- 1359 Okunma
- 13 Yorum
- 3 Beğeni
EDEBİYAT DEFTERİ AİLESİNE...
Olası şıkları elersem, an itibariyle yok olmuş olmam gerekirdi.
Gerçekler…
Söz konusu olan nice söylenti, söylem, sitem, nefret.
Önem arz eden ise tek mefhum: İNANÇ Kİ KİM SORGULARSA SORGULASIN TEK YETKİLİ MERCİ; YİNE HAKKIN VARLIĞI VE…
Hak edip etmediklerimiz mi savunduğumuz mu?
Mahremiyet kişinin tekelindedir bu bağlamda rencide eden tüm söylemlere aldırış etmemek yine varlığın istikbali için tek önem arz eden.
Varlığımı sadece O’na borçluyum.
Yazdıklarım yine O’nun bana sunduğu bir armağan.
SEVGİ…
Asla kaybetmeyi düşünmediğim tek mefhum.
Sevgisizliği sorgulamıyorum bilakis çağlıyor yaşama olan bağım ve körüklenmekte yine inancım ve değerlerim…
İkinci ailem dediğim Edebiyat Defteri için hala sunuyorum savımı çünkü sevgi ve inanç asla basireti bağlanmış mefhumlar değildir.
En iyi dileklerimle…
Hayırlı Cumalar.
Saygılarımla efendim...
YORUMLAR
sen öyle güzel bir yüreğe sahipsin ki, ne yılar ne de yıkılırsın iyi biliyorum. Sadece biraz yorulmuş gördüm seni. Her konuşmamızda neler konuştuğumuzu ve bulduğumuz sonuçları hatırla dostdaşım. Hep dediğim gibi her şeyin taktiri yüce makamda unutma. Birileri teneke çalıp garabetliğe soyunabilir. Bunlar yılgınlık sebebi olmamalıdır.
Sabır ve şukur ile aşamayacağımız zorluk sıkıntı olamaz. Bu yüzden yol senin. Kalemde kelamda senin. Birileri ne demiş ne algılamış umurumda olmasın can❤ . Biliyorsun ki karakteri ve kişiliği oturmamış insanlar ali kıran baş kesenliğe soyunup yol keser ve bac ister.
Bu yüzden de o naif yüreğini incitmelerine yolunu kesmelerine izin verme artık lütfen. Ağzı olan konuşsun dursun. Elbet bir gün çenesi yorulacaktır. Sen muhatap aldıkça bi yerleri şişip havalanmaya devam edecektir. Keneler kan emicidir unutma.
Annneniz hanımefendinin de ellerinden öpüyorum siz gibi bir evlat yetiştirdiği için. Rabbim sağlık ve afiyet nasip eylesin. Amin.
Her daim dua selam ve sevgimlesin dostdaşım❤❤ ❤
Gülüm Çamlısoy
Şartsız koşulsuz sevmek ki badirelerle yüklü ömürlerde en çatık kaşlı kelamı bile eriten, buzları yok eden, güneşin varlığına kani olmaktan da öte ışıldayan o revnak gücü her daim yüce Yaradanın vakıf olduğu ötesinde bizleri yoktan var edip, tüm yoksunluğumuzu tek kalemde bertaraf eden.
Güzellik yüklü bir yürek. tanışıklığımıza şükrettiğim ve varlığınıza duacı olduğumu Rabbim biliyor.
Çok sağ olun çok güzel dostum hele ki sabrın ve şükrün açmayacağı kapı mademki yok: O ZAMAN DEVAM YOLA.
Zorluklar aşılmak için ve hayat yaşamak için doya doya: yeri geldi mi hüzün ve coşku akabinde.
Anneme ilettim güzel dileklerinizi.
Çokk teşekkür ederim çok hem de.
Kalp kalbe karşıdır her daim.
Sevgi...
Sizi seviyorum gönül dostum.
Allah'a emanet olun güzel yürek.
Varlığınıza her daim duacıyım.
Her zaman yazı ve şiirlerdeki duygu ve düşüncelerinizi beğeniyle okuyup takdir etmişimdir.
Sevgi Allahın insanlara bahşettiği en güzel duygudur.
Gecenin bu saatinde gözüm ve beynim yorgun.Teferruatını anlayamadım.Ama yoksa kalbin bir şeye mi kırıldı.
Güzel yürekli Gülüm.İyi geceler.Selam sevgiler.
Gülüm Çamlısoy
sağ olun sevgili hocam.
sevmek değil mi?
her anlamda ve istisnasız hatta safça olsa bile ve sızlatsa da için için.
sevgilerimle gönülden...
tüm güzellikler sizinle olsun.
