YORUMLAR
Bu seriyi hatirliyorum. Ama bir turlu bastan itibaren okumak nasip olmadi. Ara verince biyle oluyor iste. Insanlar seni unutuyor.yazilar kaciyor.neyse telafisi var neyse ki.yazilarinizi okumayi ozlemisim kemal hocam. Saygilar selamlar.tebrik ediyorum.
Kemnur
Kemnur
Çok beğenerek okudum Kemal hocam sürükleyici, akıcı ve anlaşılır. Yaşanan bir ilişki ve erkeğin bayana Safinaz abla demesi zaten başlamadan bitirmiş ilişkiyi. Tebriklerimi ve sonsuz saygılarımı bıraktım kıymetli hocam.
Kemnur
Davidoff
Hiç susmasın güzel galeminiz.
Sevgi ve hürmetle...
Yazıyı okuyunca, çocukluğumun Safinaz Ablaları geldi gözlerimin önüne:
Fakirlerdi, yapabilecekleri tek çare evlerindeki bütün eşyaları yok pahasına satıp, Almanya'ya gitmekti. Ya sonra ne olurdu;
Onca umutla gittikleri Almanya'da çoğunun eşleri birer sarışın Alman kadının peşine düşer bunlara da avuçlarını yalamak düşerdi. O kadar umutla gittikleri Almaya'dan sultan olup döneceklerini düşünürken, pek çoğu tek başına ülkesine döner.
İşte bu hınç, o hınçtır.
Eşim genç bir kadını koluna takabiliyorsa hıncı.
Oysa garibim Safinaz Abla bilmiyor ki senin eşini o genç kadının koluna takma cesaretini yine sen verdin. Ayağına suyunu sen götürdün, hastalandığında sırtını sen ovdun, hangi yemeği seviyorsa onu sen yaptın. . .
Sen var ya sen, ne aptalsın be Safinaz Abla.
Hadi şimdi Erkin'e desene ben Almanya'da kaldım, Almancayı iyi bilirim desene Safinaz Abla.
Onu da diyemiyorsan, hadi bin ilk otobüse "Aşkım" diye kandırma ne kendini, ne de elin oğlunu. Bak o bira içer, sen kola. . . Hadi çek git milletin hayatından ver bir mola.
Kemnur
Hep kadınlar erkeklerden genç olmak zorunda değil ya, bu defada erkek daha genç olsun.:)) Sevgi,saygı olduktan sonra gerisi önemsiz. ama safinaz abla burda kıskanmakta haklı gibi.:)
Kemnur
Bu yazıyı daha önce okumuştum sanırım. Yani biraz değişiklik mi var pek anlayamadım. Ama sanırım daha önce de yayımlamıştınız.
saygılar
Kemnur
Kemnur
etkileyici bir anlatım ve işte kaleminizden süzülen kıymetli bir paylaşım daha.
dostlukla perçinleşen edebiyatın bitimsiz huzuru her satırda yine bize dair.
kutluyorum değerli hocam.
gününüz ve ömrünüz aydınlık geçsin.
saygılarımlla her daim...
Kemnur
Kemnur
grafspee
Kemnur
Enteresan bir tatil yazısı olmuş.
Sonu iyi gelmedi ama.
Keşke daha hoş nihayetlenseydi.
Sanırım,
aşkın sonu da hüsran olmuş.