- 338 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ENGELLİ TOPLUMU AFFETSE DE,
ENGELLİ TOPLUMU AFFETSE DE,
KIRILMIŞTIR BİR KERE…
Herkesin, hastalığını yüzüne vurarak yaşayacağın uzun bir ömürdense, herkesmiş gibi davranarak yaşanan kısa bir ömür daha iyiydi sevdiğim..." (İncir Reçeli)
Evet, ne yazık ki toplumun engellilere yanlış incitici, dışlayıcı davranışı nelere sebebiyet verebiliyor. Sizin engelliye yanlış bir davranışınız onun tedaviyi reddetmesine ve hayatını kaybetmesine sebep olabiliyor.
“Dışarıda hikâyelerini anlatmanı bekleyen binlerce hayat var. Hepsi de anlaşılmayı bekliyor, benim gibi. (İncir Reçeli)
Anlaşılmak, empati kurmak. Bunları yapabilmek çok önemli. Her insanın anlatılacak mutlaka bir hayat hikâyesi vardır. Önyargılı olmamalıyız ve insanlar ile ilgili bir yargıya varmadan önce neden olduğunu sorgulamalıyız.
Saklandıkları yerden aşk için çıktılar…(İncir Reçeli)
Eğer sen karşındaki engelliye doğru davranırsan emin ol engelini aşar ve başarıya koşar. Engelini avantaja dönüştürür. Hastalığını yener. Engellinin hayata koşması senin ona beden olarak değil de sevgiyle bakmanda olabilir.
Herkesin bir hikayesi vardır. Kimi kağıda yazar hikayesini; Kimi etine…
Kağıt yanınca et gömülünce biter hikaye.. (İncir Reçeli 2)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.