- 819 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
'' Başkent Ankara ve Atatürk '' Beste Yarışması Finali Yapıldı..
*
ANKARA’DA GÜZEL BİR KÜLTÜR SANAT ETKİNLİĞİ DAHA GERÇEKLEŞTİRİLDİ..
*
29.10.2016 Yenimahalle Belediyesi Nazım Hikmet Kültür Merkez’inde; Şef Naci TUNEL Yönetiminde Ankara Kulubü Derneği ’’ Başkent Ankara ve Atatürk’’ Beste Yarışması Finali ve Cumhuriyet Konseri büyük bir coşku içinde tertiplendi..
*
Sanatçılarla hayranlar buluşması etkinliğin muhtşemliğine vesile oldu.
*
Yarışmadan finale kalan 11 beste yeniden dinlendi.. Birbirinden güzel besteleri jüri üyeleri derecelendirmekte epey zorlandı.
*
Jüri Üyeleri
Dr. Metin Özaslan, Özgen Gürbüz, Kadri Şarman, Ertuğrul Ottekin ,Ferhat Sarmusak , Yalçın Mıhçı ve M. Nuri Parmaksız dan oluşan değerli jüri Üyeleri. İnce eleyip sık dokuduktan sonra;
BİRİNCİLİĞİ, Beste ve Güftesi Mahmut Oğul ’a ait Nikriz makamındaki
" BEN SEYMENİM ANKARA " Birincilik Ödülüne hak kazanmıştır..
*
’’Mahmut Oğul, kazandığı 3.000
TL. tutarındaki birincilik ödülünün tamamını ANKARA KULÜBÜ DERNEĞİ tarafından okutulan öğrenciler için kurulan burs fonuna bağışlamıştır.’’
*
İKİNCİLİĞİ, Bestesi Bestekar Murat Demirhan’ a, güftesi Rüştü Okyar’a ait zavil makamındaki " KARLI BIR KIŞ GÜNÜYDÜ " kazanmıştı.
*
ÜÇÜNCÜLÜĞÜ, Bestesi Engin Çır’ a , güftesi İsmet Bora BİNATLI’ ya ait hicazkar makamında " MAVİ GÖZLERİNDE VATAN SEVGİSİ " Adlı eserler kazanmıştır.
*
Ödüller alkışlarla tebriklerle sahiplerini buldu..
*
Bu güzel etkinliği yarışmayı Amasyaşat olarak takip ettim.
*
Şef Naci TUNCEL nezdinde; tüm Jüri üyelerini, ödül kazanan değerli beste ve güfte sahiplerini ve emeği geçenleri kutluyoruz.Güzel Sanatlar hayranlığında, etkinlikleri ve ödül törenini takip eden davetlilere tek tek teşekkür ediyorum.
*
Müzeyyen KESKİN
Amasyaşat Başkanı
Türkiye Sevdası Kültür ve Sanat Danışmanı
.........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.