- 721 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Gizem (Bir)
bir gün ardın sıra yazacağımı biliyordum
kaç kere irkildim asansörün çalıştı sesine, kaç kere durmasalar da bizim katta dönecek diye bekledim.. kaç kere bu katda durdu..
kaç kere çalındı kapım.. duracaktı kalbim..
hiç biri sen değildin..
kaç kere çağırıp asansörü "z"ye bastım..
bir an önce gelesin için..
sabah olsun da öyle arayayım dedim.. aramanı bekledim akşama dek.. yarın olsun da bari arkadaşını arayayım..
sabah canım istemedi büroya gelmeyi..
seni görebileceğim yerlerden geçtim mi bilmiyorum..
bilmiyorum varmıydın yokmuydun
şen kahkaların olsa duyardım elbet..
aynaya bakmadım.. tıraşım uzamış.. saçlarımı taramadım.. dişimi de fırçalamadım.. gömleğim ütüsüz.. üşüyorum da üstelik.. üşüdüğü için leydi yanım sıra gelmedi... kucuk edip "leydi-beybi" şarkısını da söylemedik tabi....
kimseye günaydın demedim.. büroya kaçta geldim bilmiyorum.. çay demlemedim.. bardakları yıkamadım.. yerleri kapıları-camları silmedim.. meyve hazırlamadım..
senli fallar tuttum öyle.. farketmedim çıkmış.. çıkmamış..
çıksada çıkmasa da..
hatta; seviyor.. istiyor da çıksa bir daha.. yasak çıksa da, umurumda bile değildi..
içim acıyor.. gözlerim de
şimdi bir şimşek çaktı acaba?
seni son bir kez daha görmeyi yeğledim..
karşılığında ömrümce bir daha görmek nasip olmayacaksa da..
..
sen "gelmeyeceğim" demedin oysa..
sebebini bilmiyorum.. nedense aklımda en son gördüğüm güleç halin yok..
nerden çıktı seni bir kez daha görmekten men edilişim..
daha dün bir bu gün iki.. 24 saat bile geçmedi seni uğurlarken avcumdaki "SS" yazısına memnun gülüşün..
canım sigara istedi.. nerde vardır bu saatte..
yolda durdurup istemeli birini..
biri varmıdır sokakta bu saatte
ben ne yapacağım sensiz.
..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.