Siz hep en doğru kararı verirsiniz hep!
Yılmak yok, yazmaya devam!
Sevgilerimle Gülüm Hanımcığım.
Gülüm Çamlısoy
Ne mutlu bana ki, güzel insanlarla kesişti yolum.
İpek hanım, o güzel yüreğinizde yer bulmak adına mutluyum.
Çok sağ olun sevgili dostum.
Sevgimlesiniz hem de en içten...
Mutlu kalın.
Hayırlı akşamlar diliyorum herkese.
Acele ile çıktım evden ki son zamanlarda sıklıkla yaşadığım bir telaş hele ki söz konusu annem olunca... Bu bağlamda siteden çıkış yapmamışım ve çevirim içi gözüküyorum bu yüzden affola zira yorumlarınızı ne okuyabildim ne de yanıtlayabildim. En haz etmediğim ise; bana sunulan gerek bir soruyu gerekse tavrı ya da aklınıza ne gelirse yanıt vermeden geçiştirmek.
Fırsatım olduğu sürece tüm yorumları cevaplama gayreti içerisindeyim zira ne kötüdür bilirim: en büyük tepki mademki tepkisizlik bu değil midir sevginin uzantısı...
Sevgi dolu selamlarımı gönderiyorum efendim. Varlığınıza duacıyım.
Değerli arkadaşım.
Ben '' Sizin bir derdiniz var'' Başlıklı yazımı boşuna yazmadım. Okursanız ne demek istediğimi anlarsınız)))))))))
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=152392
Selam ve sevgilerimle.
Gülüm Çamlısoy
AYRICA...
DEVAMI YOK ZİRA SÖYLEMEK İSTEDİĞİM SADECE ŞU: ŞİMDİ DESEM Kİ...
MESULİYETLERİM VAR HELE Kİ...
ANNEMİN DESTEĞİ İLE EDEBİYAT DÜNYASINA ADIM ATTIM VE ONA VERDİĞİM SÖZÜN ARKASINDAYIM BU BAĞLAMDA HER ŞEYİN FARKINDAYIM.
AYRICA ŞUNU BİLİR ŞUNU SÖYLERİM: BENİM DERDİM İNSANLARLA DEĞİL ÇÜNKÜ BANA BU ÖĞRETİLMEDİ GEREK AİLEM TARAFINDAN GEREKSE EĞİTİM GÖRDÜĞÜM KURUMLARDA AYRICA BU BİR KİŞİLİK ÖZELLİĞİDİR ÖTESİNDE ALLAH'TAN KORKARIM.
DERTLERİMİ SEVİYORUM AYRICA ÇÜNKÜ BU ŞEKİLDE ARINIYORUM BENCE SİZ DE DERT ETMEYİN ONUN BUNUN DERDİNİ ZİRA BU BİR İMTİHAN DÜNYASI.
SAYGILAR, HÜRMETLER EFENDİM...
Canım arkadaşım,
Ne güzel yazmışsın.
Satırlarında hep hüzünlü bile olsa bazıları,inanılmaz bir yaşama arzusu ve şükür ile dolu olduğunu hissettiriyor.
Ne güzel yazmışsın...
Hep birlikte inançla,ümitle nice güzel günler göreceğiz.
Çok selamlarımı ve sevgilerimi gönderiyorum.
:))
Kendine iyi bak güzel yürekli arkadaşım.
Gülüm Çamlısoy
edebiyatın doruklarında ve insanlığın perspektifinde değerli bir kalemsin ötesinde sevgini uzaklardan hissetmek ve dostluğun için çok teşekkür ederim.
bu yazıyı kaleme aldım ve asla pişman değilim ama neye pişmanım biliyor musun: SEVGİ VE İNANÇ NEDEN BU DENLİ ZOR GELİYOR İNSANLARA VE NEDEN SIFATLAR KONDURULUP BU DENLİ CÜRETKAR OLABİLİYORLAR?
hele ki şerefli meslek mensupları ötesinde inandıklarımız ve sevdiklerimizken bizi yaralayan...
ASLA VE ASLA SEVMEKTEN VAZGEÇMEMELİ İNSAN AMA HER ANLAMDA.
seni seviyorum aslında sevdiğim çok insan var ve dile geldiği kadarıyla YAZILARIMI YİNE BU PERSPEKTİFTE YAZMAK BENİ MUTLU KILAN.
BENDEN BEKLENEN O Kİ: PES EDİP ÇEKİP GİTMELİYİM VE SEBEBİNİ BİLMİYORUM DEMEK Kİ SEVGİDEN NASİPLENMEK ZOR GELİYOR İNSANLARA.
yaz, yazalım ve yazdıkça varlığımıza sahip çıkalım.
sevgilerimle.
