- 751 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Çığlıklarım Seni Arıyor
Ömür, sensiz daha da kısa sevgilim... Akşamlar sanki siyah bir toz bulutu gibi, çöküyor üzerime. Görüyorum aslında ben de, en az şeytan kadar. Aşk belki de, beni bu kadar zayıf yapan; o zaman neden tutmuyorsun ellerimden ve neden’lere-neden bırakıyorsun hayallerimi...
Öldürüyorsun bendeki seni. Farkında değilsin içinde bulunduğun durumdan ve bakmıyorsun ki hiç etrafına. Hayat, soluk alıp-vermek gibi değil aslında... Önemli olan nefesini nerede ve ne için harcadığın değil mi? O zaman neden yokluğuna bir “elveda” demiyorsun! Bak akşam yine karlı dağların ardından geliyor, biraz beyaza karışmış gibi... Ama akşam çöküyor işte yüreğime ve anlamıyorsun ki-ömür çok kısa sensizken...
Bu gidişine yakılan kaçıncı ağıt! Mevsimlerin bile değişimine uğrayan tabiatın kaçıncı yok oluşu... Bilmiyorsun hiçbirini değil mi? Artık o bildiğin açık-yeşil yapraklar yok ağaçlarda ve eskisi gibi de çiçekler açmıyor... Papatyalarda “seviyor” aitliğine inanan aşklarda kalmadı. Sen gideli mevsimlerin sonu geldi! Birde aşkın... Ve bilinmeyen bir yerlerde çığlıklarım seni arıyor!
“sen benim yüreğimin nerede olduğunu sanıyorsun...
Suskunluğum çoktan denizlerde çoğaldı, gözyaşlarımla...”
Ömür, sensiz yaşanılmayacak kadar kötü bir şey... Ne yazdığımı gördün değil mi? Kötü bir şey dedim. Çünkü öyle, anlatsam-biliyorum daha da kötü olacak her şey... her zaman demiyor muyduk; bizim kelimelerimiz: iyiden, sevgiden, mutluluktan yana olacak diye... “biz”im, ne güzel aynı sende biz olabilmek, ama yine varlığına uzak bir yoldayım. Ne yazık ki-artık adına ne koyarsan koy! Ayrılık mı dersin, yoksa kavuşamazlık mı? Ben sevmeye devam ediyorum, yalnızca seni; çok acı çeksemde...
Benim kelimelerim suskun, asıl benim yüreğim suskun... İşte hepsi bu! Boynum eğik çünkü yoruldum biraz her yüzde seni aramaktan; sanma ki, pişmanım seni sevmekten... Asla, sen benim kaderimsin! Yüreğim nerede sanıyorsun. Sensizliğine dayanıyorum/ biliyorum, ikimizde sessiz konuşmalarda bırakıyoruz bu aşkın hikâyesini...
Sana inanıyorum tıpkı ona inandığım gibi...
Emre onbey
YORUMLAR
korunaklı şiirler yaz bana, sevgilim olmayan sevgili
sağanak yağışlı günlerimde sığınacağım bir yer bulunsun
bari, şiirlerde bir ev'cağızım olsun
üç oda bir salon yalnızlığımı kiraya vereceğim
heveslenme, senin için düşlerim başka
aklını başından alıp, gezmeye götüreceğim
ne güzel gülüyorsun, dudaklarında eski İstanbul resimleri
öyle kal lütfen, yüzüme baktığın anın resmini çekeceğim
sana söz veriyorum, sen de bana umut ver
sonra her şeyi unutup, ülkeme geri döneceğim
bende bir hoşum, şarkıların belalı güzelliğine vuruldum
o uzak ayda kaldı onayladığım gülüşler
raks eden sevişmelerin çingene zamanındayım,
'gel' desen, gidemeyecek kadar sarhoştur özlemler
SENİ OKUMAK ÇOK GÜZEL SEVGİLİ EMRE.
Kutladım.