- 830 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATA ANLAM KATAN SÖZLER
HAYATA ANLAM KATAN SÖZLER
- İnsan daima başına gelen felaketleri sayar, sevinçleri değil. Eğer saysaydı, dünyanın yeterince mutluluk sunmuş olduğunu anlardı (Dostoyevski)
- Çok Fazla düşünmek bir hastalıktır. (Dostoyevski)
- İyilik yap, iyilik bul. (Atasözü)
- Sen Tepkilerini kontrol edemezsen, tepkilerin hayatını kontrol eder.
- Her karanlık tünelin aydınlığa bakan bir çıkışı vardır, her nimetin bir külfeti vardır.
- Dünyayı düşünce ve hayal gücü yönetir. (Napoleon)
- Her insanda bir dahi kapasitesi vardır. (STEVE CHANDLER)
- Doğmak için uğraşmayan insanlar ölümle meşguldür – (BOB DYLAN)
- Sinik insanlarla birlikteyseniz, sizi aşağı çekeceklerdir. Sizin başarılı ve mutlu olmanızı destekleyen insanlarla birlikte olmanız mutluluk ve başarınızı bir adım öne taşıyacaktır. (STEVE CHANDLER)
- Küçük parçalara ayırdığınız takdirde üstesinden gelemeyeceğiniz hiçbir iş yoktur. (HENRY FORD)
- Yaşamınızdaki her sorun, içinde bir armağan saklar. (RİCHARD BACH)
- Dağları oynatabileceklerine inananlar bunu yaparlar. İnanmayanlar bunu yapamazlar. İnanç , insanın yapma gücünü harekete geçirir. (D.J.SCHAWARTZ)
- Büyük insanları büyük görmemizin sebebi, bizim dizlerimiz üzerine çökmemizdir. Diz üstü çökmeyi bırakıp biz de ayağa kalkmalıyız.
(ROBERT COLLİER)
- Vazgeçmemek, yapabilmenin yüzde 95’idir. (D.J.SCHAWARTZ)
- Aşkın gelişi, aklın gidişidir. (Antoine Bret)
- Hata değil, çare bulun. (Henry Ford)
- Çocuğuna küçük şeylerden zevk almasını öğreten ona büyük bir servet bırakmış olur.(Etienne Gilson)
- Evlatlarınızı devriniz için değil, onların devirleri için yetiştiriniz. (Hz. Ali)
- Aynı gökte uçarlar ama, kuzgunun dünyası başka, şahinin dünyası başkadır. (Muhammed İkbal)
- İtfaiye ile ateş arasında tarafsız kalamam!” (Winston Churchill)
- “Bir tehlike anında gemiden uzaklaşan fareler, geminin batmamasını bir türlü affedemezler.” (Wieslaw Brudzinski)
- Herkes dünyada bir şeyi tamamlamak için görevlendirilmiştir.” (Martin Buber)
- Bir insanda kendini yüksek görme hırs ve şehvet varsa..Bunlar o konuşurken soğan yemiş gibi kokar. [H.z. Mevlana]
- Başarının dört şartı; bilmek, istemek, cesaret etmek ve susmak!... (Munthe)
- “Mutluluk varacağımız bir istasyon değil, bir yolculuk şeklidir.” Montesquieu
- “Yaşam size verilmiş boş bir film; her karesini mükemmel bir biçimde doldurmaya çalışın.” (Ara Güler)
- Hayatınız kötü bir yola girmişse, unutmayın; direksiyondaki sizsiniz...
- (Marlynn Longston)
- Büyüklüğün belli bir ölçüsü yoktur. Yükselten veya alçaltan şey kıyaslamadır. Bir nehirde büyük görünen bir gemi, denizde küçüktür. – (Seneca)
- “Hayatta en büyük eğlence, başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.” (Walter Bagehot)
- Gözler yaşarmadıkça gönüllerde gökkuşağı oluşmaz. ( J.V.Cheney ).
- İnsanın ileriye dönük doğru kararlar alması, hesabının olmadığı bir bankadan para çekmesine benzer...(Oscar Wilde)
- “İmkânsızla imkân dahilinde olanın arasındaki tek fark, insanın kararlılık derecesidir.” (Tommy Lasorda)
- “Gökkuşağına ulaşmak istiyorsan yağmura katlanmak zorundasın.”
(Dolly Parton)
- “Şen adam güneşe benzer, girdiği yeri aydınlatır” (Cenap Şahabettin)
- Sırtı yere geldikten sonra kazanmış olmak yalnız siyaset alanında görülür. – (Edgar Faure)
- ’İnsan kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret etmedikçe, yeni okyanuslar keşfedemez’. (Andre Gide)
- Her kapıyı açmanın kestirme yolu habire anahtar aramak değil, anahtar adam olabilmektir. (R.Ş.Apuhan)
- Üretmeyen bir insan tükenmeye mahkumdur.
