- 538 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
RUHUM , RUHUNU ÇOK SEVDİ1
Güzel bir akşamdı ,seni bekliyordum.İçimde bir heyecan ,anlamadığım bir de korku vardı benliğimde.
Susmuştu her şey bir tek seni gözlemekteydim. Sesini duymak için sabırsızlanıyordum.
Sen yine geç kalmıştın,oysa o kadar kısıtlıydı ki zaman .Bense sana hasret ,bekleyişimden kısa sürecekti senle olacağım an. Bu yüzdendi belki de seni beklerken içimden taşan heyecana ,eşlik eden o tuhaf korku.
Beşiktaşı hala seviyorum ,orada senin ruhun var hala,seni gelişimin üzerinden kaç yıl geçti.
Hala düşünüyorum ,senle olduğum o kısacık anların bana yönetmeninden miydi hırsınmışım ya da senin beni çoktan terk ettiğini hazzetmemdenmiş senden vaz geçmeden lakin öyleymiş gibi gidişim.
Kurtulmak içindi belki de sana kalbimin prangalar vuran sevdasından.
Kaç bahar geçti bak, beşiktaş aynı,bende aynı heyecan ve korku,oysa ne çok değiştik ikimizde ayrı yaşamlarda kaybolduk.
Tek değişmeyen seni düşününce yüzümde ki tebessüm. İşte eski dost sevgili sana şimdilik bu kadar sözlerim.Bitmeyen tek şey bende ki sen .
Uzaklarda bir gün eğer sende tebessümle anarsan beni, bil ki karşılıksız değil ey sevgili
Oysa her girişimeysek bir şeydi beklediğin seni seviyorum .Öyle zordu demekki.sevmeden sevdiğine dur demek.
Canını her yattığımda ,sana ihtiyacım var çığlıkları vuruyordu benliğimi n .Gurur aşkı yok edemiyor malesef,sadece bel kide yaşanacak güzellikleri yok ediyorsadece Kitap denememden bir bölüm
YORUMLAR
Güzel bir akşamdı ,seni bekliyordum.İçimde bir heyecan ,anlamadığım bir de korku vardı benliğimde.
Susmuştu her şey bir tek seni gözlemekteydim.
Sesini duymak için sabırsızlanıyordum.
Bense sana hasret ,bekleyişimden kısa sürecekti senle olacağım an.
Evet Yelda hanım, giriş çok iyi , Kitap denemeniz sayfanızı geliştirin, çok güzel bir aşk konusunu yakalamışsınız. Tebrik ederim...
Sevgilerimle...
yelda kiray
hayırlı kandiller .Sevgi ve huzur sağlıkla hep sizinle olsun