde "sizde misilleme olarak, Erzincan’ın Kemaliye ilçesine bağlı Başbağlar köyünde 33 Sünniyi kurşuna dizip, köyü ataşe verdiniz" çıkışı yapmamızı bekliyor olmalı.
Biz artık sizin (CHP ve HDP’nin) nasıl kahpelikler yaptığınızı çok iyi anladık.
Madımak’ta, Başbağlar’da yaşanan hadiselerde, sizin insanlarımızı birbirine kırdırmak için yaptığınız bir kahpeliktir.
Yoksa Adana’daki yangınla Madımak arasında bağlantı kurmak neden akıllarına gelmiş olabilir?
"Madımak olayını dinci yobazlar yaptı" diyenler, Başbağları "Pkk" yaptı deyip işin içinden sıyrıldılar. Sıyrılıyorlar.
Bu gün CHP ve HDP arasında bir fark olmadığını görmüş bulunuyoruz. PKK hem HDP’nin, Hem CHP’nin tetikçisi.
Çünkü ikisi de aynı elin oynattığı kuklalar.
HDP kendi mitingini bombalatıp, mağdur ve kahraman edebiyatı yaptı. Kılıçtaroğlu’nun PKK tarafından saldırıya uğraması da, masaldı. Yutmadık ama yutmuş göründük.
Darbe sonrası bütün gözler CHP’ye çevrilecekti.
Çünkü "Yurtta Sulh Konseyinin 15 Temmuzda yapmaya çalıştığı darbeyi, CHP, GEZİ ve KOBANİ olaylarında, HDP ile ortaklaşa denemişti.
Kılıçtaroğlu ne kadar beyin yoksunu olsa da onu CHP’nin başında Kahraman edasıyla tutmaya çalışıyorlar. Çünkü kahpeliğe, ortalığı fesada vermeye en hevesli olan o!
CHP’liler! Eğer "CHP bir gün iktidar olacak" diye bir düşünceniz varsa aklınıza şaşarım.
Yanlış anlamayın "CHP başarısız" demiyorum, fakat CHP’nin o taraklarda bezi yok.
CHP kendi alanında çok başarılı. CHP’yi Ülkemizde Fesat çıkarması için muhafaza ediyorlar, çünkü Chp bu alanda, bu güne kadar, bir çok başarı elde etti.
Öyle Ya! Kemal K."Başkanlık Sistemi Kan Dökülmeden Gelmez" demişti.
Halkın Çoğunluğu istese de mi? kan dökeceksiniz?
Bunu siz mi söylüyorsunuz Batıda’ki akıl hocalarınız mı?
15 Temmuzda bu söylemi mi? hayata geçirdiniz?
Biz, HDP’lilerin çıkıp "Sırtımızı Pkk’ya dayadık, Pkk sizi Tükürüğüyle boğar...gibi" laflar ettiğinde, aslında şöyle dediklerini: "Bizim Kürtler umurumuzda değil. Sırtımızı Amerika’ya, Batıya, Onların sizin kılcal damarlarınıza kadar soktuğu, Paralel çeteye dayıyoruz" dediğini anlamıştık.
Bu kışkırtmayla bizi sokağa döküp, Kürt Kardeşlerimizle birbirimizi boğazlamamızı istediler.
Sonra Kahraman Amerika ve Batılı Devletler, Irak’ta, Suriye’de olduğu gibi, bize barış güvercinlerini göndereceklerdi.
Gezide ise, bu sahnenin başka versiyonu için zemin hazırlandı.
Gezi Eylemine katılan insanların çoğu Sünni olmasına rağmen, cımbızla Alevi gençler, seçilip öldürüldü.
Bütün ülkede Chp seçim bürolarında "Gezi Şehitlerimiz" diye köşe hazırlandı.
Ne hikmetse iki ağaç için başlayan Gezi, diktatör devirme işine, sonra yine ne hikmetse, Alevi Sünni çatışmasına evrildi.
CHP önce temeli hazırladı, şimdi bunun üstüne birde eski senaryodan faydalanıp yaraları kaşımaya başladı.
Kürt/Türk çatışması tutmadı, sıra Alevi/Sünni Çatışması denemesinde...
Bu oltaya gelen olur mu? bilmem.
