- 316 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-26
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-26
Dr. Onur’un not defterinden; KÖSTEKLİ SAAT
Tekrar salona geçtik.Remziye hanım kedisini biraz toparladıktan sonra bana daha başka gözle bakmaya başladı.
Remziye Hanım_ Aklım almıyor almayacakta.
Naz_ Biliyorum inanılması zor bir olay. İlk başlarda, Muhittin Amca ile konuşmaya başladığımda sürekli kabuslar görüyordum. Psiloğa gitmeye başladım.Tahminimden çok daha fazla faydalı oldu. Daha da iyi olacağıma inanıyorum. Biraz sonra Muhittin Amca benimle temas kuracaktır. Şimdiden soracağınız soruları hazırlasanız iyi olur. Biraz daha açıklama yapmam gerekiyor galiba. Önce size Muhittin Amcanın durumunu açıklayayım. Muhittin Amca öldü ölmesine de ama ne öbür tarafa geçebiliyor, nede ne de buraya dönebiliyor. Araf’ta kaldı.
Burhan_ Sana niye inanalım.
Naz_ İnanıp inanmamak size kalmış bir şey.
Ses_ Naz kızım söyle ona seneler önce, yaz kış demez denize kaçardı. Yine böyle bir gün beni çileden çıkarınca. Burhan’ı eşek sudan gelinceye kadar dövdüm.bu dayağı bir hatırlatıver bizim eşek sıpasına.
Naz_ Şu anda Muhittin Amca bana diyor ki ; ‘’Söyle o eşek sıpasına Yıllar sürekli denize kaçtığı için kendisini bir güzel patakladım’’ Hatırladın mı Burhan bey?
Burhan_ Lanet olsun doğru. O gün beni öldüresiye dövmüştü. Günlerce sokağa çıkamadım.
Naz_ Şükran hanım teyze. Sende öyle bir şey var ki Muhittin Amcanın huzura kavuşmasına engel oluyor.
Şükran Hanım_ Yıllar önce hiç biriniz daha doğmamıştınız. Annem beni şimdi hatırlamıyorum, bir şeyler almak için teyzeme gönderdi. Teyzeme giderken sokağın başında Muhittin Efendiyle karşılaştım. İlk görüşte aşk dedikleri böyle bir şeydi galiba. Bir birimize ilk görüşte aşık olduk. En kısa zamanda beni ailemden istetti. Bir ay içinde nişan düğün hepsini bir arada çıkardık. Mutluluğumuz uzun sürmedi. Eve geç gelmeler başladı. Ve en sonunda beni aldatmaya başladığını öğendim. Az çok bilirsiniz bir dedi kodu çıktımı hızla yayılır. Onu hiç affetmedim. Şimdi benden helallik istediğini adım gibi biliyorum. Düşünmem lazım hem de çok.
Ayşenur_ Zavallı annem dedemin bu ihanetinden hiç birimize bahsetmedin anne. Kim bilir ne kadar çok için yanmıştır.
Naz_ Geçmiş, geçmişte kalmıştır Şükran Hanım teyze lütfen onu affet.
Şükran Hanım_ Belki bir gün ama şimdi değil.
Dr. Onur_Hepimiz ikinizi de dinledik. Az daha naz’ın hayatı mahvoluyordu. Henüz daha da kurtulmuş değil. Burada bulunan herkesin adına rica ediyorum lütfen, lütfen Muhittin amcayı affedin. O bundan yıllar önce sizin uğrunuza hayatını kaybetti. Bunu biliyorsunuz.
Şükran Hanım_ Evet biliyorum cezasını çekti. Yinede düşünmem lazım.
Dr. Onur_ Hadi Naz kalkalım ve Şükran Hanımın Muhittin efendiyi affetmesini bekleyelim.
Daha kalmamız için ısrar etmediler Ayşenur bile ayrılırken soğuk davrandı. Üzüldüğümü söyleyemem, bu akşam onlara büyük bir şok yaşattım. Daha sonra gönlünü alırım. Artık şükran Hanımın kararını bekleyeceğiz. Muhittin amcaya iyi haberler vermek için.
Bazen kafama takılıyor Beni aşk girdabına çekecek erkeğe bir gün rastlarsam evet demeden evvel çok düşüneceğim.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.