- 705 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Yaşama dair!.
🌹Merhabalar🌹
Muhterem dostlarım; Gördüklerimizi fark edelim ki o zaman bizden gizlenenler basit gelecektir!.. Her anın şen’leri (değişimler oluşlar) aslında sonsuzluğa uzanan bir ağın iplikleri gibidir!..
Hayatımızı yaşamanın sadece iki yolu vardır!. Bir tanesi hiçbirşey mucize değilmiş gibi diğeri ise, her şey mucizeymiş gibi yaşamak!..
Dostlar; Hayal ettiğimiz hiçbir şey gücümüzün dışında değildir!. Sadece şu andaki öz bilgimizin ötesindedir!. Kutup ayıları, kendisini beyazlatmak için banyo yapmaya ihtiyacı yoktur!. Bizim de kendimiz olmaktan başka yapmanız gereken birşey yoktur!..
Hani ince bir hüzün duyarsın kimi zaman, şarkılar daha bir dokunaklıdır!. Düşüncen daha bir karanlık, ümitler bitti zannedersin ya ve dahi sanırsın ki hiç kimse elinden tutan yok!..
Dostlar; Oysa,her sözün ardında ümitler gizlidir!..Bulutların ardındaki güneş gibi..Yağmur sonrası çıkan gökkuşağı gibi.Ve dahi unutma SEVGİ gibi!..Dostluk gibi,sevda(Aşk) gibi!.Eğer bir gün yalnızlık duyarsan,İnceden yaşlar süzülürse yanağına,unutulduğunu sanıp bir sızı başlarsa gönlünde!..
O zaman gökyüzüne bak,bulutların ardında ki güneşe,çalıların ardında ki çiçeğe bak!..Yalnız yaşayan güneşe, ay’a bak Ve huzur bulmaya,kara günün kararıp gitmeyeceğini hatırla Ve kendine gel!.Sevdiklerine güzel sözler sarfet ve hep sev derim!..Bu vesile ile..
🌹Herkese selam,sevgi ve dualar üfürdüm🌹
Hasan Belek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.