- 578 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
RUHUM RUHUNUÇOK SEVDİ 6 DUAMSIN
Ey güzeller, güzeli her şeyi muhteşem yetmeyen, benim kalbime sevdayı veren Teşekkür ederim.
Yüreğimde çağlayanlar akıtıp ,ruhumu çalıştıran .Bu sevdanın ,senin sevginin bir yansıması olduğunu biliyorum.
Ben senin yarattığım bir canı böyle severken ,sende var olan aşkı hissetmek ne muhteşem.
Beni buna layık gören sana ve ruhuma bu deneyimi vermene tüm ruhum ve kalbimle secde duruyorum.
Ey ruhumun ,kalbimin ve yaşamımın sahibi.Ey her şeyin sahibi, sevdiceğmin kalbine de bu sevdayı ver, onu şifalandırsın ,yaşananların tüm acı ve anılarından arındır.
Bize bu sevdayı ,senle bütünleştirir gibi yaşat.Senden geldiğini unutturmadan ve tüm benliğimizi yaşamımızı ruhumuzu temizle.
İnsanlara, sevmenin güzelliğini ver, kalplerin pasını sevdalı rüzgarlarla sil arındır.
Gülsün artık yüzler ve sevinçten ağlasın artık gözler.
Sen her şeyi güzel yarattın , bizi dünyevi yanlarımızdan arındır ve aşkla sevdalı kalplerle güzelleştir parıldat.
Kalbim kanatlı bir kuş ,onun kulağına sevdamı fısıldat.
Ruhumu ruhuna bağla. Sen her şeyin çözümüsün ,çözüm sende Rabbim ,hayırlısını nasip eyle .
YORUMLAR
Aşkın gözyaşları
sevda tüten o alev bakışın
gönülde ateşi yandıkça yanar
gözlerden hicranlı yaşların
ırmağı kızıl akar
vuslatın sükûnunda yaşlar
abı hayat bulur coşar
derya neşesini katar
dalgalarında keyif çatar
yelda kiray
Ne müthiş, ne umutlu dilekler...
Yürekten AMİN diyorum Yelda hanımcım...Sevgilerimle