- 368 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İLLUMİNATİ SUİKASTLERİ
İLLUMİNATİ SUİKASTLERİ VE
15 TEMMUZ İLİŞKİSİ
İlluminati ve benzeri örgütler, üyelerinin maddeye açlığı yüzünden bencilce bir düzen kurmaya meyillidirler. Kendileri, maddeye aşırı tutku ile bağlandıkları için ruhları ile ve dolayısı ile insani değerler ile olan bağları zayıflamış olduğundan onların yönetip, biçimlendirdiği toplum da “ sevgiyi ve insani değerleri”, maddi çıkarlara feda ederek, ruhsuzlaşmaktadır.(1)
Gizli servislerin baronları servetlerine servet katmak için illuminati gibi maşaları kullanırlar. Ceplerine para girmesi için yapamayacakları canavarlıklar yoktur. Dünyayı yöneten Rockfeller ve Rotshild aileleri gibi. Aşağıda sadece gündemde olan dört suikastten bahsettik. Bu servisler bağımsız siyasetçi istemiyorlar. Uyanık tarihçiler istemiyorlar. Para ve istihbarat ile her şeyi çözeceklerini zannediyorlar. Rabbimizin de bir hesabı olduğu idrakinde değiller. Bahsettiğimiz gibi menfaat çıkarlarına ters olan ne varsa affetmiyorlar ve öldürüyorlar.
- Kennedy son basın açıklamasında gizli cemiyetlere giydiriyor. Bu gizli cemiyetlerin bilim, tekonoloji, siyaset, sanat gibi her alana sızdığını belirtiyor. Ve hayatta olduğu sürece bu gizli oluşumların karşısında duracağını söylüyor. Bu onun son konuşması oluyor. J.F. Kennedy`nin suikasti fbi tarafından düzenlenmiştir. Katili olarak yargılanan adam masumdur, işkence altında bile masum olduğunu söylemiştir. Bu vatandaşın tutuklandığı gün öldürülmesinin ardından Kennedy davası kapanır. Davayı kapatma kararı alan jürinin 2 üyesi yüksek dereceli masonlardır. Kayda alınan amatör çekimlerde Kennedy’ye en az 3 farklı noktadan ateş edildiği belli olmasına karşın, polis bu detayı es geçmiştir. Suikasti düzenlediği gerekçesiyle tutuklanan ve aynı gün emniyet binası önünde öldürülen Lee Harvey Oswald’ın 3 el ateş ettiği ve 2’sinin isabet aldığı kayıtlara geçirilmiştir. Fakat Kennedy’nin vücudunda tam 8 yara izi vardı. Ve J. F. Kennedy, amerikan halkının sevdiği son başkanıydı.(2)
- Amerika birleşik Devletleri’nin 16. başkanı Abraham Lincoln; Lincoln ABD’de köleliğe karşı olduğunu resmen dile getirdi ve köleliği 1863’da resmen kaldırdı. bu onun sonunu hazırları ve suikast sonucu ölen ilk ABD başkanı oldu.(3)
- "Aytunç Altındal İstanbul ’da değil, Lozan’da zehirlendi. Kendisinin, Türkiye üzerine oynanan çeşitli planları araştırmasından rahatsızlık duyan ülkeler ve gizli servisler vardı. Aytunç, Lozan, Montrö ve Nişantaşı’nda hep aynı kafelere gidiyordu. Eşi sürekli kendisini farklı yerlere gitmesi konusunda uyarıyordu. Çünkü 5 yıldan beri tehditler alıyordu. Aytunç’un evi de yıllardan beri üzerinde çalıştığı ve araştırmasını yaptığı Lozan’da bulunan Tapınak Şövalyeleri’nin karargahının çok yakınındaydı. Bir gün bana ’Benim yemeğime kanser yapıcı madde kattılar’ dedi. Bu maddenin Polonyum 213 olduğunu düşünüyorum. Yani arkasında hiçbir iz bırakmayan bir zehir. Otopside de çıkmıyor. Verildiği kişiyi kanser yapıp kısa süre içinde öldürüyor. Polonyum 213’ü Aytunç’un yemeğine katanın Tapınak Şövalyeleri’nin ölüm timi olduğuna inanıyorum." (4)
- Türkiye’nin 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal 17 Nisan 1993’te hayatını kaybetti. Özal’ın vefatının ardından ölüm nedeniyle ilgili tartışmalarda başladı. Turgut Özal’ın eşi Semra Özal “Büyük Türk birliğini gerçekleştirmek istiyordu. Bu nedenle öldürüldü” sözleri de Turgut Özal’ın ölümünün bir cinayet olduğu söylentilerini güçlendirdi. Semra Özal`ın, Cumhurbaşkanı Özal`ın zehirlenme sonucu öldüğü iddialarını araştıran savcılık, takipsizlik kararı verdi. Savcılık, Özal`ın kalp yetmezliğinden öldüğünü açıkladı. Özal’a 18 Haziran 1988 Cumartesi günü Ankara Atatürk Spor Salonu’nda Anavatan Partisi’nin 2. Olağan Kongresi’nin düzenlendiği sırada da suikast girişiminde bulunulmuştu.(5)
15 Temmuz darbe trajedinin arkasında gizli güçler olabilir mi?
Önce verileri inceleyelim.
1/Bu kadar az asker ve silah gücüyle yapılacak bir darbenin başarılı olacağı düşünülebilir mi?
2/O halde bunu geçen günkü eylemin elebaşları bilmiyor muydu?
3/Eğer biliyorlarsa amaçları neydi?
Kısaca söylemek gerekirse: Bu darbe CIA ve CIA’in arkasındaki büyük güç İlluminati tarafından düzenlenmiştir. Amaçları Türkiye’yi dış politika konusundaki kararları konusunda kendi menfaatlerine uyacak şekilde davranmaya zorlamaktır. Bunu yaparken de maşaları Gülen’i kullandılar.(6)
KAYNAK
(1) www.derki.com/ezoterik/illuminati-mi/
(2) michaelsikkofield.blogspot.com.tr/2011/04/kennedy-suikasti.html
(3) www.uludagsozluk.com/k/illuminati-ye-giri%C5%9F/
(4) www.radikal.com.tr/turkiye/aytunc-altindali-tapinak-sovalyeleri-zehirlemis-1161862/
(5) www.ntv.com.tr/galeri/yasam/dunyayi-sarsan-komplo-teorileri,atl78Yq1VkyqK93trJ3thA/v1k1twHV-kGii1dSy1qBHQ
(6) abazaninmagarasi.blogspot.com.tr/2016/07/15-temmuz-2016-darbesinin-arkasnda.html
YORUMLAR
İlluminatinin 15 temmuzla ilişkilendirilmesi ilginç geldi bana... Doğruda olabilir...
Ülkemizde de bir çok ünlü ve siyasetçi bu örgüte üye veya sempatizanı...
Finans kaynakları zengin ve popüler kişiler... Hatta devletih en üst kademesindeki kişi içinde örgüt üyesi olduğu söyleniyor.. Bilemiyorum uzun zamandır ilgimi çeken bir konuydu ve bunu uzun uzadıya araştırıcam... Kaleminize sağlık arkadaşım...