- 362 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 10 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 10
KANLI MİRAS
Uzun zaman sahalardan uzak kalmıştı Hüseyin Amir. Büfeye gitti, boşalan bardağını meyva suyu ile doldurdu. Bir yudum içerek bahçesini seyretmeye başladı. Buraya yerleşeli uzun zaman olmamıştı ama, çevresine çabuk uyum gösterip kendini sevdirmesini bildi. Canı sıkıldıkça İstanbul’a gidiyor ve eski arkadaşlarını ziyaret ediyordu. Selma ile karşılaştığı günü hatırlayınca yüzünde bir gülümseme belirdi. Selma ona gore haylaz bir çocuktan başka bir şey değildi. Kızın geçmişi biraz eşelense karşınıza berbat bir yaşam hikayesi çıkacaktı. Ama geçmiş geçmişte kalmış Hüseyin Amirin yardımıylada doğru yolda ilerlemeye başlamıştı.
Kıza yardım etmeye karar verdiği gün ne kadar doğru karar verdiğini şimdi daha iyi anlıyordu. Telefonuna uzandı, Tanıdık bir numarayı tuşlayarak beklemeye başladı. Beklentisi fazla uzun sürmedi. Aradığı adam çağrısına cevap Verdi. ‘’ Alo ben emekli amir Hüseyin’’
Başkomiser Sedat_ Vay amirim hangi dağda kurt öldü de beni aradın?
Hüseyin amir_ Sen şimdi şikayetleri bırak ta beni dinle. Ne zaman bir araya gelebiliriz?
Başkomiser Sedat_ Ne zaman istersen amirim. Benim yerim belli yurdum belli.
Hüseyin Amir_ Çarçamba günü İstanbula geleceğim. Sanada uğramak istiyorum.
Başkomiser Sedat_ Seni bekliyor olacağım amirim.
Hüseyin Amir_ Anlaştık Çaşamba günü görüşürüz.
Yağmurlu bir İstanbul’la karşılaştım. Organize şubenin ana binasına girinceye kadar sırılsıklam olmuştum. Başkomiser Sedat’ın odasına girerken bina müthiş bir gök gürültüsü ile sarsıldı.
Baş komiser Sedat_ Vay Hüseyin Amirim ortalığı dağıtarak geliyorsun bu ne gürültü.
Hüseyin Amir_ Özlemişim buraları Sedat, önce bir nefes alayım daha sonra konuşurruz.
Baş komiser Sedat_ Önce çayları söyleyeyim. İçerken konuşuruz.
Sedat baş komiserimin masasına göz attığımda en üstte Selma Gürelinin dosyası duruyordu. Uzanıp dosyayı aldım.
Hüseyin amir_ Bakıyorum ağır dosyalarla uğraşıyosun?
Baş komiser Sedat_ Hiç sorma amirim kadını elimizden kaçırdık kim bilir nerelerdedir şimdi.
Hüseyin amir_Kim bilir dedin, belki de benim avucuma sığınmıştır.
Baş komiser Sedat_ Deme Hüseyin amirim. Desene hızır gibi yetiştin.
Hüseyin amir_ Dedim bile, ama benim duyduklarım senin anlattıklarınla uyuşmuyor. Selma Güreli olayını bir de benden dinlemeni isterim.
Baş komiser Sedat_ Anlat amirim anlat tabi ki seni dinlerim.
Anlattım hemde ballandıra, ballandıra anlattıklarımı dinledikçe hayretten hayrete düşüyordu.
Baş komiser Sedat_ onları bana hemen teslim ed amirim.
Hüseyin amir_ Onlar benim kontrolümde acele etme biraz bekleyelim . Olaylar nasıl gelişecek. Ona göe hareket ederiz.
Baş komiserr Sedat_ Madem sen böyle istiyorsun bekleyelim , senden haber bekleyeceğim.
Hüseyin amir_ Anlaştık bu işin altından pis kokular geliyor. Birileri bir oyun çevirmeye çalışıyor. Ama bizi bu oyuna alet edemeyecekler. Şimdi bana müsade, gitmeden evvel sana uğraycağım.
Baş komiser Sedat_ Güle, güle amirim bekleyeceğim.
Devamı var