- 791 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
HakkınSesi
:)
Başarısız bir lokomotif şamatası.. o değil de oradakilerin bir ötesinde ağaçların arkasından izleyen yaramaz küçük bir kız çocuğu yerine koydum kendimi.. karnımı tutup gülüyordum.. tepiniyordum, yerlere yatıp kahkaha atıyordum... zurnacılar... zurnacılaaarrr hahhaaaaa.. :))
HakkınSesi
Öykü ülkemizde geçmiyor sanırım polis var toma yok , vali partiden korkuyor bizim devlet sistemimizde vali partilerden bağımsızdı sanki ve Mareşal ülkemiz savaşa girmediği için galiba bizde Mareşal de yok . Rahatladım (!)
HakkınSesi
öyküye farklı açılardan bakılıp aynı sonuca ulaşılabilir. o sonuç üzerinde hiç durasım yok. zurna üzerinde durasım var. zurnaya "kral zurna" da diyebilirlerdi. yıllar önce adam sanat diye hatırlıyorum, dergide bi şiir okumuştum, ne derginin tarihini ne şairini hatılıyorum, aklımda şu kalmış: kendisine "şebek" denilen biri var, adam oldukça rahatsız bundan. bu yüzden hacca gidiyor; artık bana "şebek" demezler "hacı" derler diye düşünüyor. gidip geliyor, çevresindekiler kendisine "hacı şebek" demeye başlıyorlar.
HakkınSesi
Bu arada maymun türevi lakaplar beni acayip rahatsız ediyor. Şebek dese biri mesela bana, çok ciddi kırmızı kıç durumu ortaya çıkar ve evrim sonlanabilirdi.