- Küçük kusur ve noksanlarıyla mükemmel olan şey: AİLEMİZ...
- “Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.” (Honoré de Balzac)
- ’En tehlikeli insanlar, büyük makamlara gelmiş küçük insanlardır.’’
(Benjamin Franklin)
- Ben haklı olmayı, başbakan olmaya tercih ederim. (Henry Clay)
- "Bütün genellemeler yanlıştır. Bu da dahil." (Friedrich Nietzsche)
- Allah beni, benden korusun. (İspanyol Atasözü)
- ’Öyle horozlar vardır ki, öttükleri için, güneşin doğduğunu sanırlar”. (Tolstoy)
- Göğü suda arayan balığı ağaçta bulur. (Çin özdeyişi)
- “Rüyaları gerçekleştirmenin ilk yolu, uykudan uyanmaktır.” (J. M. Power)
- Güneşe bakan gölgeleri göremez. (H.Keller)
- Barışı korumanın en iyi yolu, savaşa hazır olmaktır. (Washington)
- Kanaatten hiç kimse ölmedi, Hırsla da hiç kimse padişah olmadı. (Mevlânâ)
- ’’Bir mum diğerini tutuşturmakla ışığından birşey kaybetmez’’ (Mevlana)
- “Bütün başarımı, işlerimi zamanında yapmaya borçluyum.” (Nelson Mandela)
- Herkes bardağına göre denizden su alabilir. {Hz.Mevlana}
- Güzel konuşmanın sırrı, lüzumsuz sözleri terk etmektir...[ Hz.Ebubekir ]
- "Kitaplar; akıllı kişilerin bahçeleri, faziletli kişilerin güzel kokulu çiçekleridir.." (Hz.Ebubekir)
- Akıllı bir insan kazandığı paranın birazını, aldığı nasihatin ise birçoğunu bir yana koyar. – (Harry Carns)
- Hesap ettim cümle dünya malını, neticesi bir top beze (kefene) dayandı. (Seyrani)
- "Aklın süsü dil, dilin süsü söz; İnsanın süsü yüz, yüzün süsü gözdür"
(Kutadgu Bilig)
- "Hayat denilen komedi ne kadar tatlı geçerse geçsin, son perde daima hazin biter. Başucuna bir avuç toprak atılır. İnsanın son nasibi işte budur." (Pascal)
- Düşen bir çığda hiçbir kar tanesi kendisini olup bitenden sorumlu tutmaz. (Oscar Wilde)
- Geldiğin zaman boşluk dolduran değil, gittiğin zaman yeri doldurulamayan ol.
- Her fenalıktan uzak durmanın yolu, dılı tutmaktır! (Hz.Ali)
- Bilgisiz bir kimse, savaş davuluna benzer, sesi çok ama içi boştur. (Sâdi)
- Eğitim, ekmek ve sudan sonra halkın en zorunlu ihtiyacıdır.(Danton)
- Temiz bir vicdan kadar yumuşak bir yastık yoktur. (Fransız Atasözü)
- Cesur adamın bakışı, korkağın kılıcından daha çok düşman titretir. – (Amerikan Atasözü)
- Uyuyan tilki rüyasinda tavuk görür. – (Rus Atasözü)
- Konuşun, tanışın; çünkü kişi dilinin altında gizlidir” (Hz. Ali)
- Yarın yorgun kimselerin değil, rahatına kıyabilenlerindir. – (Nurullah Ataç)
- Geleceğin dağlarına umutsuzlukla çıkılmaz – (Nietzsche)
- Dün rüya yarın hayaldir Dünü mutlu yarını umutlu yapan bugündür. Onun için bugüne iyi bak Gülümse.. (Nazım Hikmet)
- Şerefle Bitirilmesi gereken en ağır görev "HAYATTIR" Bu nedenle; Bir lokma ekmek için şerefini ayaklar altına almaya, Bir anlık zevk için namusunu lekelemeye, Bir zamanlık mevkii için ayak öpmeye, Günlük menfaatin için faziletini karartmaya "DEĞMEZ
- "İnsanlar konusunda daha az, fikirler konusunda daha çok meraklı olun."
(Marie Curie)
- *Dün ilebugün arasında bir kavga çıkarsa, yarın kaybeder. (Churchill)
- Oyun bitince, şah da piyon da aynı kutuya konur. (Socrates)
- "Bazı kitaplar tadılmak, bazıları da yutulmak içindir, pek az kitap çiğnenmek ve sindirilmek içindir." (Francis Bacon)
- Allahım bana kitap dolu bir evle, çiçek dolu bir bahçe ver... (Konfüçyus)
- Ölünce unutulmak istemezseniz, ya okumaya değer eser yazın veya yazılmaya değer işler başarın.’’ (Benjamin Franklin)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.