- 472 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARIBÖLÜM- 5 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARIBÖLÜM- 5
KANLI MİRAS
İşle iyice karışıyor
Deniz ofisinde bir aşağı bir yukarı dolaşmaktan ayaklarına karasular inmişti. Boşa koyuyor dolmuyor, doluya koyuyor taşıyor. Barış’ın yaptığı işmiydi şimdi. Davayı üzerine alalı neredeyse bir haftayı geçiyor, elinde mahkemeye sunacakbir tane bile belge yoktu daha. Bırak belgeyi hikayeyi bile yarım yamalak biliyordu. Sabahtan beri bu kaçıncı arayışı adamın telefonu kapalı sanki yer yarıldı yerin içine girdi. Bu sırada diafondan sekreterinin sesi duyuldu. ‘’ Deniz Hanım Başkomiser Sedat Bey geldi ‘’. ‘’ Hemen yanıma yönlendir.’’. Birkaç dakika geçmemiştiki, Başkomiser Sedat içeri girdi.
Deniz_ Hoş geldiniz başkomiserim lütfen bana iyi bir haber verin.
Başkomise Sedat _ İyimi kötümü bilemem ama Ahçı Ayşe hanım sorgu odasından temiz çıktı. En azından benim düşüncem bu yönde. Kendisine güvendiğiniz kadar varmış.
Deniz_ Oh bu güzel haber çok sevindim. Başkomiser Sedat_ Dadıyı en sona bıraktım. Önce temizlikçi kadını sorguya alacağım. Bütün şüpheler onun üzerinde toplanıyor.
Deniz_ Allah, Allah kendi halinde bir kadın değil mi o? Bende öyle bir intiba bıraktı.
Başkomiser Sedat_ Sizin bilmediğiniz bir şey var. Kendi halinde dediğin o kadın son bir ayda hastayım diye yerine bir başkasını gönderiyor. Onun yerine gelen kadında elinde kağıt kalem buranın planını çıkarıyor.
Deniz_ İnanamıyorum neden böyle bir şeye gerek görüyor?
Başkomiser Sedat_ Para. Fazla para göz çıkarmaz.
Deniz_ Ne olacak şimdi?
Başkomiser Sedat_ Temizlikçi kadını öğleden sonra sorgu odasına alacağım.
Başkomiser Sedat Deniz hanımla konuşurken telefonu çalar. Arayan komiser Seçkindir.
Komiser Seçkin_ Başkomiserim burada işler biraz karışık.
Başkomise Sedat_ Nasıl karışık?
Komiser Seçkin_ Temizlikçi kadın evde yatıyor. Zehirlenmiş neredeyse ölüyomuş.
Başkomiser Sedat_ Yani temizliğe gelmemek için numara yapmamış mı?
Komiser Seçkin_ Maalesef başkomiserim numara yok. Yalnız evde şüphe çekici bir durum var. Evde herkes aynı yemeği yiyiyor, aynı sudan içiyor ama zehirlenen sadece temizlikçi kadın Hafize.
Başkomiser Sedat_ Kadın kendindemi?
Komiser Seçkin_ Evet ama yürüyecek hali yok.
Başkomiser Sedat_ Konuşabilsin yeter bende sorguyu evinde yaparım. Daha sonra gönderdiği kadını sorguya alırız.
Komser Seçkin_ Oda imkansız Başkomiserim. Temizlikçi kadın yerine başka kimseyi göndermemiş ki.
Başkomiser Sedat_ Sen şubeye dön resimlerin bulunduğu dosyaları al ve temizlikçi kadına göster bakalım bir şeyler çıkacakmı? Bende oraya geleceğim.
Komiser Seçkin_ Emedersiniz Başkomiserim.
Başkomiser Sedat, telefonunu kapatıp Deniz’e döndü ‘’ İşler iyice karışıyor Hafize Hanımı zehirlemişler. Bu arada senin şu dava ile ilgili dosyanın bir kopyasını bana çıkarsana.
Deniz_ Dosyada şimdilik pek bir şey yok ama tabi sekreter kız hemen halleder o işi. Temizlikçi kadının evine bende gelsem hem geçmiş olsun derim.
Başkomiser Sedat _ Deniz Hanım bugünlerde pek ortalıkta dolaşmayın, ben burayada bir sivil yerleştireceğim. Bu iş sizi kaçırmaya kadar gidebilir.
Deniz_ Yapmayın Başkomiserim. Buna cesaret edemezler.
Başkomiser Sedat_ Ederler Deniz Hanım ederler.
Başkomiser Sedat Dosyanın bir kopyasını alıp gittikten sonra, masasına oturup düşünmeye başladı. Aslında bu işten bir çıkış yolu vardı, Davadan çekilmek. İşin kötü yanı ise bu düşünce kişiliği ile çatışıyordu. Böyle bir korkaklığı asla yapamazdı. Şartlar neyi icap ediyorsa onu yapacaktı. Bu sırada telefonu çalmaya başladı. Telofonun ekranına bakınca arayanın Barış olduğunu gördü ve hemen açtı.
Deniz_ Nereledesin Allah’ın cezası. Benim başıma neler geldi haberin var mı?
Bariş_ Abla yalvarıyorum sana sabret. En kısa zamanda yanına geleceğim. Belgeleri elde etmenin yolunu daha yeni buldum. Benden haber bekle bir iki gün içinde belgelerle beraber yanına geleceğim. O zaman her şeyi sana anlatacağım.
Deniz _ beni daha fazla bekletme. Hele bir gel olanların hesabını sana sormasını bilirim ben
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.