BEYLER LÜTFEN ..!!!!!
Biraz öfkeyle kaleme alıyorum yazımı yanlış bir cümle geçerse şimdiden özür dilerim.Sabah yaşadığım tatsız bir olayı aktaracağım.
Her zaman ki gibi işe gelmek üzere otobüse bindim . Tabi ki yine çok kalabalık. Şansım yaver gidiyor . Bir yer boşalıyor ve ben oturuyorum.Yada ben bunun aslında şansızlığımın başlangıcı olduğunu henüz fakında değildim demeliyim. Yanımda bir beyefendi var.Aslında daha otururken başladı her şey ama ben fark edemedim . Beyefendi cam kenarına yanaşmıyor kendini yana çekip yer gösteriyor. Onun yanından sürtüne sürtüne güç bela cam kenarına oturuyorum. Ve işte başlıyoruz.
Beyefendi birkaç dakika içinde bacaklarını pergel gibi açıp beni köşeye sıkıştırıyor. Kendimi biraz çekiyorum.Temas etmek istemiyorum. Beyefendi durmuyor. Biraz daha açıyor . Ben biraz daha sıkışıyorum .Biraz daha açınca kendimi öne itiyorum ve koltuğun ucunda oturuyorum. Ters bir bakış atıyorum beyefendiye.Hiç ama hiç umurunda değil. Biraz daha ve artık sonuna kadar açıyor bacaklarını.Ben cenin pozisyonuna gelmişken pes ediyorum.
Ayağa kalkıyorum ve ‘beyefendi burası ancak size yetiyor.Ben kalkmak istiyorum’ diyorum..Adam hiç istifini bozmuyor ve bana’ geç’ diyor.
Ben bu kişiyle tartışayım diye elinden geleni yapıyor. Biraz toplanırsa bulunduğum yerden çıkabileceğimi söylüyorum .’ Ha pardon ‘ diyerek ağır hareketlerle toplanıyor…
Hem sinirden hem de sıkıntıdan kan ter içinde adamın yanından kurtuluyorum. Beyefendinin tüm bunları dalgınlıkla yaptığını varsayıyorum.
Şimdi bunu okuyan beylerden rica ediyorum. Lütfen toplu taşıma araçlarında daha dikkatli olunuz. Gerçekten bu hareket kadınlar için çok rahatsız edici. Sizleri bu konuda duyarlı olmaya davet ediyorum.
Saygı ve sevgilerimle..
Deniz..
YORUMLAR
Yazınızda beyefendi demişsiniz.
Olmadı.
Beyefendilere hakaret oluyor..
Bu adam beyefendi değil.
maganda..tacizci..fırsatçı..daha kötüsü..daha kötüsü.
Aslında küfür etmeklik.
Sizi okuyorum.
Hakkınızda biraz da olsa kanaat sahibi oldum.
Bekliyordum.
Şaplağı yapıştırmamakla beni şaşırttınız.
Tam yeriydi.
Hepsi bu kadar.
Toplumsal bir yaraya parmak basmışsınız sevgili dost yürek,bu tür davranışların temelinde cehalet var bu tür alışkanlıklarda aile terbiyesini görmemek var,
Bu tür davranış biçimlerinde kişilik bozuklukları ahmaklık var,bu tür davranış biçiminde toplumsal ahlak dejeneresi,toplumsal bozulma,kültürel aşınma,medeniyetten bihaberdar olmak var,
Bu tür çirkin davranışların kökeninde saygısızlık,ahlaksızlık,benlik,kibirlik,kirli ,maraz bir yaşam tarzı var
''Çok manidardı''
Saygılar
Den(iz)
Saygılarımla
her insanın fıtratı farklıdır tabi ancak hiç affı yok ben olsam kesin dalardım. yolardım yani açıkcası.neresi rast gelirse gelsin hiç fark etmez etkisiz hale getirirdim o yaratığı.suratına birde gidiş bileti kesip yapıştırırdım. etkiye tepki koyardım adını. bir sonraki durakta başka bit kurban zuhur etmesin diye.edep kadına yakışan en müthiş süstür elbet lakin vakti gelincede bir kaplana dönmekte kadını kadın yapan o namus kavramının temelidir unutmamalıyız.. hem artık kameralar var yani şahitli bir taciz ve resmen kışkıştılmışsınız. yaş sınırı yok bunun pedofili dedikleri bu kahrolasıca iğrenç yaratıklara sadist bir cevap en makul olanıdır.
geçmiş olsun. umarım bir daha yaşamazsınız inş.
svgiler
Den(iz)
Yazının ismine gelince belkide haklısınızdır.Ama içerikte olayın faili dışında kimseyi suçlamadım.Sadece Erkek arkadaşların dikkatini çekmek istedim.
Sevgilerimle.
