Hoşgeldin kalbime...
Hoşgeldin kalbime.
Kusura bakma ortalık biraz dağınık.
Tozlanmış raflarda karmakarışıklığım duruyor. Kırık aynalarda kendime küsmüşlüğüm. Şu köşede ki eski plaklara hapsettim hatıralarımı.Yıldızsız gecelerde açar, eskilerden bi hatıra çalarım bazen. Masal kokar buralar buram buram.
Duvarlarım suskundur, emeklidir beni dinlemekten.
Hüzünlüdür odalarım.
Hatta, güneş bile acıtır canımı tenimi ısıtırken. Sökülürken şafaktan, sancılı doğarım güne. Gözlerimde yerli yersiz nemli bulutlar meskendir. Göğsümde mahzur, isyankar hıçkırıklar tırmanır boğazıma olur olmaz, yorulurum. Kusura bakma, hep yorgunum. Titrer ellerim. Şu sıralar mevsimlerim hep soğuktur, üşütür ruhumu. O yüzden tutacak olursan ellerimi, düşün önce.. Silecek olursan gözyaşlarımı, deniz olmalı yüreğin. Islanmamalı avuçların.. Ama gel sen, otur şöyle. Şu yanım sıcaktır benim, ocağımda demlerim içtenliğimi. Gülüşlerimi al üstüne, üşümezsin. Bakma sen cümlelerimin fonunda ki keman sesine. Hayat doludur yüzüm. Hayat bu, barutta kokar, gül bahçesi de.. Derdiyle, neşesiyle yaşamak güzel, farkındayım.
Söz veriyorum, en yakın zamanda toplayacağım buraları. Sen al bana yakıştırdığın renkleri, çal duvarlarıma. Ben dizerim menekşeleri pencerenin önüne.
Sen uğra arada, baş köşeye ayırdım yerini. Kapılarım aralık. Üşürsende, çay ocakta.
Hoşgeldin kalbime.. Kusura bakma, ortalık biraz dağınık..
✒T.Y.