- 319 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 19 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 19
KANLI MİRAS
Bütün gece uyumamış olmama rağmen hiç bir yorgunluk hissetmiyordum. Saat ikiye doğru Hülya yanıma geldi. ‘’ Deniz hanım bir bey size almaya geldi’’
Deniz_ Yanıma gönder kızım.
Hülya_ Baş üstüne efendim.
Biraz sonra ünüformalı bir adam Hülya’nın ardından içeri girdi. Bir baş hareketi ile Hülya’yı dışarı gönderdikten sonra, gelen adama ‘’Buyurun size dinliyorum’’
Şöför_ Sizi almam için Fahrettin bey beni görevlendirdi.
Deniz_ Zahmet etmiş ben arabamla gelirdim.
Şöför_ Lütfen efendim patronum bana çok kızar.
Deniz_ Tamam sen önden gideceksin, Bende seni arkadan takip edeceğim.
Şöför_ Lütfen efendim.
Deniz_ Bana bir dakika izin verir misiniz? Bu arada ne içersiniz?
Şöför_ Çay olabilir efendim.
Hülya’nın yanına geçip, gelen arabanın plakasını almasını ve Sedat Başkomisere bildirmesini kulağına fısıldadım. Yeniden odama geçtim. Çaylarımızı içtikten sonra yola koyulduk.
Unkapanı köprüsüne kadar her şey yolunda giderken, sola dönerek sahilden Eyüp’e doğru gitmeye başladı.
Deniz_ Güzergahı neden değiştirdin anlayamadım.
Şöför_ Patronum son anda olan bir değişiklik yüzünden size haberdar edemedi. Ama emin olun size verdiği sözlerin hepsini tutacak bunu size belirtmemi bizzat benden istedi.
Deniz_ Patronun merak etmesin, ben verdiğim sözü tutarım. Benim için problem yok.
Birde içimi bilse zevkten dört köşe olurdu. Beni korkutmayı başarmıştı. Tek tesellim inşallah Hülya plakayı almayı başarmıştır. Beş dakika daha sürdü yolculuğumuz. Eski bir hangarın yanına yanaşıp durduk. Şöför hemen arabadan inip kapıyı açtı.
Şöför_ Buyurun beni takip edin efendim. Fahrettin bey size bekliyor.
Şöför önde ben arkada hangarın kapısı açtı içeri girdik. Şaşırmadım dersem yalan olur. İçerinin dekarasyonu mükemmeldi. Bir kapıyı daha açtı odaya girdik Fahrettin bey beni ayakta karşıladı.
Fahrettin Bey_ Hoş geldin avukat hanım. Buluşma yerini değiştirdiğim için size karşı gerçekten mahçubum. İnşallah bu kabalığımdan dolayı beni affedersiniz.
Deniz_ Fahrettin bey her şeyden evvel ben bir avukatım. Bu buluşmayı Kabul etmeden önce karşılaşacacağım süprizlere kendimi hazırlamıştım. Daha da önemlisi beni aldırmak için şöförünüzü göndermeniz hanenize artı olarak geçti.
Fahrettin bey_ Buyurun size ayakta tutmayayım. Büroma geçelim.
Fahrettin beyin bürosuna geçtik. Benim ofis onun bürosunun yanında neredeyse bekçi kulübesi gibi kalmıştı. Gösterdiği yere özellikle eğreti bir şekilde oturdum. Maksadım her an kalkıp gideceğim düşüncesini onun beynine yerleştirmekti.
Fahrettin bey_ Rahat olun avukat hanım. Burada çekinmenizi gerektirecek hiç bir şey olamaz.
Deniz_ Emin olun çok rahatım. Aslında ben buraya bir tek şeyi öğrenmek için geldim.
Fahettin bey_ doğrusu öğrenmek istediğiniz şeyi ben de merak ettim.
Biz konuşmaya devam ederken, kapı açıldı ve Neskafeleri getiren bir adam içeri girdi. Aynı zamanda beynimde alarm zilleri çalmaya başladı. Ben bu adamı bir yerlerden tanıyordum. Fahrettin Bey hiddetle yerinden kalkarak’’ Ayakçı nerede nes kafeleri neden o getirmedi?’’ Adam cevap Verdi ‘’ Annesi hastalanmış izin istedi efendim’’ ‘’ Peki çık dışarı’’.
Deniz_ Merak etmenize gerek yok cevabı zaten sizde saklı.
Fahrettin bey_ Bekliyorum sorabilirsiniz.
Deniz_ Resmen evil olduğunuz eşiniz ve oğlunuz Barış’ı niçin mirasınızdan muaf tutan bir vasiyetname hazırladınız. Tüm mal varlığınızı niçin şu anda gayri resmi eşiniz olan Güzide hanıma bırakıyosunuz? Ayrıca ağır bir hastalık geçirdiniz. Başucunuzda ikinci eşiniz vardı. Yanılıyor muyum?
Fahrettin bey_ Yanılmıyorsunuz. Ama bir hata yüzünden yıllarca hayatımı cehenneme çevirdiler. Anası Barış’ı bana düşman etti. Halbuki ben Baış hakkında çok iyi şeyler düşünüyordum.
Deniz_ Sizin bir hata dediğiniz şey yüzünden eşiniz oğlunu kaybetti. O hatayı bu kadar hafife almayın. Bir hata bir cana maloldu.
Fahrettin bey_ Avukat hanım O acı hatırayı kapatalım. Siz bana bir ay daha zaman tanıyın burada buluşalım.
Deniz_ Bir ay sonra mal varlığınızı devredince mi beni buraya davet edeceksiniz?
Fahrettin bey_Eğer bu miras işini mahkemeye taşımazsanız, onlara bir hak tanıyabilirim. Ama bu hiç bir zaman düşündüğünüz rakam olmaz.
Deniz_%50 den bir kuruş aşağı Kabul etmiyoruz. Yoksa hakkımızı yasal yollardan arayacağız. Son sözüm bu bir hafta sonra görüşürüz. Cevabını bekliyor olacağım Fahrettin bey.
Fahrettin Bey_ Size konu dışı bir soru sormak istiyorum Deniz Hanım.
Deniz_ Buyurun sorun.
Fahrettin Bey_Merakımı mazur görün. Ailenizde denizcilikle ilgilenen biri varmıydı?
Deniz_ Biz Karadenizliyiz. Dedem denizciydi ve denize aşıktı. Bu yüzden soyadı kanunu çıkınca Denizci soyadını almış. Ama işin özelliği eşimin soyadı da Denizci. Ne büyük tesadüf değil mi?
Fahrettin Bey_ Teşekkür ederim beni kırmayıp cevap verdiğiniz için.
Deniz_ Şimdi müsade ederseniz gitmek istiyorum.
Fahrettin Bey_ Tabi efendim gidebilirsiniz, buyurun Görüşmek üzere
Deniz_ Teşekkür ederim. Unutmayın sadece bir hafta İyi günler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.