- 428 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TANRIYLA SOHBET
Merhaba sen le konuşmak ne kadar güzel..yine nefsime daldım bu gün , egom yendi beni. Kızdım darıldım,haklıydım belki lakin ne fark ederdiki. Onlar yada ben , aradan çekildim sonra fark edince yaptığımı sana havale ettim.Sanki beni ne çok sevdiğini bilmiyormuşum gibi, sana havale ettiğim olayları nasıl hallettiğini ve beni o kadar kötü halden nasıl koruduğunu bilmiyormuş unutmuş gibi.
Sonra dua ettim ve sen geldin yine kalbime ,ruhumdan yansıyan parçamave gülüşüme , zihnimin rahatlamasına geldin.Ne güzel bir hoşluk ve mutluluktun sen . Sardın yine tüm bedenimi , kimse veremezdi ki bu huzuru ahengi ve sevinci.
Silindi o an herşey yok oldu , ne acı kaldı ne kızgınlık.Ne yapayım insanım işte ben de yeniliyorum kendime bazen.Sar olurmu hep beni ve hep koruduğun gibi koru beni.Ne annemden , ne başkasından görseydim sıcacık sevgiyi belki senin sarılmanı hisedemezdim böyle sıcak ve huzurla olan sevgini.
Sen her şeyin en güzelini bilensin eğer dünyevi sevgiyi vermedinse bana , bulamadımsa kimseden bunu,belki de hep senin sevgini hatırladımdandı..Ona benzeri yoktu ve ben bunu algıladığımdan sahiden tatmamıştım sevilmenin ne demek olduğunu..
Teşekkür ederim sana , bana bunu hatırlattığın ve hisettirdiğin için.Sana çoğu zaman isyanda ettim evet, lakin hiç sevmekten vaz geçmedim ki.O sevgiliye bir stemdi , çocuğun annesine nazı gibiydi.
Beni ve yarattıklarını ne çok sevdiğini bilmezmiyim..Ne kadar adil ve özgür bıraktığını bizleri..
Senden tek isteğim var şuan , benim gibi seninle yanan ve huzur bulan tüm hak aşıklarının ışığını söndürme ve o ateştan uzaklaşanların kalplerine ve ruhlarından gelen ışığı kesenlerin de kalbinde ruhunda ışılda ,ışıldaki cennet olsun bu dünya…
Anlatamaya kelimeler yetmez ki senle olduğum andaki huşumu ,ahengimi, anlatmaya güç yetmezki sende olan aşkla yanan kalbi.
Umrumda değil ki kimin ne düşündüğü ben seni sevdiceğim seni üzmeyi ,düşünmekten bile kendimi men ederken, nasıl senin yarattıklarına zarar vermeyi ,ya da zarar verene eyvallah demeyi.
Ne olur , ben sana bıraktım aradan çekildim, uklarını görüyorum..
Sen bizi koru ,sen bizi ışığından ayrı düşürme…..Gülümseme sebebim olman , huzurun kaynağı olman ve sevgini damarlarıma doldurman ne hoş.Teşekkür ederim sana vrdiğin bu hayat deneyimine ve öğrendiğim sana eriştiğim herşeye…
çünkü nefs ve diğer insana dair olanların senle arama girmesine neden olan herşeyi.Silmek istedim öyle büyük ve ihtişamlısın ki .
Her şeyin sahibi , kalbimi aşkından, ruhumu senin kaynağından, yaşantımı da senin bolluk bereket ve sevginden mahrum etme..
Senden geldim yine sana döneceğim ,kalbimin ruhumunsahibi ne olur beni sensiz bırakma ,bu hayat sensiz hiç.Sensiz ne mal ne mülk hiç ,İnsanların bunlar için nasıl senden uzaklaştığını ve içlerindeki sendenbağlarını koparıpta,senin yarattıklarına acımasız olduklarını
Senle konuşmak bir dua ... bir yardım ve senin varlığına saygıdır benim şahsım da .. ve sen bilirim ki, hiç bir duayı geri çevirmezssin ... seni çokkk seviyorum ve bana verdiklerin için çokk teşekkür ediyorum
YORUMLAR
Gerçekten bizi Yaradan ile konuşuruz bazen.
Bugün ben de konuştum ve onun ne kadar yüce olduğunu
ve onu sevdiğimi söyledim. İçinden çıkamadım durumlarda
yarabbi sen her şeyi görüyor ve biliyorsun. Bizim için hayırlı
güzel olanı yapmamıza yardım et. Bazı kişileri ise sana havale
ediyorum. Sen bildiğin gibi yap dedim.
tebrikler,
anlamlıydı yazı.
selamlar..