- 963 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ON BEŞ TEMMUZ HAİN ASKERİ DARBE GİRİŞİMİ -ABD BAŞKAN YARDIMCISI BİDEN NİHAYET GELDİ!!...
Netice olarak 15 Temmuz askeri darbe girişimi Türkiyede yaşandı.Millet meydanlara koşarak bu darbeye direndi.Neticede Fetullah Gülen taraftar olduğu söylenen askeri ünüforma giyen elemanlar yakalanıp tutuklandı.
Akla bazı sualler gelmiyor değil.
Darbe gece yarısı yapılır.Darbe tüm askerlerce yapılır.Darbe yapan adamlar bu kadar Devlet başkanına yaver olacak kadar yakın oldularsa neden Rus bakana suikast yapan polis gibi işi yarım bırakmaz suikast yapmaz.
Benim aklım fikrim hafsalam inanın bunu almıyor.Aşağıdaki temiz insanların günahına vebaline girmek istemem.
Allah cc. doğruya doğru insanlara yardım etsin.
Bugün sonunda ABD başkan yardımcısı Ankaraya geldi.Onu Esenboğada Ankara Vali yardımcısı karşıladı.İyi olmuş bizi de bir zamanlar ABD de belediye başkanları karşılardı.ABD başkan yardımcısı Joe Biden demogoji ustasıymış.
Alttan girdi üstten çıktı.Başbakanımızla basın açıklaması yapmak için ekran karşısına çıktılar.Tiyatro oynadı adam ekranda izleyenlerin karşısında ne kadar çalışmış dersine.
Türkiyeye darbe yaptırmadık tezini altını doldura doldura kabul ettirdi.Asla bizim olan bitenden hiç haberimiz olmadı demez mi.Bu nasıl kuyruklu yalan nasıl senin haberin olmaz.Sen nasıl büyük devletsin.
Senin CİA- FBI - PENTAGON ne iş yapar.Ya o STRACTFOR mu neydi düşünce kuruluşu Think thenk mi neyse ondan saat saat bizim Cumhurbaşkanının uçağının rotasını yayınlayıp işte tam da burada hadi ne duruyorsunuz vurunsana demedi mi?..
İncirlikten kalkan uçaklara havada daha uzun süre kalmaları için kullanılan tanker uçaklara ne demeli?.ABD li lerin izni olmadan İncirlikten kuş kalkabilir mi?.
Kimi kandırmaya alışıyorsun Biden Efendi karşındakileri kendin gibi aptal mı sanıyorsun?.
Biz ilk anda ekranda görünce bilgisayar oyunu oynanıyor sandık dedi bir de.
Utanmazlığın pişkinliğin daniskası bu.Sokağa dökülmenize şaşırdık hayran kaldık dedi.
Nasıl tankların altına yatıyordu sizin şehit bizim kahramanlar dediğimiz o insanlar dedi.Doğru bizimkiler ölürse şehit kalırsa gazi olurlar.Sizinkiler ölürse de domuz kalırsa da domuz olurlar.
Kahraman olamazlar kahramanlık din vatan millet uğruna ölünürse olur.Emperyalllerin askerleri olsa olsa domuz olur.Kahramanlarımızı övdü durdu kendince.
***
Bizim Başbakanda kısık sesle yanında şöyle yapsanız böyle yapsanız, Fetoyu bize nolur verseniz dedi.
Büyük devlet oldu mu ne yaparsan yap yine el üstündesin..
Her seferinde sağır rolü yapıp konuyu değiştirdi.Biz hukuk Devletiyiz bu konuda mahkemeler yetkilidir demez mi.O mahkemeleriniz Egede boğulan minik Aylan bebeğin hakkını da verir inşallah diyeceğim ama nerde.Irak’ta Suriye’de ölen çocukların kadınların kızların kanında boğulacaksınız aşağılık adalar..
Irakı işgal etsen binlerce insanı öldürsen kadınları kirletsen bile dünyada sen yine yüksektesin.
