- 352 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-23
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-23
Dr. Onur_ Bu hafta pek sesin çıkmadı Naz neler yaptın bakalım?
Naz_ Sana bomba gibi haberlerim var Onur ağabey.
Dr. Onur_ Anlat bakalım bomba haberleri biz de duyalım.
Naz_ Muhittin amca bana adresini vermişti. Bende gidip evlerini ziyaret edeyim dedim.
Dr. Onur_ Nee! Gittin mi yoksa?
Naz_ Evet gittim. Tahmin et bakalım bana kapıyı kim açtı, kiminle karşılaştım?
Dr._ Aklıma kimse gelmiyor.
Naz_ Şöyle bir düşün bakalım.
Dr. Onur_ Aklıma kimse gelmiyor. Ama dur bakayım, yo olamaz.
Naz_ Olur, olur.
Dr. Onur_ Sakın Ayşenur olmasın?
Naz_ Ta kendisi.
Kapı açılıp da karşımda Ayşenur’u görünce uğradığım şaşkınlığı tahmin edersin. Bir an bocalamadım dersem yalan olur. Ama kendimi çabuk toparladım. Akşam üzeri dışarıya çıkıp çıkamayacağımızı sordum. Saat altıda buluştuk. Ivır, zıvır şeyler konuştuk. Bilmesinde sakınca olmayan şeyler anlattım. Bu arada hafta sonu ağabeyimle beraber ziyaretlerine gelip gelemeyeceğimizi sordum. Sevinçle kabul etti.
Dr. Onur_ O ağabey ben oluyorum değil mi?.
Naz_ Yoksa beni kız kardeşliğe yakıştırmadın mı?
Dr. Onur_ Peki benim gelmemi tuhaf karşılamadı mı?
Naz_ Yoo seni zaten daha evvel görmüştü. Ha bu arada medyum Seda hanımı biraz beklemeye alalım derim.
Dr. Onur_ Mantıklı, elimizin altında bulunsun yine de.
Naz_ Tabi eninde sonunda onun koltuğuna oturacağım. Bunu bende istiyorum. Ha bu arada en kazançlı çıkan kişide Muhittin amca oldu. Torununu görme mutluluğunu yaşadı.
Dr. Onur_ Ne günü gideceksin?
Naz_ gitmeden haberleşeceğiz. Cumartesi sence uygun mu? Sen de işlerini ona göre ayarlarsın.
Gece On ikiye doğru el ayak çekildikten sonra, Muhittin amcayla konuşmaya başladık
Naz_ Söyle bakalım Muhittin amca, torununu görmek nasıl bir duygu.
Ses_ Hiç sorma kızım, bundan sona sende benim bir kızımsın. Senin gözlerinle torunumu görmek çok tuhaf bir şey ama harika duygu. Bir an için bütün acı ve üzüntülerim kayboldu. Hiç olmadığı kadar mutlu oldum. Allah senden razı olsun.
Durumum gerçekten dışarıdan bakınca tuhaf görünüyordu. Ölmüş olan bir adamın manevi torunu olmuştum. Ben olduğum sürece oğlunu, gelinini, daha önemlisi eşini göreceksin. Bu beklide yıllara yayılacak ve hepimiz mutlu olacağız.
Dr. Onur_ Bu görüşmeyi Seda hanımla paylaşmak istiyor musun?
Naz_ Evet bilhassa görüşmek istiyorum.Ama bir şartım olacak, oda yapılacak seans videoya kaydedilecek. Benim esas düşüncem ailem. Onlardan gizli bir şey yapmak istemiyorum. Bu konuyu halledebilir misin Onur ağabey.
Dr. Onur_ Sen bu işi oldu bil.
Okullar bu arada tatil oldu. Hafta içinde gideceğim okulun kurslarına yazıldım. Fen notlarımın yüksek olmasına rağmen ben edebiyat bölümünü tercih ettim. Çünkü hayatımı kaleme almaya karar vermiştim. Onur ağabey Perşembe günü ailemle görüşmüş. Eve gittiğimde annemle babam biraz sitemkar davrandılar. Ama ben gönüllerini almak için bütün gece elimden gelen şaklabanlıkları yapmak zorunda kaldım.gecenin sonuna doğru yatmadan evvel babam odama girip, giremeyeceğimi sordu. Karşılıklı oturduk.
Babam_ Bak kızım, biz bir aileyiz bunu biliyorsun değil mi?
Naz_ Evet baba hem de çok iyi biliyorum.
Babam_ Birbirimizin bu güne kadar hiç gizli saklımız oldu mu?
Naz_ Hayır baba olmadı. Onu ağabey sizinle konuştu mu?
Babam_ Evet konuştu. Senden duymak istediğim sözleri Onur beyin ağzından duydum. İsterdim ki sen anlatırsın bize.
Naz_ Özür dilerim babacığım bi daha olmayacak affedin beni.
Babam bana sarılarak affettiğini söyledi. Ben de bir daha ailemden hiçbir şey saklamama sözü verdim. Bu arada bana tatlı, tatlı gülümseyen birinin varlığını daha hissettim
MUHİTTİN amca.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.