- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yeryüzünden notlar 38
Biz neden iki arkdaş olamayız? Dedi. Diyecek bişey bulamadım aslında olayın özü şuydu ; Şimdi seninle arkadaş olursam ben seni gördükçe içim cız edecek , başımın üstüne bir fil oturmuş gibi olacak , bedenim alev alırmışçasına yanacak ve ben seni hala sevmeye devam edeceğim. Sonra sen bana yeni tanıştığın arkdaşlarını anlatacaksın; ben içimden o tanıştığın arkdaşlarına ana avrat sövecem gittiğin yerleri anlatacaksın; benim umrumda bile olmadan aaa evet ya orası çok güzeldir diye sahte sözler söyleyeceğim sana, bu aralar büyük ölçüde azalttığım Neşet,Müslüm baba serisine yeniden başlıcam sonra (ilk okulda olsak saçını çekerdim) durduk yere kavga çıkarıcam sonra sana bi siktir git ya şurdan diyecem sonra sen bana sinirlenicen Neden bu onur durduk yere kavga ediyor benle iyice salaklaştı saçmalıyor diyeceksin o cool tavırlarım bir anda yerle bir olacak en sonunda beni affedeceksin yine , sonra öldürücü darbeyi beni yeni sevgilinle tanıştırmak istediğinde vuracaksın. O 2-3 sn arasında aklımdan bunların hepsi geçti ve benim prensiplerim var diyerek durmu düzelttim. Seninle arkadaş olmak işte bu yüzden çok zor sana bunları söyleyemezdim. Beni anlama , hatta salak bile diye bilirsin ama benimle lütfen arkdaş olma !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.