çok önemli bir konuya değinmişsiniz... keşke yaşamasaydınız tabi ama bu konunun "böyleleri de var ne yapacaksın" tarzında geçiştirilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Hepimize bazı sorumluluklar düşüyor. Biz böyle davranmıyoruz diye elimizi ayağımızı bu tarz şeylerden çekmemeliyiz. Kaldı ki bir keresinde kız arkadaşım da aynı böyle bir olay anlatmıştı. Kafam attı yine...
Den(iz)
saygılarımla.
başlangıç cümlesi ilgimi çekti yazının tümünü okudum ve eleştirilerimi sıralamak istiyorum izninizle...
öfkeyle kaleme alınan ve yanlış cümle olması ihtimali olan yazıda tek bir yanlış cümle bulamadım...
tam tersi oldukça mülayim bir tavır , muhattabına gereken sertlikten yoksun eylemler gördüm ...herkes hakettiğini görmeli düşüncesiyle keşke hakettiğini verebilseydiniz o zata diyerek bitiriyorum ...
Den(iz)
Yazıda küfür mü olmalıydı ne yapmalıydım anlamadım ki ...Elimden geldiğince kontrollü olarak öfkemi dile getirdiğimi düşünmüştüm.
Ben böyle bir Beyfendiyle (?) başa çıkabilecek biri değilim ... Haddini yerimden kalkarak bildirdiğimi düşünüyorum. O bunu anlamıyorsa insanlık adına yapacak bir şey yoktur.
Saygı ve sevgilerimle....
bulunmaz_hint_kumaşı
Den(iz)
Saygı ve sevgilerimle.
Merhaba...Özgür olmak,sorumlu olmaktır.
Hoyratlık ise başka şeydir.
Sanırım bu "derse" topluca /toplumca çalışmamız gerekecek!Hem de çok tekrar ederek.
sabri ayçiçek tarafından 10/22/2016 12:02:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Den(iz)
Bu yazıya ne yorum yazacağımı bilemedim doğrusu.
Maalesef hemcinslerim arasında böyle densizler var. Bu türlere karşı nasıl bir davranış şekli belirlemeliyiz. Asıl sorun o.
Bence en doğrusu atasözünde dediği gibi ''Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kötektir.'' Yani önce kibarca uyarmak. Ondan anlamıyorsa azarlamak. Ondan da anlamıyorsa '' Ya Allah Bismillah, Allahu ekber'' Deyip dalmak. Başka da bir çare aklıma gelmiyor.
Selam ve sevgilerimle.
Den(iz)
Sevgilerimle.
neden o kadar kibar davranıyorsunuz ki, adam (!) yüksek sesle olmuyorsa bile normal sesle "toparlanın biraz" deyin o utansın. Bir tanıdığım vardı aynı konu üzerinde konuşurken anlattı ( bacaklarının arasında top mu varda kapatamıyorsun" demiş yanında oturana kendisi hiç tavizsiz ve-pervasız konuşur ne yalan söyleyeyim imrenmiştim.
hasılı utanmazlardan daha cesur olmak zorundayız.
ben kullandığınız resmi telefonuma kaydetmiştim onu kullanıyordum, telefonun ekranının yanındakine epey bir işe yarıyor :-)
geçmiş olsun
Filiz Şahin. tarafından 10/21/2016 6:16:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Den(iz)
Sevgilerimle...
Filiz Şahin.
Bu tür itler özelikle çoğaldılar ve gittikçe çoğalıp güçleniyorlar! aslında o zat kadınları bir eşya gibi gördüğü ve kendi annesini, kız kardeşini ve hatta eşini bile meta olarak algıladığı ve kendini insan(hayvan) gören tiplerdir.
İnan ben bir insan olarak bu canilerden iğreniyorum. 3 aylık bebeklere, kedilere, kendi cinslerine arzulanan insanları hadım etmekten başka çaresi yok...
Bunlar virüs gibi yayıldılar uzay çağın pislikleri!
Den(iz)
bence kalkip gitmek yerine: biraz sesinizi yukseltip" toplansana lan!" deseydiniz daha isabetli olurdu. Ben, lanli lunla konusmam, hele sesimi hic yukseltmem, terbiyesizliktir demeyin cunku boyesi mahluklar terbiyeden, ahlaktan anlamayan hatta bu guzellikleri istirmar eden serefsizlerdir.
Diger bi konu, boylesi serefsilizlikler sadece bayanlara yapilmaz... Ayi gibi kaba, soba mahluklarin bazilari koltukta tek basina oturmak isterler, yayilirlar... isterlerki dibindeki kalkip gitsin....
Den(iz)
Desteğiniz için teşekkürler..
Yanlış yapmışsınız, koltuk iki kişilik diye yayılmasını engelleseydiniz bu yazıyada gerek kalmazdı diye düşünüyorum,öyleyse varım, esenlikler dileklerimle...
Den(iz)
Desteğiniz için teşekkürler.