- 385 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
19 NUMARALI HÜCRE Son Yüzler-1
19 NUMARALI HÜCRE
SON YÜZLER-1
Evimde bulunan buzdolabının kapısındaki bulunan resimler ve yazılardan bazılarını yerinden söktüm. Artık vadeleri dolmuştu. Evim şu anda değişimin ikinci aşamasında.
Bu değişime hatalarım desem daha doğru olacak. Kayıplarımı her ne kadar eksi haneme yazsam da kazançlarım mutlaka artı hanemde yer alacak. Bunların hepsine tecrübelerim desem daha doğru olur.
Bundan evvelki yazımda nüfus iki demiştim. Birincisi ben olduğuma göre ikincisi ise ilaçlarım. İnanın diplomam olsa kullandığım ilaçlarla bir eczane açardım. İlk müşterisi de ben olurdum.
Neyse kalanlardan bahsedeyim. Bir fotoğraf dünden bugüne. Sol başta babam, yanında annem ve babaannem. Sağ başta ise her ne kadar uzun zaman görmesem de benim yıldızım Mihriye yengem. Neden mi? Zamanında bana o kadar çok emeği oldu ki anlatsam da anlamazsınız. Arkalarında ise, kapı gibi duran Alisurur amcam.Ben her gece onlara bakarak hatırlarını sorarak uykuya dalıyorum. Eğer bir gece akşam yatıp sabaha kalkamazsam bilin ki gördüğüm son yüzler onlar olacak.
Hemen o fotoğrafın sağ üst tarafında Seann Connery’nin ‘’Rusyadan Sevgililer’’ isimli filminin orijinal kartpostalı var. Ve birkaç gazete küpürü. O kadar. Bir de tam karşımda telefon koleksiyonum. Şimdilik on tane ama zamanla çoğalır. Bir tane de nargilem var, ama bu arada nargile içmediğimi söylemeliyim.
Sanırım ara sıra vakit buldukça bu yazılara devam edeceğim. Biliyorum çoğunuz bu yazılar için lüzumsuz emek harcıyorsun dese de unutmayın sel gider kum kalır. Her yazımın kum tanesi kadar aklınızda kalırsa ne mutlu bana.
14.09.2016
Salı
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.