- 437 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhum Ruhunu Çok Sevdi 5
Hasret ve özlem ,yüreği yakan kızgın bir alevdir.
Hasret ,sevdayı besler, acı vermesi ,ya da bununla yaşayıp aşkın o serin suyuyla sulayan ve kalbinde ki hasret ateşini,ruhun açan çiçeklerine dönüştürmek öyle zordur ki sevdiceğim.
Yaratanın bir hediyesi gibi görmek ve seni güzel hatırlamak,bu hasret ateşini söndürmesine izin vermeliyim.
Bir andır biliyorum ,bir okadar da sonsuzluk gibi gelen.
Böyle anlar da gözlerimi kapayıp ,bana sarıldığını ,saçlarımı okşayarak ,beni sakinleştirtirdiğini düşünüp.Seni hissediyorum.
Özlem gerçekten acı verir,üzmek ve yaşamına zarar vermeye hakkım yok.
Seni sessizlikte ,çölde suyun hayalini sever gibi ,sevmeye ve hayal etmeye devam edeceğim.
Gözlerini kapa ve beni affet,hayalimde sana uzanan elimi tut .
Kalbim biraz olsun huzur bulsun.
Merak etme ,olduğum anın tadını çıkarmaya çalışıyorum. Bu sevda yok etmemeli var etmeli, ayakta tutmalı beni.
Bu tanrının bir.hediyesi ve ruhuma ışık olmalı. Sevdiceğim mutlu olduğunu duyduğum her an ve seni sensizlikte seveceğim.
Bulutlar ağlayacak benim yerime ,rahmet olacak dünya ya ,güller açacak sen koklayacaksın
Bülbüller sen gibi bana seni seviyorum diyecek.
Ruhum ,ruhuna ulaşacak bir şekilde.. ,
YORUMLAR
Önce yazınızın başlığını çok sevdim sonrada hissettiğiniz duyguları....
''Merak etme ,olduğum anın tadını çıkarmaya çalışıyorum. Bu sevda yok etmemeli var etmeli, ayakta tutmalı beni.
Bu tanrının bir.hediyesi ve ruhuma ışık olmalı'' SEVGİLERİMLE