Sana kimse korkudan olsa gerek hiç bir şey diyemez.
Bu kadar aşağılık bu kadar adisiniz alçak adamlar..Onlara laf söylemek azarlamak öyle kolay değil.Bir ABD askeri için dünyayı yakar adamlar,bir yahudi askeri için milyonları öldürür adamlar..
Bizim şehitlerin Iraklıların Suriyelilerin canı can değil.Bir gram petrol bir ton müslüman kanından değerli hala..ABD ye sen ne kadar aşağılıksın,ne kadar canisiniz diyemedik.
Besleyip büyüttüğün Fetoyu bize vermezsen senden aşağılık insan yoktur diyemedik.Güneyimizde PYD ye PKK ya destek yapanlar kimse şerefsizdir diyemedik.Anladığım şu ABD Türkiyeye şunları HEMEN VER diye emrediyor.
Türkiye ABD ye şuraya girebilir miyiz,şu adamları bize VEREBİLİR MİSİNİZ diyor.Türkiyemiz kendi başına hareket edemiyor kolay değil etrafımız düşmanla çevrili oyuna getirip hemen tuş edecek alçak adamlar.
***
Saddam Hüseyini Kuveyte girdirip arkasından anasından emdiği sütü burnundan getirmedi mi bu alçak adamlar.45 tane üssü onlarca nükleer silahı bu üslerde bize tehdit olarak kullanan ABD alçağı bize ancak istediği kadar kahramanlık yapma hakkı veriyor.
Sınırlarımıza sahip olalım yeter,saldırıya taarruza gerek yok..Türkün Türkten başka dostu yok onlarda sindirilmiş,kıstırılmış haldeler.Fazlasını almak ancak bilek gücüyle kahramanlıkla siyaset ustalığıyla olur inşallah o günlerde gelir.
ABD mandası altına girmek dedikleri şey bundan farklı galiba.ABD gelip işgal ediyor bizi onun adamları idare ediyor sanıyorum..
Türkiyenin ABD ayarına gelmesi için çok ekmek yemesi lazım.Daha çok paramız olunca güç sahibi olacağız eski günlere geri döneceğiz.Ayasofyayı açmak Suriyeye mudahele etmek için kimseye sormayacağız.
Kanuni zamanındaki gibi Fransaya dans oynatma yasakla diye ültimatom vereceğiz.
Abdulhamid Hanımın 100 yıl önce ABD nin 6. filosuna çekil git Hürmüz Boğazından dediği gibi ültümatom vereceğiz.Bunları yapmak için paraya silaha ihtiyacımız var.
Kanuni bunları yaparken Osmanlının bütçesi ... milyon altın,Sivas eyaletimizin bütçesi 30 milyon altın,Fransa Devletinin bütçesi de 4 milyon altınmış.
Sokollu Mehmet Paşa, Deniz kuvvetlerimizin gemileri İnebahtıda yakıldığı zaman Kaptan-ı Derya ya hitaben -Paşa Paşa bu devlet isterse gemilerin direklerini altından,yelkenlerini ipekten,sicimlerini ibrişimden yapar tez donanmayı hazırla baharda Akdenizde yüzdür derken bu ekonomik gücüne ve Allaha dayanıp güvenmişti.
Biz teknikte bilimde geri kalırken ekonomide de geri kalmışız.Onlar bizi çok ilerilere geçmişler.Bir daha onlara yakın olmayı sağlayamamışız.Türkiyemiz son yıllarda akılcı politikalar ve milli kuvvetler idareciler elinde milli politikalar üreterek kendi silahını tankını uçağını kendisi üreterek bu mesafeyi kapatacaktır yakında göreceksiniz.
Bundan sonra ne olursa Türkiyemizin lehine olacak.Atide en gür seda Türkiyenin ve İslamın olcak göreceksiniz hep birlikte göreceğiz.Ayasofyada açılacak.
