- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 12
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 12
Necmi rakamları inatla tuşlamaya devam ediyordu. Bu lanet rakamları kaç defa tuşladığını hatırlamak bile istemiyordu. Birden karşıdan telefonun açıldığını fark edince içinden derin bir oh çekti.
Necmi_ Alo Kaya senmisin?
Kaya_ Evet benim sen kimsin?
Necmi_ Vay bee ne çabuk unuttun beni devrem? Ben Necmi.
Kaya_ Vayyy Necmi’cim gece nöbetinden çıktım salak gibiyim, birden sesini alamadım. Ne var, ne yok?
Necmi_ Seninle buluşmam lazım. Ne zaman müsait olursun?
Kaya_ Akşam üzere buluşsak. Beni aradığına göre konu önemli.
Necmi_ Hemde çok önemli.
Kaya_ Biraz daha uyumam lazım. Saat altı gibi her zaman çıktığımız kafeye gel. Orada olacağım.
Kaya_ Okey tamam.
Kafeye girdiğimdeKaya köşedeki Masaya çökmüş beni bekliyordu. Karşısına geçip oturdum. Hoş beşten sonra.
Kaya_ Söyle bakalım Necmi’ciğim derdini söylemeyen derman bulamazmış
Necmi_ Sen önce şunu söyle bana hala acilde mi çalışıyorsun?
Kaya_ Evet artık acilin demirbaşı oldum.
Necmi_ Bak bu çok iyi.
Necmi cebinden resmi çıkarıp Kaya’nın önüne bıraktı.
Necmi_ Bak bakalım resimdeki şu yaşlı adam sana bir çağrışım yapıyormu?
Kaya resme dikkatli, dikkatli bakatı
Kaya_ Çıkaramadım, bu adamla ne alakam olabilir ki?
Necmi_ Hiç bir alakan yok, bir araştırma yapıyorum . Bütün yollar bu yaşlı adama çıkıyor.
Kaya_ Madem öyle şu konuyu baştan sona bir anlat bakalım.
Necmi_ Önce anlatmaya bir soru sorarak başlayayım.Olası bir trafik kazasında, hastayı hangi hastaneye götürürler?
Kaya_ Normal durumda ambulans hastanın durumun gore en yakın hastaneye götürür. Ama bazı durumlarda hasta sahiplerinin istediği hastaneye götürülür.
Necmi şimdi işimiz biraz daha kolaylaştı.Kaza esnasında büyük bir ihtimalle adam yalnızdı. Resimdeki yaya geçidiniyerini çıkartabildinmi?
Kaya_ Bekle biraz daha dikkatli bakayım.Burasıı Şehrreminindeki yaya geçidi değil mi?
Necmi_ Bravo orası. Orada kazaya uğrayan bu amcayı nereye götürebilirler.
Kaya_ Yani bizim acile mi götürüldü diyorsun?
Necmi_ Bana göre evet.Şimdi senden tam olaak istediğim şu. Sana bir tarih veeceğim. Bu verdiğim tarihten on gün geriden başlayarak trafik kazasından acile gelen hasta olup olmadığını kontrol edeceksin. Eğer bu amca sizin acile yatmışsa bana yaşadığı yerin adresini temin edeceksin Bu kadacık bir işi artık beceremem deme.
Kaya_ Eğer bizim acile getirildi ise bu işi oldu bil dostum.
Necmi_ Şimdi şu dosyayı al sormak istediğin bütün bilgiler bu dosyanın içinde mevcut.
Kayq_ Merakımı mazur gö ama, doktorluğu bırakıp polis hafiyeliğine başladında benim haberim mi olmadı? Bu adam çok mu önemli?
Necmi_ Tahmin edemeyeceğin kadar önemli bir genç kızın bundan sonraki yaşamını etkileyecek kadar.Yapacağın işin karşılıksız kalmayacağınıda bil.
Kaya_ Şimdi ben eve gidip kaldığım yerden uyumaya devam edebilirmiyim?
Necmi_ Daha buradamısın?
Necmi_ Kaya gidince derin bir oh çekti. Önümüzden bir engel daha kalktı. Kaya akıllı çocuktur bu adam eğer kaya’ın çalıştığı acile götürüldüyse bu işi halleder.Ve adresi bulup getirir.
Tuğul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.