- 763 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
İNSAN DENİLEN
İnsan ; Tanınması en zor yaratık . Birlikte yeyip içseniz de , birlikte yolculuk yapsanız da yine de tanımakta zorlanıyor ve hatta tanıyamadığınızı anlıyorsunuz . Bu kardeş dahi olsa değişen bir şey olmuyor . Kaldı ki arkadaş ve dost dediğinizi tanımak . Herşey yeni birisini bulana kadar . Bulduğunda ise pabuçlarınız dama atılıyor . Bununla da kalmıyor; Yeni gelenin hatırı için geçmişe bile küfrediliyor . O arkadaş gidiyor , Yeni bir çehreye bürünüp , değişime uğruyor ve yüzündeki maske paramparça olarak tüm çıplaklığı ile gerçek yüzü meydana çıkıyor . Karşınızda da öyle dikiliyor .
Adına ister riyakarlık , isterseniz sahtekarlık deyin . Ne varsa bünyesinde gizliyor . En mükemmel , en iyi , en dürüst , en candanı ve herşeyi en iyi bileni o oluyor . Kendi dünyasında kendi aleminde . Yaşamın merkezi adeta kendisiymiş gibi...Çok böyleleri günlük yaşamımızda . Muazzam bir ego . Unutmamak gerek;Kusursuz dost arayan dostsuz kalır ve insanları da olduğu gibi kabul etmek gerekir . Tabi ki yapabiliyorsanız . Bu sizi mutluluğa götürecek bir yoldur . Aksi ise hergün biraz daha hüsran .
Arkadaşım , dostum diyerek tüm samimiyetinizle en özelinizi bile paylaşırsınız . İki kişinin bildiğinin sır olamayacağını bilmenize rağmen . Hani kederler paylaşınca azalır , sevinçler ise artar ya . Bu inançla açılırsınız . Gelin görün ki arkanızı döndüğünüzde o paylaşımların başkalarınca da bilindiğini görür ve hafif bir tebessüm kaplar yüzünüzü . Vay be demekten kendinizi alamazsınız . Sen de mi dersiniz . Hayat ve insan işte ...Eğer varsa sizden bir çıkarı o gerçekleşene kadar yanınızdadır . Bittiğinde ise tam bir geri vites . Ve kendi kendinize mırıldanırsınız .
Benim hiç yabancı düşmanım olmadı . Hatta çoğuna çay , kahve ısmarlamışlığım bile vardır . Diyerek başınızı iki elinizin arasına alarak sadece düşünürsünüz . Belki de sessiz bir şekilde gülersiniz . Acı bir gülümsemedir bu . İnsan denilenin karşısında . İnsanız ve çiğ süt emmişiz ne çare ... Bilinmiyoruz...
Refik
06 . 10 . 2015
İstanbul
İNSAN DENİLEN Yazısına Yorum Yap
" İNSAN DENİLEN" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
29 Ekim 2016 Cumartesi 13:40:58
Allah dosttun, arkadaşın, akrabanın kardeşin hepsinin doğru olanını çıkarsın karşımıza. insanın en iyi sır tutan dostu kendisidir, diğerlerini bilemez ona verdigi sırrı başkasından duyana kadar, akrabadan asla sırdaş olmaz onu bilirim keşke herşeyimizi kendimize anlattıgımız gibi güvenle anlatacak ve destek olacak bir yakınımız akrabamız olsaydı, doktor bile başaramazdı onunla sohbetin rahatlama hissiyle ruhumuzun o an sıpsak tedavisini.yaşamdan bir kesit herkesin muzdarip oldugu bir konuydu.anlamlıydı.saygılarımla...
-/-keskinsirke-/-
@keskinsirke2
Yorumunuz için çok teşekkür ederim . Allah herkesin karşısına doğru kişileri çıkarsın .
Saygılarımla .
Saygılarımla .