Uzayın Derinliğine Sesleniyorum..!
Yarası olan gocunsun, varsa vicdanı! vicdanının ateşiyle kavrulsun.,;
Ne Talihsiz dönemlerden geçtim, 1980 öncesine çok fazla aklım basmıyor, henüz 18 yaşındaydım.
Tam ergenlik çağımda 12 eylül darbesine tanık oldum, akabinde vatani görevim için her Türk Gencinin hayalini süsleyen ki o dönemler için geçerli olan bir hissiyat dı, Asker oldum,
18 Haziran 1982 yılında terhis oldum, halen 12 eylül darbe yönetimindeydi ülkem...
Yıl 1983. ilk yerel seçimler ve açık ara Turgut ÖZAL liderliğinde ANAVATAN İktidarı dönemi...
yüreklerimize kara basan gibi çöken korkuları dağıtan gözlerimizde ki kepenkleri açan düşüncelerimizdeki prangaları kıran dilimize vurulan kelepçeleri parçalayan özgürlükler döneminin başlangıcı...
işte o dönemde ben iş buldum ilk defa yurt dışında çalışmaya çıktığım dönem...
Hiç aklımdan çıkmayan bir beyanatı vardı merhum ÖZALIN eğer Türkiye’yi yönetenler çok büyük bir hata yapmazlarsa 21.yuz yıl TÜRKLERİN asrı olacak..!
ALLAH gani-gani Rahmet eylesin nur içinde yatasın güzel insan büyük devlet adamı Turgut ÖZAL...!
Sonrası yasaklıların af’ı (tarihi bir hataydı bence).. ama demokrasi önünde bir takoz du yinede...
yeni bir dönem ite kaka düşe kalka... ha babam de babam dönemi...
ahh ah koalisyonlar dönemi.. öz güvenleri eksik kart teke misali inat Liderler dönemi... kendilerine de hayırları olmadı ülkeye de...!
Eğer her iktidar ülkenin elzem olan bir sorununu hallede bilseydi, şimdi bu ülke sıfır problem yoluna devam edecekti...
A- iktidarı yaptı B- iktidarı yıktı, her alanda harabeler dönemi...
Dünyanın bilmem ki hangi gelişmiş ülkesinde böyle keyfilik yaşanır...
Şimdi en çok merak ettiğim ALLAH AŞKINA SİZİN DERDİNİZ NEDİR...?
Tam tamına 15 yıl olmakta bir tane diyebilir misiniz ki biz şu problemi sıfırladık.!
Eğitim mi.. ALLAH vere kürt-memet nöbete, rezalet den de öte, daha bir müfredat problemini çözemediniz...!
Güvenlik mi... tevekkülden öte teselli yok bize..
Asayiş mi... kör tuttuğunu beceriyor her yerde, kanunlar sere serpe...
Düzen mi..! çıkın karışın bir gün toplumun içinde nefes alıp hayat da kalmamız bile mucize...
Düşünce özgürlüğümü düşünebilen varsa hele söyleyin göreyim bende..
Deneme yanılma devlet yönetilmez kardeşim, her açılımın arkasında kandırıldığınızı söyleyerek döndünüz sineyi millete...
ceremesini yüklediniz yine millete,
Adam vitrini süsledi devletin en mahrem ünitelerine yerleşti, çıkarlarınız çatıştı durur mu yerleştiği yerlerde yıkıcı şekilde depreşti,
ceremesi yine millete ...yine kandırıldınız...
Elli bin türlü iftira ile devletin değerli göz bebeği kurumlarını berbat ettiniz yerle yeksan ettiniz...
Tek başına nereye yetişe bileceksiniz ...
Böyle devam ederseniz Bu millete ahmaklar sürüsü armağan edeceksiniz.,
Devlet otoritesi dışında nesiller yetişiyor siz ise bi, haber siniz..
Bu gün var yarın yoksunuz ama bilerek ama bilmeyerek bu Milletin geleceğiyle oynuyorsunuz...!
Kabul edin ki siz bu işi yapamıyorsunuz...!
Dileğim o ki,; Vatan topraklarında yatan evliyalar yüzü suyu hürmetine tüyü bitmemiş yetimlerin öksüzlerin ah’ı hürmetine müstehakkınızı bulursunuz..!