YORUMLAR
Elizabeth bu işlere ilk olarak bir hizmetçisiyle başladı. Kızcağız saçını tararken bizim Eli'nin canını yakar ve tokadı yer. Ağzından burnundan boşalan kızcağızın kanı bizim kontesin eline bulaşır. Kontes elini yıkayacağı yerde kanı eline koluna yayar ve gençleştiği zannına kapılarak eylemlerine başlar. Civar köy ve kasabalarda ne kadar genç varsa toplar. En ilginç katletme yöntemi ise genç erkekleri dikenli telle sararak öldürmesidir. Şöyle ki tellere sarılan adamcağız yerden yukarı kaldırılır ve teller gerildikçe adamın kanı boşalır ve kontesimiz bunun altında duş alır. Arkadaşlar, sapık diyorsunuz katil diyorsunuz, cani diyorsunuz, vampir bile dediniz ama hakkını verin lütfen. Bu kadın olmasa duş icat edilemeyecekti. Kendisi nazarımda bir bilim insanıdır. Tebrikler Hocam.
Kemnur
"Tarihi Değiştiren Kadınlar" adlı eser geldi aklıma
Bu ünlülerden biri de sizin konu ettiğiniz "Elizabeth Bathory" olmakta
Kanlı kontesin kendi gibi sapık kocası "Kara Şövalye" de tarihin ünlüleri arasında
Kitapta birkaç bu tarz cani kadın var
Nazi Almanyasında öne çıkmış bir militan kadın "Ilse Koch" karşımıza çıkan diğer bir isim
Nihayet Hocam
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Selam ve saygılarımla...
Kemnur
DEĞERLİ DOSTLAR !
BU YAZIYA İLK YORUMU BEN YAZMIŞTIM AMA SONRA BAKTIM BENİM YORUM YOK. BU SEFER SORDUM FACE BOOKTA. VERDİĞİ CEVABI AYNEN KOPYALIYORUM:
SİLDİM... ÖYLE YORUM MU YAPILIR YAVVV... :) :) :) ŞÖLEEE BENİ BOL BOL POHPOHLAYACAK YORUM YAPAYDIN SEN DE... :) :) :)
BEN DE ŞÖYLE BİR CEVAP YAZDIM:
Demek öyle...Sen görürsün o zaman :D :D :D
Madem poh poh istiyorsun o zaman al sana poh poh
poh poh poh poh poh poh poh poh poh poh poh poh poh))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Selam ve sevgilerimle öpüldünüz efendim
sami biberoğulları tarafından 9/5/2016 1:30:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
sami biberoğulları
Zaten ben ona zamanında ''Testerella'' Derdim. Testerella malum bir çizgi film kahramanı olarak sevimli gösterilmeye çalışılan ama salında insanları yiyen bir timsahtı. Gerçi o da bana aynı çizgi filimde Teseterellanın kocası olarak seyirci karşına çıkarılan '' Çanta Kafa'' Derdi ama o kısma girme istersen ))))))))))))))))))))))
Bildiğim konuların üstüne bilmediğim birçok ayrıntı eklenince ve anlatım tarzıda mükemmel olunca banada takdir edip alkışlamak düşüyor...Saygıyla.
Kemnur
Kemnur Ağabey,
Sizin öykülerinizi okurken bu böyle kalmamalı diyorum çoğunlukla.
Ve çoğunlukla düşünüyorum ki, farkında mısın bilmem, Dünyada ne kadar saçma sapan filmler ne ödüller alıyor. Çok yazık.
Biliyorum senaryo yazmak çok zor Sizin kaleminiz muhteşem bir senaryo kalemi. Olmazsa bir senarist ile birlikte çalışın.
Ama mutlaka sizi Dünya izlesin. Tebriklerimle.
Kemnur
bu konu hakkında daha öncesinde okuduklarım ve seyrettiğim film aklıma geldi.
devamını merakla bekliyorum.