- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oyun
Bir insan bu kadar güzel rol yapabilir mi yapıyormuş işte seviyormuş gibi, dünyadaki tek kadın benmişim gibi hissettirdi üç hafta boyunca yalandan da olsa çok güzel sevdi, sahip çıktı, söz verdi, elimden tuttu vesaire ..Çok güzel aydınlık günlerdi ucunda ışık var sanmıştım bir yalana okadar çok inandırdım ki kendimi okadar ait hissettim ama sonra dayanamadım acı çekmeye başladım biliyordum uzaklardaydı gözü sevdiği bir kadın vardı zaten hep anlatırdı kendince yeşil koymuştu adını gözlerinden esinlenerek. Bende ona bahsetmiştim bir kaç kişiden birgün birseyler hissedebileceğimi bilmeden.
İlk başlarda çok iyi arkadaştık biz kafede yeni çalismaya başlamıştım çok iyi güler yüzlü davrandı herzaman olduğu gibi samimiyetine güvenerek yakın davranıyordum ona bir kötülüğü dokunmazdı iyi biriydi öyle hissettim iki ay kadar çalıştık birlikte sağolsun çok yardımı oldu sonra bir arkadaşımın sevgilisi yanımıza ise girdi bu sayede iş çıkışların da dördümüz takılmaya başladık tabi ona karşı en ufak bir ilgim yok sadece iyi bir arkadaşım dı okadar çünkü herşeyimizi paylaşırdık onunla derdimiz, sevincimiz hep ortaktı sonra bir hafta sonu şehir dışına gitmem gerekti ailemle müzik dinliyorum falan birden telefonum çaldı arayan o açtım aşkım napiyosun dedi neşeli bir ses tonuyla hiç bozmak istemedim bende aynı şekilde konuştum falan ertesi gün kafeye gittim hayırlı olsunlar başladı şakaydı demeye fırsat kalmadı. kafede rol yaptık öpucukler sarılmalar havada uçuşuyor imrenilcek çift görünümleri falan ama tuhaf olan şu ki kafeden çıkıyoruz rol devam ediyor gene sarılıyor, öpüyor, aşkım ,canım ,cicim gibi kelimeler devam ediyor eve giriyorum iyi geceler sevgilim mesajı aklım karıştı haliyle n oluyoruz lan moduna geldim ve sordum bilmiyorum dedi insanlar sarkmasın diye korumak için yaptım dedi inanmadım iddaya falan mı girdin dedim yeminler etti bu sekilde üç hafta bitti ve ben oyunu bitirme kararı aldım çünkü ilgi duymaya başlamıştım duygularımın yoğunlaşmasindan korktum. Çünkü olmaz birşeydi imkansızdı biz bu oyuna başlamadan önce bana sevdiği kadını anlatırken gözleri parlayan adamdı ve o gözler benim için öyle parlamazdı.
En kötüsü de şuan konuşmuyoruz oyunu bitirdiğim gün ona hislerimden bahsettim ve bunun buraya kadar geleceğinı düşünemediğini söyledi birsürü özür diledi eve girer girmez ona dair o kafeye dair herseyi sildim telefonumdan ve onun sayesinde tanıştığım insanları da çünkü tekrar muhabbet edemezdim hiçbirine piyon gibi hissettim kendimi nekadar saf olduğumu düşündüm aramızda cinsel anlamda birsey geçmedi tabi ama kabim kırıldı duygularım İncildi ..
Buda başıma gelen böyle saçma bir olay.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.