Nereye beyaa taaa Karpuz Kesecektik :)
Ayrıca bir koltuğa İKİ karpuz sığmaz .. Mutlaka düşer biri ya da ikisi birden kırılır. Sen de kırılırsın düşen karpuzlarla birlikte ..
Karpuz pazarda çoktur mutlaka gidip yenisini alabilirsin .. Kesmece değilse karpuz tadı, kokusu, rengi nasıldır nereden bileceksin desem art niyetliler yine yanlış anlayacaklar ..
Aslında buu yüzdendir yapılan tüm o sınavlar ..
Neyse .. Biraz zorlayalım saksıları ..
Bir örnek ile karpuzu sevgi boyutuna indirgeyecek olursak .. Frau Merkel tektir. Onun yanına bir başka Merkel daha oturtayım dersen hayatın kayar ..İşte o zaman aslında Merkel’in bir ikinci Merkel"i yani kendisini bile kaldıramayacağını anlarsın .. Tayyip bey içinde geçerlidir bu -ki hele onun değil kendisine- o kahraman keklikte dahil olmak üzere hiç kimseye tahammülü yok görüldüğü üzere ..
Mevzu derin anlayan anladı ..
..mı acaba ¿? :)
Okumakla anlamakta farklı kavramlardır . Fikir teatisi bu yüzden gereklidir her daim ..
Adam ne güzel demiş:
"Sizinle tartışmak isterdim bayım ancak görüyorum ki silahsızsınız .."
Kaç gündür dikkat ediyorum ..Sayın CB her yerde saatlerce konuşuyor .. Ben sevdiğim kadına aşkımı ilan için duygularımı ifade etmek adına -ki o duygu yoğunluğu içinde dahi- iki satırı dört mısrayı bir araya hoş ve anlamlı olacak şekilde getirmek için bazen saatlerce kafa yoruyorum .. Hatta hata ihtimaline karşı geri dönüp emin olana kadar -ki emin olduğumu zannetsem bile içimde her zaman acaba o beğenecek mi şeklinde kocaman çengelli bir soru işareti hep kalıyor- kontrol ettikten sonra paylaşıyorum .. Şimdi Tayyip beyi tekrar ele alırsak .. Abdesti ile Namazı ile bunun günde beş vakit dini vecibeleri var, bu saatlerce ettiğin lakırtıların verilerini araştırıp bulmak var .. Onları derleyip toparlayıp kafanda konu ile ilgili bir şablon oluştuktan sonra yazıya dökmek kontrol edip hataları ayıklamak son hali ile prova etmek vs. Vs. vs. ...
Bir de kişinin ailesine, eşi başta olmak üzere çocuklarına, varsa bir iki tane daha :) eşine dostuna karşı da görevleri var ki .. Pes diyorum yani ..
Play Station"la Panama Kanalının Üstünden Geçerim Daha Kolay bee .. Hala daha neler olduğunu kavramayan varsa gelsin bana üst üste sekiz kez gözlerinden öpecem .. :)
{hemi de hiç artniyet gütmeden}
"Gütmekte şaibeli bir kelime oldu ya neyse .. :) Yarası olan gocunsun .. :D
Yağmur yağmazsa bugün bir keklik kanadında uçmak istiyorum İstanbul’u BAŞKA .. BAŞKA ve BAŞTAN BAŞA ..
:) .. Hade uçtum BEN ..
Güzel geçsin günümüz ..
Lov you all .. <3
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.