- 412 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 14 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 14
KANLI MİRAS
Bu ikinci yüz yüze gelişimizdi. Beynimden binlerce cevapsız sorular geçerken Birbirimizi süzüyorduk. Acaba neler düşünüyor onun aklından geçenleri bir bilsem. Ben bunları içimden geçirirken Birden hafifçe gülümsediğini gördüm. Bende elimde olmadan gülümsedim. Bu gülümsemeler aniden karşılıklı kahkahalara dönüştü. Gözlerimizden yaş gelinceye kadar güldük. Hülya bile yanımıza kadar gelmiş şaşkın, şaşkın bize bakıyordu. Söylenerek yerine dönerken bile başını sallayıp duruyordu.
Selma_ Şimdi tanışmayı hak ettik. Ben Selma.
Deniz_ Bende Deniz. Geç beğendiğin yere otur.
Selma_ Tam karşına şu koltuğa oturayım. Uzun bir gün olacak.Farkındamısın bilmiyorum ikimizde aynı adamın oyuncağı olmak üzereydik.
Deniz_ Böyle bir karara nasıl vardın?
Selma_ Seni eve hapsediyor, beni de, Yalova’daki yazlığına hapsediyor. Ama daha da önemlisi kendi çıkarları için beni kullanıyor. Tek şanssızlığı benim doğruları çabuk görmem oldu.
Deniz_ Nasıl?
Selma_ Doğum günü yalanı ile beni kullandı. Bu oyunla ise seni davadan çekilmeye zorluyor.
Deniz_ Davadan çekileceğimi kim söyledi . Her şeyden evvel bu günden sonra sana güvenebilirmiyim? Ne malum bu konuştuklarımızı Nurettin efendiye anlatmayacağın.
Selma_ Seninle iş birliği yapmayacak olsa idim burada ne işim var. Zaten Hüseyin ağabeyde bugün Sedat Başkomiserimle görüşecek. Büyük bir ihtimalle de görüşmüş olabilir.
Deniz_ Hüseyin ağabey de kim?
Selma_ Hüseyin ağabeyim emekli amir bana da öz ağabeyimden daha yakın. Şimdi bunları boş ver, Fahrettin bey Barış’ın babası çok tehlikeli bir adam.
Deniz_ Bana sökmez onun tehlikesi.
Selma_ Böyle söyleme, sen eşeğini sağlam kazığa bağla. Önce Barışın vermiş olduğu belgelerin foto kopisini çıkar. Asıllarını ise bir bankanın kasasına koy. İlerde bana dua edersin. Yalnız bunu senden başka kimse bilmesin. Ben dahi.
Deniz_ Sana bir şey soracağım. Sen onun adamı değil misin? Bana niçin yardım ediyorsun?
Selma_ Belli olmuyor mu? Ben de korkuyorum. Korkmak ayıp değil ki.
Deniz_ Haklısın. Benim de sana güvenmem için bana bir şeyler göstermen lazım.
Selma_ Ne istesen yaparım.
Deniz_ Hülya, buraya gelir misin?
Hülya_ Buyurun efendim.
Deniz_ Selma hanımın anlatcaklarını kayda al. Aynı zamanda sende daktiloda yaz altını imzalasın.
Hülya_ Başüstüne efendim.
Deniz_ Buna hazırmısın Selma.
Selma_ Hemen başlayalım.
Onlar çalışmaya başlayınca ben yine düşüncelerimin içine gömüldüm. Selma bir konuda haklıydı. Bütün belgelerin fotokopisini çektim. Öğleden sonra Selma’yı yolcu ederken bir birimize sarıldık. Yaşam denilen şey çok karmaşık. Daha bir kaç gün once bir birimize düşmandık. Şimdi ise can ciğer kuzu. Ayrılırken;
Selma_ Biliyormusun Deniz senden daha ilk gödüğüm anda hoşlnmıştım. Keşke seninle daha değişik şartlarda tanışsaydık.
Deniz_ Geçmişi geride bırak Selma. Önümüze bakalım. Pek bir şey kaybetmiş sayılmayız.
Selma_ İnşallah dediğin gibi olur ama içimde kötü bir his var Allah sonunu hayırlara vesile etsin. Allahaısmarladık en kısa zamanda görüşürüz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.