DARBE OLURKEN TV KARŞISINDA ÇEKİRDEK ÇITLAYANLAR!...
Bana “15 Temmuz’da sokağa çıkmadın, TV karşısında çekirdek çıtladın,” diyor. Kendimi, “Anam avradım olsun çekirdek çıtlamadım, çay içtim,” diyerek savunmaya çalışıyorum.
Kendisi çıkmış ve düşman kuvvetlerine karşı taaruza geçmiş, yine de her tarafından vızır vızır uçuşan kurşunlara rağmen şehit olmak nasip olmamış…
“Ben çıkamazdım, çünkü ağır KOAH’lı olduğum için eve bağlı yaşıyorum,” desem de hoş görüsünü bir türlü kazanamıyorum.
Haydi KOAH’lı değilim farzedelim, haydi 63 yaşında, bacaklarında derman, kolunda kuvvet kalmamış bir moruk olmadığımı da farz edelim. Lan kardeşim, ben darbe bastırmaktan ne anlarım lan? Herifin elinde tetiğe dokunduğu zaman bir şarjör mermiyi boşaltan tüfek var, üstüme bir doğrultsa saniyede kevgire döneceğim. Askerliğimi yapıp geleli 41 sene olmuş, üstelik askerdeyken elime silah bile almamışım doğru dürüst. Çorlu Orduevinin orkestrasında gitar çalarak hizmet vermişim, ne anlarım darbe durdurmaktan? Ordunun başındaki neredeyse bütün komutanlar rehin alınmışken ben askerliği orduevinde gitar çalarak yapmış adam ne yapabilirim ki darbeye? Tübe töbeee…
…
YORUMLAR
Ben bunların, anlık tüketimsel demokratizm peyodizasyonunda yaşadığına inanıyorum.
Hatta espritüel bir önerme bile yazdım.. anı yaşayanların demokratik yönetim tarzı anlamında carped(i)emokrasi diye...
Meclis'in pek değerli(!)başkanları başta; o kadar tutarsızlık ve zigzagları var ki, sanırsınız "dokuz dolambaç" pisti :)
Güvenilmezler.. her an makas değiştirebilir ilkeliler(?), kesinlikle...
Fetö yobazı ile bunların, kalkışma sonrası yapılanlar bağlamında nasıl bir sonuç farkı oldu mesela; bunu çok merak ediyorum?!!
Esenlikle...
Göktürkmen tarafından 9/3/2016 1:57:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
"Ben aile içi meselelerde birilerini kurtaracağım diye kendimi siper edemezdim,"
Yazının püf noktası bence tam da bu ama çok sorunlu!
"Cuntacılar" ile "meşru "olanı eşitlemek biraz haksızlık olur hem de kurtla kuzu kavgasında tarafsız kalmak,kurdun safında yer almaktır sanırım!
Yine de düşünme / yazma hakkınız var ama katılmıyorum görüşlerinize diyeyim! Kolaycılık bir tür.
Kemnur
yoruma açmışsınız :-) ama ben Sami öğretmenimin yorumunu merak ediyorum :-)
keyifli bir yazı olmuş sıkılmadan okudum, tebrik ederim
izninizle ben şöyle bir 30 yıl kadar sonra yorum yazaciyim ( ömrüm olursa şayet)
neden mi? bizim ülkemizde yaşanan bu tür olayların tozu, sisi ancak 30 - 40 yılda kalkıyor ya ondan dolayı.
esen kalın
Filiz Şahin. tarafından 9/3/2016 12:24:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
Filiz Şahin.
ARANIZDAKİ SAMİMİYET ÇOK KEYİFLİ VE OLGUN NAZAR DEĞMESİN MAŞAALLAH :)
YORUM İÇİN 2. GÜNÜ BEKLEMİŞLER Mİ BİLMİYORUM AMA YILLAR SONRA BİLE BİR KİŞİ YORUM YAZSA ORTA SAYFADA GÖRÜNÜYOR NE YAZMIŞLAR DİYEREK GELİYORUZ :-)
Yazıya bir şey demiyorum da, yorumlardan resmen utandım bir memleket insanı olarak.
Kemnur
Hocam meclisin darbe girisimini arastirmasi lazim
Ama Amerika veya BM bu arastrirmaya niye karissin ?
Kemnur
Bence de aile içi meselelere karışmamak en iyisi. Çünkü eninde sonunda birleşir yani barışır üzerimize çullanırlar neme lazım bizden uzak ne alacak verecekleri var ise hesaplaşsınlar.
Vallahi çekirdek çitleyip çay içmek en mahsum eylem hem de kimseye zararı yok
En son fetöyu devletin içine chp nin yerleştirdiğini iddaa ettiklerini duydum :) yani bu kadar kötü espiriden ölecek olursak biz şehit değil de ne oluruz.
Şehit oluruz bence.
Teşekkürler
Sude Nur Haylazca tarafından 9/3/2016 11:25:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir tutam hayat
Başardınız...
Tebrik ederim...
-Sude Nur Haylazca-
konuyu dağitmak da üzerinize yok, kimsenin şehitlerle dalga geçtiği yok.
sizin yaptığinıza sindirme politikası derler! kutsal değerler üzerinden yandaş toplamaya çalışmak ne kadar adil sizce.
beni ilgilendirmiyor kirli siyasetiniz de politikanızda!
demokrasi bize de söz söyleme hakkı tanıyor. ha size göre size benzemeyen herkes hain o başka. daha dün tehtitler savuran siz neyin demegojisini yapıyorsunuz. demokrasi demek çok sesliliktir bunu biliyor muydunuz
Kemnur
15 temmuzda ölenler için kullandığınız ifadeden dolayı sizi kınıyorum. Hani ne şehittir ne gazi kısmından dolayı.
Kemnur
ŞEHİTLERLE İLGİLİYAZDIKLARIMI OKUMAK İÇİN BU LİNKE GİRİN... BU YAZI HALKI DEĞİL, EVDEN ÇIKAMADIM DİYE UKELALIK YAPAN BİR ŞAHSI KONU ETTİ... HALKIMI VE KAHRAMANLIKLARINI SİZDEN DAHA ÇOK BİLİR VE TAKTİR EDERİM, MERAK ETMEYİN...
Aynur Engindeniz
Kemnur
SİZ DE BEN ŞEHİT OLMAK İÇİN DÜŞMAN ÜZERİNE GİDERKEN SEN EVİNDE BACAKLARINI UZATIP ÇEKİRDEK ÇITLADIN, DİYEREK KENDİNİZİ KAHRAMAN İLAN EDER, BİZLERİ ÖTEKJİLEŞTİRİRSENİZ, SİZE DE, BU AHLAKLA ŞEHİT FİLAN OLAMAZSIN SEN KARDEŞİM DİYENLER OLABİLİR...