- 361 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
]AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 3 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARIBÖLÜM- 3
KANLI MİRAS
Sabah kalkar kalkmaz doğru tamirhanenin yolunu tuttum. Yusuf usta beni bir karış suratla karşıladı.
Yusuf usta_ Abla sen ne yapmışsın bu arabaya. Akşamdan beri çocukların canını çıkardı.
Deniz_ Yoksa benim ihtiyarı alamayacakmıyım? Yapma be Yusuf usta. Bende sana güvenmiştim.
Yusuf usta_ Şaka abla şaka, araban zehir gibi oldu. Getirmekle iyi yaptın, fren balatalarının değişmesi gerekiyordu bende gerekeni yaptım.
Deniz_ Alacağın olsun Yusuf usta faturayı benim ofise gönderiver.
Yusuf Usta_ Olmuş bir abla.
Benim tamirciden arabamı alıp doğru Vatandaki Organize şubeye sürdüm.
Beni dördüncü kattaki Başkomise Sedat’ın odasına yönlendirdiler. Kapıyı tıklattım, içerden Başkomiserin gür sesi duyuldu. ‘’İçeri gel’’ Kapıyı açıp sessizce içeri girdim beni görünce yerinden fırladı. ‘’ Oo karşımda kimi görüyorum. Avukat Deniz Hanım, hoş geldiniz buyurun oturun.
Gösterdiği yere oturdum. Son gelişimden bu yana odada hiçbir değişiklik olmamıştı.
Deniz_ Nasılsınız Başkomiserim?
Sedat_ İyidir be kızım. Biliyorsun iş güç bir koşuşturmadır gidiyor. Koca İstanbul’un çivisi çıkmış iş biter mi? Seni hangi rüzgâr attı buraya?
Deniz_ Hiç sorma Sedat başım büyük belada.
Sedat_ Allah, Allah sen öyle kolay, kolay başını belaya sokacak biri değilsin.
Deniz_ Galiba bu sefer bela beni buldu.
Olanı biteni Yılmaz’ın başına gelenleri hiç atlamadan noktasına kadar Sedat’a anlattım. Ara sıra konuşmamı keserek bazı sorular sordu. Ben de cevabını verdim. Nihayet anlatacaklarımı bitirdim.
Sedat_ Gerçekten bu sefer bela seni bulmuş. Şimdi sana birkaç dosya getireceğim tek, tek resimleri incele tanıyabileceğin biri çıkacak mı?
Dosyaları getirip önümdeki sehpanın üzerine bıraktı bende incelemeye başladım. Bütün dosyaları dikkatle teker, teker inceledim. Önümde kala, kala bir tek dosya kaldı. Daha açtığım ilk sayfada çocukları eve getiren kadının fotoğrafı vardı.
Deniz_ Birini buldum Sedat şu resimdeki kadın.
Sedat_ Bakayım, vay canına epey zamandan beri ortalarda görünmüyordu. Bu kadın Selma Güreli. Tehlikeli bir kadın. Bakmaya devam et.
Bakmaya devam ettim nihayet şüphelendiğim diğer kadını da tanıdım. Ama bu benim düşündüğüm gibi çocukların dadısı değil ahçı kadındı. Hemen Sedata gösterdim.
Sedat _ Bu resimdeki kadın da Ayşe Buldan Nispeten Selma’dan daha az zararlı. Hırrsızlıktan sabıkalı. Sanırım evin planını almak için onu parayla kandırdılar. Kendine yeni bir ahçı bulsan iyi olacak.
Deniz_ Onları hemen sorguya alacakmısın?
Sedat_ Sanmıyorum. Bir planım var onu uygulamaya koyacağım. Şimdi aklıma geldi evin temizliğini yapan bir kadın var mı?
Deniz_ Onbeş günde bir temizlikçi kadın geliyor.
Sedat_ Son olarak ne zaman geldi?
Deniz_ Neredeyse on beş gün oluyor. Pazartesi günü sabahtan gelecek.
Sedat_ Olayla pek ilgisi yok gibi görünüyor ama yine de şüpheli sayımız üçe çıktı.
Deniz_ Sabıkalı da olsa ben aşçıma güveniyorum. Tamam, sorguya çekeceksin ama ben onun böyle bir şey yapacağına inanmıyorum.
Sedat_ Benimde içimden bir ses onun suçsuz olduğunu söylüyor. Bu arada ahçı hangi saatler arasında çalışıyor.
Deniz_Öğleden sonra iki üç gibi
Sedat_ Pazartesi günü öğleden sona aşçıyı sorgu odasına alacağım. O sırada dadı evde olmasa iyi olur. Bunu ayarlayabilir misin?
Deniz _Öğleden sonra dadının çocukları dışarı çıkarmasını sağlarım.
Sedat_ Sokağa iki tane sivil memur göndereceğim, yirmi dört saat nöbet tutacaklar.
Deniz_ Teşekkür ederi Sedat Bey ben de işimin başına döneyim.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.