Osmanlıda bıraktığı yerden sancağı eline alıp dünyaya hakim olacak.Mazlum müslüman milletler de ABD nin Rusyanın Çinin ve tüm emperyal devletlerin tahakkümünden kurtulacak..
***
Sıra kimde acaba Efkan Ala’da gitti.Efkan Ala neden alındı çok merak ediyorum.Feto ile mücadelede başarılı olamadı desem Darbeden sonra üzerine üzerine gitti adamcağız.
Darbeden neden haberdar olamadı konusunda Cumhurbaşkanının eleştirisine muhatap olmuştu.Cumhurbaşkanının eniştesinin haberi oluyor Mit başkanı ve İçişleri Bakanının sonradan oluyor bu akıl alacak iş değildir.
Cumhurbaşkanına darbe sonrası MİT başkanını almayacak mısınız dedikleri zaman dere geçerken at değiştirilmez demişti.Darbenin kırkı çıkmış hala kamuda askerde poliste yeteri kadar Fetöcü ihraç edilmedi.Bir Adil Öksüzü arayıp bulamayan kadroları tabi ki değiştireceksin arkadaş..
Adamlar sınırdan kaçıyor,uçakla kaçıyor olmadı denizden Yunanistana kaçıyor.Sınırlarımız yol geçen hanı mı?Yoksa birileri göz mü yumuyorlar.Gürcüstanda Fetönün çok güçlü olduğu biliniyor.
Kaçakların bir çoğu buradan yurtdışına geçtiler.Kimliğini bırakıp 48 saat Gürcüstanda kalınabiliyor.
Emniyette Mitte temizlik şart seksen bir il müdürünün yetmişbeşi Fetöcü olurda alttakilerde Fetöcü kadrolar olmaz mı.Polis Akademisinden yetişen onca polis nerede şimdi hepsi bir yerlerde emir bekliyorlar.
***
Sanıyorum dereden geçildi atlar değiştiriliyor..Herkes yaptığının karşılığını görecek buna azil denir bir bakıma.Yeni KHK ile kamudan alınacak adamların üzerine gitmemekte direniyor bu kadar adamın vebaline girmesem diyor,hamaset gösteriyor sanıyorum.
Kısaca cellatlık yapmak istemiyor yerine kararlı bir adam Süleyman Soylunun getirilmesi iyi olur inşaallah...Soylu bildiğim kadarıyla çabuk karar veren cesaretli bir adam..AKP içindeki Fetocuların deşifre olmasıyla da bu alınmanın alakası olduğunu sanıyorum.
Cumhurbaşkanının Generallerin yaverleri Fetocu çıkmadı mı.Sağıma soluma baktım her tarafım Fetocuymuş kimini açığa aldılar kimisi hala duruyor.
Kimse anlayamaz adam camide namaz kılmaz cumaya pek gitmez eşi açık benim gibi bir müslümana baskı yapar şimdilerde araştırdım açığa almışlar.Bu kadar karanlık sinsi takiyyeci bir örgüt olamaz arkadaş..
Darbeden çok az önce Davudoğlunun alınıp yerine Binali Yıldırımın getirilmesi çok isabetli olmuştur.
Allah korusun Davudoğlu kalsaydı bu Darbeyi bu kadar az hasarla atlayamayabilirdik.
Sıra Hakan Fidana da gelecek sanıyorum.Yarın yeni KHK yayınlanarak Kamudan çok miktarda Fetöcünün ihraç edileceği görülüyor.
AKP içindeki Fetöcülerin temizlenmesine direnenler göreceksiniz birer birer ayıklanacak.
Temizlik baştan olur yukardan aşağıya yapılır.Ayak takımını temizleyerek yerdeki tozları süpürerek ev temizlenmez.
Deve dişi gibi adamlar yerli yerinde duruyor görmüyorlar mı..Aldığın adamın yerini çoktan bir alttaki Fetöcüler dolduruyor onun altındaki yine Fetöcü..
