- 599 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
SESSİZ ÇIĞLIK BÖLÜM 1
Funda lal bir kızdır, annesini ağır bir hastalıktan kaybeder. hayatta hiç kimsesi olmayan funda komşular tarafından esirgeme yurduna verilir. ilk okul çağına gelince kendisi gibi dilsiz çocuklarla dilsizler etüt okuluna gönderilir.
Kaldığı esirgemede çalışanlardan biri her zaman fundayı taciz etmeye çalışmaktadır fakat funda her zamanki haliyle direnmeyi başarır ama funda kimseye söyleyemez çünkü dilsizdir.
Beş yıl sonra: büyümüş serpilmiş çok güzel bir kız olmuştur yurdun çalışanı Mahmut hala fundayı rahatsız etmekte kapılar arkasında onu taciz etmeye çalışmaktadır.
Funda geceleri huzursuz dur o adamın ona yapmaya çalıştıklarından korkuyordu ve korktuğu başına gelir.
Adam onu okula göndermemek için müdüre fundanın hasta olduğunu söyler ve o gün adam bir yolunu bulup Fundaya tecavüz eder.
Funda yurttan kaçar bir parka gelir parkta uyuyakalır, sarhoşun biri ona seslenir yanıdaki banka oturur önce.
Funda kendisi gibi yurtta kalan bir erkek arkadaşıyla samimiydi adı Mehmet’ti fundanın kaçtığını duyunca dayanamaz oda kaçar onu arar fakat bulamaz.
Çünkü o sarhoş babacan tavırlar takınıp fundayı ikna eder evine götürür sarhoş ta funda uyurken eliyle saçlarını yanağını okşamaya başlar kız uyanır sarhoşa bir tekme atıp gece kaçmaya başlar sarhoş adam peşindedir.
funda nefes nefesedir arkasına bakarken önündeki çalıya takılır düşer sarhoş hemen üstüne abanır funda sessiz çığlıklarla sesini duyurmaya çalışır ama kim duyabilir’ki sessiz çığlığı,
Funda çırpınırken elinin bir taşa değdiğini hisseder o taşı alıp adamın kafasına indirir, adamı üzerinden iter ve kaçmaya devam eder.
Adam hemen kendine gelir ayak seslerinin geldiği yöne koşar fundayı görüp yakalar bir tokat atar ikisi boğuşmaya başlar uzaktan gelen bekçi düdük sesiyle sarhoş duraklar.
Sabahat Çelik
02.11.2016