- 388 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Medeniyet dediğin....
İnsanları ırklarından dolayı ayrımcılığa tabi tutmak hani insan haklarına aykırıydı. Hani modern devletler vardı... Hem de çağdaştılar... Hem de medeniyet örneğiydiler... Hem de en büyük enlerin hepsi bu modern medeni asri ve çağdaş medeniyetlere aitti....
Gördük aşağılık tek dişli canavarları... Modernlikleri teknolojik üstünlüklerinin göstergesi savaş gemileriyle Akdeniz ve Ege’de savunmasız mülteci botlarını batırmaktan öteye gidemiyor... Üstelik bu ahlaksız ve insanlık dışı ölüyiyiciliği kurtarma harekatı adı altında anlı şanlı haber alma özgürlüğünün teminatı ve kainattaki yegane temsilcisi haber kanallarıyla dünyaya servis ediyorlar... Dünyanın neresinde bir kurtarma operasyonunda kurtarılmaya çalışanların tamamına yakını kurtarmaya gidenlerce öldürülür...? Bunun ismine de kurtarma operasyonu denir...? Yapılan göz göre göre soykırım dır... Hadi haberciliğinizden insanlığınızdan ait olduğunuz medeniyetin gereğini yerine getirmenizden dolayı suçluluk hissetmiyorsunuz... Hatta kendisinin insan olduğunu zannettiğiniz bir kadın muhabirin bir mülteciyi çelmelerken çektiğiniz göründüleri
tarafsız gazetecilik adına yutturabileceğiniz aymazlığını kendinizde nasıl buldunuz... Bu olsa olsa leş yiyiciliğin leşyiyiciliği olur... O insanlar neden oradalar... O insanlar hangi teknolojik savaş araçlarıyla öldürülmekteler... Nasıl oldu da oldu... Niçin hala devam ediyor... Herkes kaybediyorsa bu soykırımdan kim besleniyor bu kanlı savaştan...
Türkiye dünyanın her tarafından gelen mültecileri hiç bir pazarlığın tarafı olmadan kabul etmelidir ediyor... Ülkemize sığınan bu kardeşlerimizin acılarına hiç değilse vatandaşlık vererek ortak olabiliyorsak olalım... Başlarını dik tutamamadık bari kardeşliğimizi esirgemeyelim.... Fakat Türk halkı dünyanın dört bir tarafından ülkesine sığınan mültecilerle ekmeğini paylaşırken bu milleti açlık sınırının altında bir asgari ücretle geçinmeye mahkum etmiş aşağılık yöneticileri asla affetmeyecektir...
Ekonomik bağımsızlığın olmadığı bir ülkede ne Bosna Hersek de sırplar tarafından soykırıma uğramış kardeşlerimizin, ne Erivan Azerbeycanında ermeniler tarafından soykırıma uğramış kardeşlerimizin, ne Arap yarımadasında ve Afrika da avrupalılar tarafından soykırıma uğramış kardeşlerimizin, ne Çin de ne Rusya da, ne de amerika kıtasında ablukaya alınmış mazlum halkların çığlıklarına ses verebiliriz... Bize geldiklerinde acılarından haberdar olmamız canımızı yakıyor ve utandırıyor... Bu ülke bütün mazlum halkların ülkesidir, vatandaşlıkları en doğal haklarıdır... Kalifiye eleman arıyanları Allah a havale ediyoruz....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.