Fetöcüler eskisinden daha güçlü.Kamudaki Fetöcülerin birazı temizlendi sanıyorum.Kripto olanlar var,adamların bankayla gazeteyle okulla sendikalarla bir bağlantısı yok sadece yukardakiler biliyor..
Askerin polisin tüm kamu kurumlarının içinde hala güçlü adamlar göstermelik bazı açığa almalar ihraçlar oldu.Fetö yere yıktırıldı ama pes ettirilmedi öldürülmedi.
Kurbanlık hayvanın yere yatırılıp ayaklarını bağlama aşamasındayız henüz.Başını kopartmadan Fetö bitti denilemez.Bu iş çok uzun süreceğe benziyor.
170 ülkede eli kolu olan 180 milyar dolarlık ciroya sahip olan,Türki cumhuriyetlerde darbeye muktedir olabilecek bir yapıdan kurtulmak öyle kolay değil..
Bu ülkede adalet hukuk yok AİHM e gideceğiz hakkımızı arayacağız çok büyük tazminatlar alacağız diyor adamlar.Şimdi de kasımı bekleyin diyorlar.
Henüz darbe tehlikesi geçmiş değildir cezaevlerindeki adamlar gözden geçirilip temizlenmelidir.
Şu anda Adliyede çalışanların yüzde atmışı yetmişi Fetöcüdür diyenler var.İnfaz Koruma Memurlarının yüzde atmışı Fetöcü diyenler var boşuna söylemiyor adamlar...
Erdoğana Binali Yıldırıma yapılacak bir suikast darbenin başarılı olmasıyla eşdeğerdir.Yukardan emir almış bir meczub askerin polisin yapacağı bir suikaste önlem alınmalıdır.Yoksa Türkiye karışacaktır her halükarda..
Bu kısım ilave Kamudan ihraçlar olduktan sonra kaleme alındı.Lüzum etmedikçe asla beddua etmemek lazım.Evlada akrabaya yakına hiç etmemek lazım.
Bir insan ilerde kendisine bakacak oğluna kızına beddua edebilir mi.Bazı analar babalar ediyor.Bendeniz sizden yaşlı gün görmüş tecrübeliyim bu konuda çok şahit oldum nasıl beddua ettiyse insan aynen vaki oluyor.
Karşı taraf haklıysa ve Hakkın yanındaysa asla beddua etmemek lazım.Azın bedduası eğer Hak onunla beraberse çoğu yıkar.Çok olan istediği kadar beddua etsin Hak yanında değilse tesirsiz olur döner kendine isabet eder.
Dua ettim de duam kabul olmuyor dememek de lazım.Ya ölümden önce ya ölümden sonra dua da beddua da mutlaka kabul oluyor.
Sabırla ekşi koruklar üzüm olduğu gibi sabredersek dualarimiz mutlaka kabul oluyor.Ben çok denedim dua bir kere mühürlenmesin asla geri dönüşü olmuyor yerine geliyor.
Fetonun bedduasını bir kere daha izledim.Ona gönül verenlere baktım ihraçların listelerini taradım..
Kimler nasıl perişan olmuş aileleri dağılacak duruma gelmiş,işinden gücünden olmuş yuvaları dağılmış bir bakıma.
Kınamak laf söz etmek de yanlış bu konuda bir imtihandir belki de haklarında.Yukardakinin hatasını alttaki masumlar sabiler kadınlar çekiyor.
Kim bilir zamanında yapılan zulümler alınan ahlar mazlumlarin yâkarislari yerini buluyor.Bundan ders almak icabeder.Kendimi bir an onların yerine koydum empati yaptım.
Etraf ne der konu komşu ne der akrabaların ne der öğretmense öğrencilerin nazarında ne hale düşerler.
Kurunun yanında yaşlarda varsa onların bedduasından da korkmak lazım.Bu bedduaya bilerek ya da bilmeden amin diyenler yanmış ..Beddua bumerang gibi geri dönmüş onları yakmış dedim..
24.08.2016//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.