ÇARPIŞMA
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Yine telaşlı bir güne uyandın be Deniz. Hadiiii kalk bakalım bu gün çok işin var… Hımm dişler tamam ,yüzümüzü yıkadık. Bir salatalık yiyip sanki yer gibi ilk sigaramızı çok lazım ya içtik.. Giyinip aynanın karşısına geçtik. Makyajda tamam ..
Deniz beyaz pantolon ve su yeşili bluzla güzel oldun be valla. Kendime gülücük : )) …. (Gülme sende okuyucu )
Yol işte anlatmıyorum bile .. İşyerinde bilindik işler.. Öğle yemeği saati geldi ve Rabiş sesleniyor .
Hadi ama çok acıktım hadi yaa
Çıktık yürüyoruz bizim kafeye doğru… Rabiş büfeden sigara alıcakmış .Ben ufak ufak yürüyorum. Ya arkadaş şu AVM midir nedir yapın da bitsin çilemiz yahu.. Her gün aynı terane.. Yolu kapatmışlar neredeyse.. Güvenliğinizi yiyim sizin emi… Kaldırımlar gevşemiş bunların yüzünden .. Topuklularla hadi düş Deniz de günün fıkrası ol gitsin oldu olacak…
Bir araba kornaya basıyor dönüp bakıyorum.. Sırtımdan bir çarpışma.. Hoppala ne oluyoruz ya..
Yüz yüze geliyoruz….. An duruyor.. Tüm gürültü siliniyor.. Her şey yok oldu.. Sarışın yosun gözlü bey sen de kimsin ki ? ..Gözlerimi gözlerinden alamıyorum.. Bu an bile o anda kaldım..
Başında baret, beyaz mavi yakalı bir tişört ve mavi kotuyla … Hele o yüzüne çok ama çok yakışmış olan düzgün sakalı… 190 vardır kesin… Bu ne endam beyzadem… Sonra fark ettim ki oda beni süzüyor ve hala konuşmuyoruz.. Daha o ilk gün içimden Mavi koydum adını … Şu mavi yeşil gözleriyle aşk esiri yapar bu adam insanı… Ve işte o an
Pardon hanımefendi görmedim sizi.. Canınız yanmamıştır umarım..
Yok şey ‘’ Canımı değil de kalbimi fena halde yaktın da neyse ‘’ ….. Ben iyiyim…
Şöyle kenara geçelim isterseniz yolun ortasında kaldık gibi
Sese bak ya.. Billur gibi … Tonlamaları , akıcı tarzı… Ya bu adam neden ellerini bu kadar kullanıyor konuşurken… O uzun ve güzel parmaklarını gözümüze sok öyle sok da iyice unutamayalım . Aşk geldi hoş geldi…..
Yüreğimden ince ince sana doğru akıyorum gör beni…. Bir evrene dönüştün bir an içinde. Şu anda bir bir şiir oluyorsun farkında mısın?... Hey sen Mavi şimdi tutsan elimi nereye dersen oraya…
Hanımefendi iyi olduğunuza eminsiniz değil mi ? Yani ben yukarıdaki işçi arkadaşlara sesleniyordum. Yoksa sizi kesinlikle görürdüm…
Bi dakka bi dakka ne dedi bu şimdi … ?Kesin görürdüm dedi.. Yani … Oda beni mi beğendi ? Offf bilemiyorum…
Gerçekten sorun yok.. Sadece bir kazaydı. İkimizde iyi olduğumuza göre .. Şey o zaman ..
Gitme de bana ne olursun.. Yada sende gel … Aşk suçüstü yakalamışken bizi bırakmasın ne olur.. Tutukla beni… Tut … tutun… İçimde kopan fırtınaya kapıl hadi.. Savrulalım hiç düşünmeden.. kimliklerimizden sıyrılıp Adem Ve Havva olalım lütfen .. Günahsa günah ,yasak sa yasak her şeyi ezip geçelim .Aşk olsun ..Aşk bizim olsun…
Rabiş geldi…..
Canım ne oldu bir sorun mu var ?
Yok sadece küçük bir kaza .. Beyefendiyle çarpıştık … Hepsi bu…
Ya bölüyorum ama sanki siz biraz korktunuz… Bir kahve ısmarlasam da benim de içim rahat etse diyorum..
Ya ben şimdi ölmezsem sonsuzu görürüm kesin.Hayır diyeceğim ama .. Kahraman Tazeoğluna ayıp olacak .. Aklıma yağıyor sözleri ‘’Sevdiğim bütün yüzleri üst üste koyduğumdɑ bile onun yüzü kɑdɑr güzel bişey çıkmıyordu ortɑyɑ.’’ Diyor usta..
Ezber bozduran sarışın .. Ben hiç sarışın hem de mavi gözlü bir adamı sevmezdim ki .. Tipim değilsin.. Neden sen bu kadar tipim değilken şimdi içimden terk edip gidemiyorum seni..
Aslında Rabiş geldikten sonra olanlar :
Canım bir sorun mu var ?
Yok sadece küçük bir kaza… Beyefendiyle çarpıştık az önce hepsi bu..
Ya bölüyorum ama benim acilen inşaata çıkmam gerek. Tekrar özür dilerim .. . Size iyi günler hanımlar..
Devam edebilir… Siz beğenirseniz : ))))
YORUMLAR
Kahraman tazeoğlu'nu ornek alma..bir adım one gidemezsin..ha yazıyı beğendim mi..hayır..daha iyilerini yazabilirsin..bırak arabesk aşk anlatımını..sana hiç birşey katmaz..alkışlı eleştiriler de seni geliştirmez..dil anlatımdaki rahatlığın ise çok iyi. Daha guzellerine Ezgi..