"15 Temmuzda Alevilerden bir gurup Paralel çete tarafından Silahlandırılmış.
Yine darbeci generaller hileyle askerlerimizi sınırdan çekmiş.
O gece darbe başarılı olsaymış, Sınırımızdan, Esed ve İran’a bağlı Şii savaşçılar girecek, Alevi Komşu ve akrabalarımız da, onlarla beraber, bizi öldüreceklermiş.
Hatay, Suriye ve İran’ın birleşmesiyle büyük Şii devleti kurulacakmış?"
İşte CHP’nin son yıllarda, üstünde çalıştığı en önemli işi bu.
Chp’li Metin Fevzioğlu da "hani şu terörist cenazesine katılan" Hatay’da Alevi dedelere "İsyan edin" toplantıları düzenliyordu. Bunu da hatırlatmadan geçmeyeyim.
Bu bir hatırlatma yazısı olsun, "BİR OLALIM, İRİ OLALIM, DİRİ OLALIM, HEP BİRLİKTE TÜRKİYE OLALIM" Diye.
Ben kendi adıma 15 Temmuz gecesi bizim komşularımız, akrabalarımız olan, Sade Alevi vatandaşlarımızın, Bizi öldürmek için silahlandığını düşünmüyorum.
Teröristi, Vatan Hainini, "Kürt, Türk, Alevi, Sünni, diye adlandırmıyoruz.
Her kesimin içinde iyide var, kötüde var.
Bu bir savaş ama iç savaş değil. Küresel bir savaş. İyiler ve Kötülerin savaşı.
Namuslular ve Namusuzların savaşı. Maşa varken ellerini yakmak istemeyen Patronlarla, "Ezanını, Namusunu, Bayrağını, Toprağını, korumak için, kış günü bebek yerine Mermi kundaklayan, Anaların Dolu olduğu bir Milletin savaşı. Herkes bilsin ki: 79 Milyon insanımızın son bir ferdi kalana kadar, biz Mücadeleden vaz geçmeyiz, Allahın İzniyle. Onun için hem Chp, hem Hdp’lilere derim ki! Bizi kışkırtmaya boşuna çalışmayın, biz sizi umursamıyoruz. Sizi bize musallat eden Sahiplerinizle hesaplaşacağımız günü bekliyoruz.
Allah (c.c) Ülkemizi, Halkımızı, Fitne üreten CHP’den ve bütün fitne üreten kurumlardan korusun.
AMİN AMİN AMİN
YORUMLAR
Yazının içinde sizin de belirttiğiniz gibi, her kesimin içinde iyiler de kötüler de mevcut; sayın yazar.. Ki, kötülerin yanlış ya da ihanete varan kararları/uygulamaları, onlar tarafından karar mercileri ele geçirilmiş kurumları yanlışa sürüklese de kullanılan dile dikkat etmek gerekiyor.. Birilerinin yanlışlarını bütün bir kuruma ya da zümreye mâl etmek, ötekileştirmek.. Emperyalist üst akılın istediği de, tam olarak bu zaten: Bizi biz yapan etnik, kültürel, inanç zenginliklerimiz üzerinden bir toplumsal ayrışma ve bu ayrışmayı sokağa taşıma.. (Allah korusun) bir kardeş kavgası, sonrasında da paramparça edilmiş, bilmem kaça bölünmüş bir ülke..
Bildiklerimizi tabiki paylaşalım ama -özellikle- yorumlarda, ayrıştıran, ötekileştiren bir dil kullanmaktan lütfen kaçınalım.
Saygımla...
Hüseyin Çolak tarafından 12/2/2016 4:27:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hüseyin Çolak tarafından 12/2/2016 4:33:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kadar da saf ve iyi niyetle amin diyorsunuz. Sizin yaptığınız duayı yapan milyonlarca insan var. Belki bu ülke o dualar sayesinde yerinde duruyor. Bu bağlılıktan. CHP ve HDP'yi savunacak değilim. Ama AKP'ye de sahip çıkacak değilim. Hepsinin ihanet boyutunda yanlışları var. Duaya devam etmeli. Biraz farklı açıdan olaylara bakmak da lazım. Dua eden bu kitle, evet özellikle bu kitle bir gün bakış açısını biraz değiştirirse o zaman ülke gerçekten saadete erer...