- 395 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 13 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 13
KANLI MİRAS
Gece yarısı telefonun ısrarla çalan sesiyle uyandım. Telefonumun ekranında tanımadığım bir numara vardı. Telefonu açıp açmama arasında bir tereddüt yaşadım ama uykumda kaçmıştı açmaya karar verdim.
Deniz_ Alo kiminle görüşüyorum?
Selma_ Çok özür dilerim size gece yarısı uykunuzdan uyandırdım. Ama buna meçburdum.
Deniz_ Bakın hanımefendi, eğer bir sorununuz varsa büroma gelirsiniz istediğiniz kadar konuşuruz
Selma_ sizinle şimdi konuşmadan gelmem mümkün değil.
Deniz_ Peki tamam ama gece yarısı beni yatağımdan kaldıracak önemli konu ne imiş?
Selma_ Siz ve aileniz.
Deniz_ Anlayamadımbenim ailemle ne ilginiz olabilir ki? Ben size tanımıyorum.
Selma_ Tanıyorsunuz. Sizinle bir defa karşılaştık. Evinize çocuklaınızı getiren kadınım ben.
Deniz_ Aman Allah’ım. O kadın sensin ha. Hangi yüzle beni arıyorsun. Sende hiç utanma yok mu?
Selma_ Önce beni dinleyin ondan sonra istediğinizi söyleyin. Ben de sizin gibi oyuna geldim. Şu anda yerimden kıpırdayamıyorum. Belki de yarın demir parmaklıkların ardında olacağım.
Deniz_ Şimdi neredesiniz? Yarın gelip gelmeyeceğinizi nereden bileceğim.
Selma_ Bulunduğum yeri söyleyemem. Ama içiniz rahat edecekse şu kadarını bilin Sedat başkomiser nerede olduğumu biliyor ve beni gözaltında tutuyor.
Deniz_ Sedat Başkomiser biliyorm mu?
Selma_ Sanırım dün öğrendi nerede olduğumu. Ama iş yerinin adresini verirsen yarın bir yolunu bulup yanına gelirim. Deniz_ Doğum günü partisi sana bir şey ifade ediyor mu?
Selma_ O bir mizansendi. O konuda beni ikna ettiler. Ve bende onlara gerçekten inandım.
Deniz_ Peki seninle konuşacağım. Şimdi eline kağıt kalem al söyleyeceğim adresi yaz. Yarın ofisimde seni bekliyor olacağım.
Artık iyice uykum kaçmıştı. Mutfağa giderek kendime bir bardak süt koydum. Tam döndüğümde Yılmazla neredeyse çarpışıyordum.
Yılmaz_ Ne oldu hayatım telefonla konuşuyordun. Sinirlisin de.
Deniz_ Evet hemde çok sinirliyim. O kadın aradı. Yarın ofisime gelip benimle konuşmak istiyormuş.
Yılmaz_ Hangi kadın? Müşerilerinden biri mi?
Deniz_ Senin bayılmana sebep alanlardan biri. Çocukları eve getiren kadın.
Yılmaz_ Bu ne yüzsüzlük ya. Bir de utanmadan gece yarısı seni mi aıyor?
Deniz_ Dur bakalım, aslında bu konuşma iyi olacak. Bu kadın bir şeylerden korkuyor. Başka türlü benimle yüz yüze gelme cesaretini gösteremezdi.
YORUMLAR
tugrulahmetpekel
Saygılarımla