- 511 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Hakkı' nın hakkı
Kuytu bir barda oturmuştu. Sirke tadında şarabın servis edildiği kötü ucuz bir meyhaneydi burası.Barda denilemezdi hani yani.
Efkar dağıtmak istemişti belki de kim bilir?
Böyle yerlere gitmek gibi bir alışkanlığı yoktu ama denemekten bir zarar gelmez, diye düşünerek rastgele bir yere girdi. Epeyce oturup adam akıllı sarhoş olduktan sonra yanında onun gibi yalnız oturan adama konuşmaya başladı.
-Bir haber uçurdum ki yârime; taa memlekette
Selvi boylu, uzun sırma siyah saçlı, mavi boncuk gözleri bakar bir bebek gibi narin vücudu kadife sanki konuşunca dinlersin aynı bülbül sesi.
Bardaki adam dinliyordu Hakkı’yı hiç sözünü kesmeden. Saatlerdir konuşarak kafasının etini yiyen Hakkı’yı dinlemeyen adamın kız konusu açılınca birden pür dikkat kesilmesi Hakkı’nın gözünden kaçmamıştı . Yanında oturan adamın neler söyleyeceğini merak ediyordu ve sonunda yanındaki adam konuşmuştu.
- Yaa, bak sen dedi.
Merakla bekliyordu konunun geleceği noktayı atıyordu Hakkı besbelli. Adam bu durumun farkına vardı ve yine sustu. Hakkı konuşmaya devam ediyordu.
-Evet!
Değil mi benim de hakkım? Olsun artık benimde bir karım.
Siyah ve dumandan geçilmeyen barın kapısı açıldı . Buğulu bakan güzel bir kadın belirdi birden. Selvi boylu, sırma uzun siyah saçlı, mavi boncuk gözleri bakıyordu bir bebek masumluğunda. Narin ve ince vücutlu sayılmazdı pek hani, aksine iri ve diri vücutlu bir kadındı içeri gelen Hakkı’nın yanına geldi, kulağına eğildi birşeyler söyledi ve gülümsedi.
Bardaki adam, bakıyordu sağa sola inanmalımıydı acaba bu olanlara, hayal miydi yoksa?
Bu, Hakkı’nın hayalinde yarattığı kadındı. Karşısında bu kadını gören Hakkı’da şaşırmış ne yapacağını bilememiş bir hale gelmişti.
Kadın yüzüne baktı Hakkı’nın. Sert ama garip bir ifade vardı kadının yüzünde konuşmaya başladı.
-Merhaba ben senin hayalindeki kadınım,
Hakkı döndü, dikkatlice baktı. Süzdü kadını baştan aşağı. Bir çığlık attı ve kendinden geçti. Sarhoşluğa vurdu bütün olanları ama hayal devam ediyordu. Hakkı bağırdı
- Olamaz, sen ama sen…
Kadın hafifçe gülümseyerek kendini tanıttı. Konuşmaya başlayınca bülbül gibi bir sesi olmadığınında farkına varmıştı Hakkı.
Kadın devam etti.
-Merhaba, Hakkı tanışalım mı Ben Hakkı...
CUMHURİYET BAYRAMINIZI KUTLU OLSUN DOSTLAR...