Herkes yazmalı, dostluklar eskisi gibi değil, yazmak da olmasa, hasta oluruz, beğenen okur beğenmeyen okumaz, kendi bilir, yazmaya devam değerli kalem dostu, sevgiyle selamlar,
Gülüm Çamlısoy
yazalım üstelik her fırsatta.
sevgilerimle sevgili dostum...
yüreğiniz dert görmesin.
Değerli bir hanımefendi ve kıymetli bir kalem olduğunuzdan haberim var açıkçası
Öyleyse ne duruyoruz yazmaya devam
Cumanız mübarek olsun
Hanenizden sıhhat, afiyet, huzur, bereket eksik olmasın dilerim ki
Saygı ve selamlarımla...
Gülüm Çamlısoy
sağ olun var olun.
saygılar, selamlar yürek dolusu...
değil mi ki en zararsız edim şu kalemin iştigal ettiği...
Gülüm Çamlısoy
muhterem yüreğiniz ve kıymetli varlığınıza müteşekkirim.
en iyi dileklerimle sayın hocam...
asil bir yürek ve her dem hayata dair çok şey bulduğum derin ve kapsamlı paylaşımlar.
varlığınıza duacıyım.
Gülüm Çamlısoy
bana sunulan mademki eşsiz bir hazine neden kendimi mahrum bırakayım hem değil mi ki edebiyattan ibaret bir dünyanın mensuplarıyız...
dost yüreğinize selam olsun değerli abim.
Gülüm hanımcığım "belli ki bu yazıyı yazma zorunluluğu doğmuş" hissine kapıldım.
Yanılıyorsam söyleyin lütfen arkadaşım...
İnsanlar doğası gereği, galiba kendi savını empoze etmek için var gücüyle çabalıyor.
Oysa ki kimse başkası gibi düşünmek ve yaşamak zorunda ve zorunluluğunda değil... Bunu söylediğiniz vakit ters düşüyor ,aykırı kabul ediliyorsunuz...
Kim ne derse desin Her şeyin çözümü SEVGİDİR...
Kalbe hitap eden her güzellik sevgiyle harmanlanmalıdır..
"Kalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur." Sevgi dolu kalbinize kucak dolusu selamlar canım
Gülüm Çamlısoy
Görünenden öte hissettiklerim...
Söylenenden ziyade kinaye yüklü ne çok...
Ne çok ve devamı yine Rabbimin varlığında saklı bu bağlamda her şey ve herkes bir şekilde yaralamayı maharet bilmekte.
Rabbimin sunduğu sınav ve şükürler olsun yaşadığım ve sevdiğim insanlar için asla tüketmeyeceğim hayat pınarım.
Sevgimlesiniz ve içtenliğiniz mutlu etti çünkü tek ihtiyaç duyduğum dostluk.
Dilek USTA
Hepimizin özeli,ve yaşadıklarımız sadece bizi ilgilendirir.Amiyane bir tabir olacak ama başkasına halt yemek düşer bu bağlamda..Sizden dünyada bir tane var ve bir tek hayat sunulmuş hepimize . Onun bunun laf bezirganlığına ve kinayelerine asla aldırmayın canım arkadaşım. Ağzı olan konuşuyor ve bunu bir maharet ve ego tatmini olarak kullanıyor.. Boş insanların işidir başkalarının özeline karışmak.. Üzmeyin kendinizi RABBİM HERKESİN KALBİNE GÖRE HAK ETTİĞİNİ VERİYOR NASILSA... Sevgilerimle güzel arkadaşım..
Gülüm Çamlısoy
Ben yüreğimi koydum aslında hayatımın her uzantısında ne ile iştigal etmişsem ve edecek olduğum.
İnsanlık bir motif.
Hayat bir coşku ve kompleks en büyük ve sinsi düşman yine varlığı hezimete uğratan.
Tanıdığım sandığım ama zehrini akıtan yine de insanlar yine bizimle yaşayan ve bizi biz yapan ne çok mefhum taaa içimizde saklı hele ki O bildikten sonra.
Tüm sevgimle güzel yürek...
sevgi-saygıdeğer Gülüm hanımefendi nerelerde kaldınız? yokluğunuz benim için bir yoksulluk inanın. sizi ve hümanist duygularla bezeli yazılarınızı özletmeyin olur mu?
selam ve sevgiler iletiyorum yüce gönlünüze.
Gülüm Çamlısoy
buradayım hocam Allah'ın izniyle ve annemin duaları sayesinde dimdik ayaktayım.
En derin saygılarımla, selam ve sevgilerimle sevgili hocam...
Çok sağ olun.