- 1154 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir kelebek olup son nefesimi kalbinde vereyim
Mürekkebi sevgiyle koyulaşan ve o masum yüzüne satır satır yazılan ömür sevdanın mutluluk kokan dizileridir, Sana olan yangınlarım, adı konulmamış sevdaların karanlık soğuk ve dilsiz duvarlarına senin figürlerini çiziyorum, Güneşle kaplı tüm bedenimin sevgi perdelerini araladım senin güneşi andıran gül yüzüne , sana uzun uzadıya bir mektup yazmak istiyorum yada benliğimi sana bulamak gözlerinin renginden uçurtmalar yaptım geleceğe, rüzgarla gittiği her diyara senin gibi güzel bi kadını anlatsın diye, çöllerde seraplar da ve gece karanlıgını yok eden hayallerin tatlılığında sevdim seni Yüreğimin çorak topraklarına senin umudunu bir çiçek diye ektim açtığı her bahar senin ismini alsın tüm çiçekler diye, Bir kadına açılmak belkide bir denize küreksiz açılmak gibi birşeydi azgın dalgaların hırçınlığından senin huzurlu kalbine sığınmak,
Sen karanlık gecelerini teslim alan yalnızlığa inat bütün geceyi sevdiğini düşlerinde geçirebilirsin ?
Sevmiyeceğini gelmeyeceğini , bile bile sanki her an hüzün denizinden kalbinin sevgi sahiline ugrmıycakmış gibi gözlerini uykuya haram edip sabahlara kadar onu beklermisin ?
Gözlerindeki mutluluğu sadece iki dakika hissede bilmek için ölmeyi göze alırmısın ?
Karanlık gecelerin puslu sabahlarına Merhaba dediği sahte gülüşlerin ilk baharda hasret çiçekleri açtığı Ayrılıkların cirit attığı zamanlarda buldum seni , bu zamanlar kötü zamanlar sevdiğim gelsen kalbimde saklan gözlerinde kilitliyim ben, sen ise; yüreğimde mühürlenmiş aşk şiirlerinin En mutlu satırısın, sana olan özlemlerimi umutsuz yarınlara sevda tohumu olsun diye ekiyorum ki acıların Içinde bile yarındaki mutluluklarına bir mum ışığı yak, sonra yazdığın mutlulukları kendine kadar say çünkü hayat okadar kısa ki zamanın vuslatında nerde ne zaman bu dünyadan gideceğim belli değil zaman öyle acımasız ki ama yinede benden acele etmemi istiyor ve bu gece yıldız , yıldız düşeceğim avuçlarına, Bir yağmur tanesi olup damla damla tenine düşeceğim Sadece şimdi seviyor ve seviliyorsan sende seseni senden çok seveni, sevgi varsa eğer kalbinde ne geçmişin deki pişmanlıklarını hatırla nede geleceğindeki günleri bekle, sadece bu gündeki mutluluklarına içindeki bendeki sevgilerine sarıl gözlerinin içine bakmaktan usanmadığın birisine sevginin en güzelini yani kalbini ver yada bırak bir kelebek olup son nefesimi senin kalbinde vereyim...
A.Koç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.