- 638 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK YAKIŞAN DA KALSIN
bakar kalırım uzaklara aklımda hep gözlerin yakar durur içimi bir ateş sönmez her gece gün artar senin sevgin bitsin tükensin istersin ama sana inat yanar orda
sanki gözlerin gözlerimde takılı kalmış bakar dururum hala sana bakar gibi uzaklara yaşarım seni kalbimin en güzel yerinde sanki sen varmışsın gibi unutmak mı seni mi saçmalama aklımdan bir saniye bile çıkmayan seni unutmak sence kolaymı bence kolay değil yok yok unutamam ben seni nasıl unutabilirim ki o güsel gözlerini baktığımda içinde bağulup kaldığım hiç çıkamadığım o gözlerini unut deme banada ne dersen de senin için basit olabilir aşk hatta hiç sevmemiş olabilirsin beni ama benim aşkım basit bir aşk değil ben unutamam o bakşları o gülüşleri aklıma çizmişim seni yüregime kazımışım sevdanı herşeyim sen olmuşsun söyle unutabilirmiyim seni
git gitmek istiyorsan beni sevdamla baş başa bırak sevdiğim ben hep seni sensiz yaşamışım zaten hayalinle bütünledim kendimi ben seni sen olmadan sevdim ben seni karşılık beklemeden çıkarsızca sevdim bütün dünyamı değiştirmeye bir gülüşün yetiyordu en güzel armağandı bana senin gülüşlerin söyle gerçek seven için sevdiğinin mutlu olmasından daha güsel birşey olabilirmi onun birtek gülüşü uğruna canını veremiyorsan o gerçek sevgi olabilirmi onu hiç bi karşılık beklemeden sevimiyorsan ona sevda diyebilirmisin eğer onun gözlerine bakınca bütün dertlerin yok olmuyorsa sen buna aşk diyebilirmisin diyemezsin dersen kendini kandırmış olursun sadece başka kimseyi değil bende sevda böyle yarim sen olmasanda ben sen varmışsın gibi seveceğim seni seveceksen beni benim gibi kal benimle gitme uzaklara ama yapamam diyosan git yarim gitki AŞK YAKIŞANDA YANİ AŞK BENDE KALSIN.
YORUMLAR
bakar kalırım uzaklara aklımda hep gözlerin yakar durur içimi.. bir ateş sönmez her gece gün artar.. senin sevgin bitsin tükensin istersin ama sana inat yanar orda..
sanki gözlerin gözlerimde takılı kalmış bakar dururum hala sana bakar gibi uzaklara yaşarım seni kalbimin en güzel yerinde sanki sen varmışsın gibi... unutmak mı seni mi saçmalama aklımdan bir saniye bile çıkmayan seni unutmak sence kolaymı bence kolay değil yok yok unutamam ben seni nasıl unutabilirim ki o güsel gözlerini baktığımda içinde bağulup kaldığım hiç çıkamadığım o gözlerini unut deme banada ne dersen de...
senin için basit olabilir aşk hatta hiç sevmemiş olabilirsin beni ama benim aşkım basit bir aşk değil ben unutamam o bakşları o gülüşleri aklıma çizmişim seni yüregime kazımışım sevdanı herşeyim sen olmuşsun söyle unutabilirmiyim seni...
git gitmek istiyorsan beni sevdamla baş başa bırak sevdiğim ben hep seni sensiz yaşamışım zaten hayalinle bütünledim kendimi ben seni sen olmadan sevdim ben seni karşılık beklemeden çıkarsızca sevdim...
bütün dünyamı değiştirmeye bir gülüşün yetiyordu en güzel armağandı bana senin gülüşlerin... söyle gerçek seven için sevdiğinin mutlu olmasından daha güsel birşey olabilirm,i onun birtek gülüşü uğruna canını veremiyorsan o gerçek sevgi olabilirmi onu hiç bi karşılık beklemeden sevimiyorsan ona sevda diyebilirmisin...
eğer onun gözlerine bakınca bütün dertlerin yok olmuyorsa sen buna aşk diyebilirmisin diyemezsin dersen kendini kandırmış olursun... sadece başka kimseyi değil bende sevda böyle yarim sen olmasanda ben sen varmışsın gibi seveceğim seni seveceksen beni benim gibi kal benimle gitme uzaklara ama yapamam diyosan git yarim gitki AŞK YAKIŞANDA YANİ AŞK BENDE KALSIN.
Kutlarım.