- 855 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PEYNİRİN KURDU İÇİNDEN OLUR
Osmanlı Devletinde fetret devrinde başlamak üzere, Cumhuriyet tarihi boyunca bu topraklar sürekli olarak askeri darbelere teşne oluşumların arenası olmaktan yakasını kurtaramamıştır.
Bizde asker niye bu kadar darbe iştahlısıdır acaba.
Darbe iştahlılarına TSK’nin demokratik düzenin anayasal bir unsuru olduğu nasıl kabul ettirilecek.
A.B.D’ de, Rusya’da, Almanya’da, Fransa’da, İngiltere’de ve Japonya’da değil de illa Türkiye’de asker külhanbeyi bir eda ile ülke genelinde yönetime el koyma heveslisidir.
Oysa ki 12 Eylül İhtilâli’nde gördük ki asker ekonominin "e’ sinden" anlamaz. Tutar Turgut Özal gibi tarikatleri devlete musallat eden birisine memleketin dizginlerini teslim eder.
Asker kim, ülke yönetmek kim. Geldiğimiz son merhalede gördük ki peynirin içinde kurt zuhur etmiş, epeyece de semirmiş.
Atlantik ötesindeki yarı meczup mu, mesih mi, mehdi mi olduğu belli olmayan maşa bir imamın ordumuzu kurduğu desise ile az daha mefluç hale getirmek üzere imiş.
Bu ihanetin hesabı en şiddetli şekilde sorulmalı ama madalyonun öbür yüzü Türkiye sevdalılarını Silivri’de bloke edip Türkiye Cumhuryeti’nin islâh ve iflâh olmaz düşmanlarını tıpış tıpış terfi ettirenlerin gafletlerinin de hesabı sorulmalıdır.
Turhan Şahin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.