- 988 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ-3
BENİ DÜNYASI YAPAN DEĞERLİ PARÇAM
Mektubuma vermiş olduğun cevap beni çok mutlu etti. Nitekim değerli olduğumu hissettim. Mektubumun geldiğini anons ettiklerindeki o heyecanıma şahit olmanı isterdim. Neyse ki artık okuyacaksın.
Fazla hayal kurmamam gerektiğini biliyorum demişsin çok kederlendim. Buna nasıl cüret edebilirsin? Rahatsızlığını hafife alıyor değilim, ama bu bir son değil, bu sadece dikkat etmen için uyarı ki sen zaten bunu biliyorsun. Hem sevgi ve moral her şeyin üstesinden gelmez mi? Eee ben seni çok seviyorum bu yetmez mi? Her şey birazda elimizde demiştin bana. Bende sana diyorum ki bu da biraz elimizde. Nar suyu sıkıp içiyordun unuttun mu? Daha sonrada sigara tabi ki; Sana sigarayı bırak demiyorum, diyemem de. Biliyorum sen eski dostlarını unutup bir köşeye atmazsın. O halde azalt.
Ayrıca arkadaşın için üzgün olduğumu bilmeni isterim başın sağ olsun kendini toplamaya çalıştığın için senin adına sevindim ne olur koy verme sana bir şey olursa bende kendimi toparlamaya çalışmak istemiyorum.
Demek Marmelat ile yaşıyorsun. Benim için onun başını okşayıp onu da sevebileceğimi söyler misin? Yalnız olmadığına çok sevindim.
Bir önceki mektubumda sana yolladığım şey ile istediğini yapabilirsin. Bunu bana sormuş olman çok nazikçe. Bana ‘’ Dünyam ‘’ demişsin. Ne kadar mutlu oldum anlatamam. İyi ki varsın, üstelik hayatımda aldığım en güzel mektup bu oldu. Bu mektubum biraz cevap niteliğinde oldu. Ama bende sana bir şeyler anlatacağım elbet.
Unutmadan mektubunu kargo şeklinde yollamışsın senden fazla para almışlar. Onlara normal mektup yollayacağını üzerinde takip numarası olsun ve yaklaşık beş, altı lira dersin bir dahakine.
Şimdi gelelim bana derslerim çok ağır. Daha doğrusu bir yıl yabancı dil eğitimi almam için ben zorlanıyorum. Bu yılda notlarımı yüksek tutup tekrar geçiş yapmam için şansımı deneyeceğim. Umarım hayırlısı olur. Eğer İstanbul’a yakın olursam senide çokça ziyaret etme şansım olur. O zaman ne yapıyoruz, ben derslerime çalışıyorum, sende kendine iyi bakıyorsun.
Şimdilik veda etmek zorundayım. Geç sevap verdiğim için çok özür dilerim. Fırsatım olmamıştı. Seni çok seviyorum Tebessüm eden çocuk.
B… G…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.