- 544 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
RUHUM RUHUNU ÇOK SEVDİ 7
NEFRETE YER YOK KALBİMDE
Son sözlerin beni çok yaraladı sevdiceğim.Belki senin de böyle yanmıştı canın.Nefretin dağ gibi olmuş bunu gördüm.Belki de hiç sevmedin beni.Ben nefrete izin vermeyeceğim kalbim de.Nefret insanı yok eden yakan bir olgu.
Ayakta tutacak bu hal beni,inadına sevgimi büyüteceğim .Kök salmayacak sarmaşık gibi sarmayacak nefret beni.Onun yerine her gün , yeniden yeşerecek dallarım ,sevda gülleri açacak ve beni saracak.Sen olayacaksın artık bunu biliyorum ve senden asla bir şey beklemeyeceğim.
Deli bir rüzgar olacak esecek ruhumun derinliklerin de ,bir gün gelip seni bulacak,ahım değil sevda çiçeğim.O gün yanacak senin de canın benim gibi ,bir burukluk saracak tüm benliğini.Kaybedişini kutlayacaksın , senin için çırpınan bir canın yok oluşunu.Ruhun hep arayacak beni sevdiceğim ,sevda çiçekleri saracak benliğini.Aşk eğer bir kalpte varsa ,illa ki diğerine sirayet eder sevdiceğim.Sevsen de sevmesen de ne fark eder ki , ben bu canda oldukça yaşatacağım sevda çiçeğimi.
Büyecek ve tüm evreni saracak sevdam ,Tanrıdan bir armağan bu bana senli ya da sensiz ne fark eder ki.
Bazen saracak beni sevdanın ince sızısı ,sarmalayacağım onu kalbim de yaratanın o nefis huşusu.
Artık hiç bir haber alamayacaksın ben den .Yok diyeceksin ,yine kayboldu ve bilemeyeceksin seni nasıl
sevdiğimi.
Tüm dünya duyacak yazacağımher fırsatta sevdamı.Kalem ve kağıtlar olacak sevdalım.Senin göğsünü ıslatmayacak artık göz yaşlarım.Sessizce dökülecek aşkımı yazdığım sayfalara ve sen diye sarıldığım yastığıma.
Ben miyim yoksa senmisin şanssız olan .Nefretle sarmışken kendini nesıl göreceksin ki senin için öleni.
Gözünü kör eden benliğin de yok olmayacak sevdam ne de ağzından dökülecek kelimeler de kirlenmeyecek.
O bana ait ve benle toprağa gidecek. Seni çok seveceğim bir tenem sana inat ve senin o yıkılmaz gururuna inat çok seveceğim.
Dağlar gelse de önüme ,yaşlar kurusa da gözlerim de ben hep senle olacağım.
Ve ben sana inat seni hep seveceğim
YORUMLAR
Nefrette bir duygu .. Onun için sevinmelisiniz çünkü nefret etmekten de vazgeçtiği gün bilin ki artık AŞK diye bir şey yok.. Yani arkadaşım,sıradanlaşmak diyoruz biz buna... Nefret iyidir iyi inanın .. Sevgilerimle
yelda kiray
Aşk yıkar nefreti , nefrete bile gerek kalmaz sevdalının kalbi cenneti aladır..... teşekkür ederim arkadaşım....sağlıcakla kal