Irmak Yosunkent
daha güzeline diyorum.
sevgiyle..
Den(iz)
Den(iz)
lacivertiğnedenlik
Güne gelen yüreği, emeği, kalemi, kelamı kutluyorum. Devamını bekliyorum.
Saygı ile esen kalınız.
Den(iz)
Den(iz)
"Devam edebilir… Siz beğenirseniz : ))))"
Anahtar kısım sanki bu
Öyle ya okur kitlesi oluşturmak yazarlığın şiarıdır
Tabi latife yapıyorum hanımefendi
Güne gelen yüreği, emeği, kalemi, kelamı kutlarım
Saygı ve selamlarımla...
Den(iz)
Çarpışmanın ikincisini bugün yayınladım.Eleştirilerinizi bekliyorum,..
Saygı ve sevgilerimle..
Rabiş gelmeseydi keşke diyorum belkide inşaat bahanesi olmayacaktı ama olsun devamını merak ediyorum siz devam edin sevgili Ezgi içinizden gelerek yazmışsınız ------------ sevgilerimle
Den(iz)
Devamını bugün yayınladım .. eleştirilerinizi bekliyorum ..
Sevgi ve saygılarımla ...
Şu Kahraman Tazeoğlu meselesi var bir de.
Benim başıma neler açtığını bir bilseniz?
İsterseniz şu yazıya bir göz atın : http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=129897
))))))))))))))) Bu işareti koyduğuma göre bence bakmalısınız derim .
Den(iz)
sami biberoğulları
Oldukça güzel gidiyorsunuz ve gördüğüm kadarıyla hatır sayılır bir hayran kitlesi oluşturmuşsunuz bile. Hızınız ve hazzınız kesilmesin. Tempoyu hiç düşürmeden devammmm.
Den(iz)
sevgilerimle.....
Ahhhhh yaktın sen beni! ama yanayım diyorum ...İçimden geldiği gibi yazmak isterim. İçinden geldiği gibi yazmışsın diyebilirim.
Bazen büyük inşaatların çapraz soluğundan, bazen kalabalıkların nihai trafiğinden, bazen koca koca siren sesinin geldiği yerden, bazen yüzümüze vuran meltem rüzgarın günahından ama bazen gıybet sözlerine g,den sokak aralarından ... Ama en çokta her gün rastladığım kimsesiz kimselerin hayatıma bulaştığı an'larda aklıma gelir bazı şarkılar..
Çok uzun merdivenlere geldiğimde ,çok uzun boyuma güvenmez uzaktan basamakları sayardım. Ta ki o merdivenlerden aşağıya ininceye kadar....Nasıl yapsam da onunla çarpışsam ?
Şiir mi yazsam şiir mi okusana ulannnnm !
ey rugan ayakkabısına tükürdüğümün sindirellası
her intiharından önce ütülediğim saçlarınla sen
hani öyle hıçkırıklarla altını çizerek
yasal masallar anlatırdın ya bana aşka dair çırılçıplak
gel bak
küf kusuyor odamın duvarları
hiç görmedin ki bu adam
yüreği serkisof saat gibi sen
kafasına dayamış sığır çenesinden tabancasını
cebinde artist resimleri
gazoz kapakları
toz leblebi
iki bisküvi arası lokum
dudağına saplanmış mısır perçemi cigarası
yani
hiç görmedin ki
bu adam
üç dilek manyağı sihirli bir lambanın picidir
bıngıldaklı serseri bir çocuk
söz cinayetlerinden aranan(b.b.m)
okudum ama duyuramadım kendimi...Bir daha kine çarpışmak için yarı sarhoş yarı deli geleceğim arkadaşş !
sevgiler..
Den(iz)
Sevgilerimle .....
Den(iz)
Anlatımdaki samimiyet dikkat çekici. Okuduğum diğer hikaye için de bunu hissetmiştim. İlk görüşte aşk hikayelerini hayatı algılayış şeklimden hareketle inandırıcı bulmasam da hikaye sıkmadı. Kahraman'a da usta demişsin ya, burada olup okusaydı gözleri dolardı.
Den(iz)
chaotica
Den(iz)
Den(iz)
sevgilerimle.....
Aşk zaten bir tesadüf değil midir...
Kimse aşık olayım diye yola çıkmaz.. Güzeldi... kaleminize sağlık sevgili Ezgi
Den(iz)
Den(iz)
sevgilerimle.....
Hadiya
bir bilsen belki senin yazında bildiģim rastlantıyı.
Lakin bilmeyeceksin.
Güzeldi yazı
ilginc ama denk gelmek.
Saygilar.
Den(iz)
Den(iz)
sevgilerimle.....
Allahtan Rabiş zamanında gelmiş yoksa bu sefer bir araba çarpabilirdi Deniz'e. Yok yani arabanın çarpması sorun değil de şoför koltuğunda oturan adam şöyle altın dişli, gömleğinin düğmeleri göbeğine kadar açık, göğüs kılları gömlekten dışarı fırlamış bir izbandut olabilirdi.
Bence günün kahramanı Rabiş )))))))))
Harika bir öyküydü. Yüzümde tebessümlerle okudum ama şimdi ikilem içindeyim. Deniz'in hallerine ağlamalı mıydım yoksa? ))))))
Haa bence devamını yazarsanız da okurum ama bence yazmyın. Bu güzel hikayenin büyüsü bozulmasın.
Selam ve saygılar.
NOT: Sıkı bir takipçi kazandınız.
Den(iz)
Devamı olsun bence :)))
Okurum ben :)))
Ya işte büyük konuşmamak lâzım :)))
Sevgilerimle Ezgi'ciğim