- 408 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Alemin Alemini Seyrediyorum Artık Sustum
Sustum!Ne kadar susulacaksa o kadar sustum!Kendimle konuşuyorum şimdi yalnız.Yalnız yüreğimle dokunuyorum sesimeKimse duymuyor.!!!
Sustum!Sustu dudağımdaki şarkı gözlerimdeki şiirYaraları yalayan rüzgarSokaklarında kahrolduğum şehirGözlerim konuşuyor yalnız.
Sustum!Bin ah sürüp dudaklarımaNe kadar susulacaksa o kadar sustum!Sustu benimle denizSustu deli dalgalar sustu martılar.Umutlarımı sarıp rüzgarlaraUzaklara savuruyorum her geceYıldız yapıp serpiyorum gökyüzüneKimse görmüyor.
Sustum!Saçı ağarmış hayallerNemli kirpiklerleBulutlandığında gözlerimGökte şimşek olup çakıyorum
Sustum!Tuz basıp yaralarıma!SustumIçinde volkanlar taşıyan bir derviş gibiYaslanıp yalnızlığın duvarınaGül döküp kalabalıklaraKimsesiz geziyorum gönül ülkemi her geceKimse bilmiyor.
Sustum!Sustu benimle gök sustu dağ sustu toprakAcılar konuşuyor şimdi yalnızYaralı gönlümün sızıları konuşuyorTutup öldürüyorum içimdeki sevdaları bir birAtıyorum uçurumlardanKimse hissetmiyor.
Sustum!Saçlarını kokluyorum rüzgarlarınDudaklarından öpüyorum hayatıIçimde incecik bir sevgi ürperiyorSarı hüzünler dökülüyor gönül bahçemeGelmiyor beklediğim baharYaralar merhem tutmuyorGözyaşı olup dökülüyorum kaldırımlaraMendil silmiyorYağmur dinmiyorSevdiğim bilmiyor.
Sustum!Sustu benimle sarı sabır sustu hasret sustu zamanSustumYalnız gözlerimle dokunuyorum hayataKimse anlamıyor.
Sustum!Içimdeki dalgalar kabardıkça volkanlar gibiSustumSustu dudaklarım sustu gözyaşlarımSustu gözlerimdeki şiirGönlümdeki nehirBulutlar haykırdı isyanımıSimşekler haykırdıSadece ben duydumSadece ben.
Sustum!Ey beşiğini sallayıp boğduğum hayatKucağımda büyütüp öldürdüğüm sevgiYaralar merhem tutmuyorGeceler avutmuyorBen sustumAcılarım konuşuyor yalnız.
Ben sustum!Susmuyor yüreğimi kavuran kasırgaPencereme vuran yağmur damlalarıSusmuyor her gece dışarda inleyen rüzgarGelmiyor baharKuşlar sevinmiyorYıldızlar küsAy üzgünGüneş doğmuyorAcılar dinmiyorIçimde binlerce şiir kanıyor her geceKimse bilmiyor.
Sustum!Sustu benimle sarı sabır sustu hasretSustu hayatSustu zamanAcılar konuşuyor yalnızAcılarım konuşuyorKimse duymuyor.Duymuyor.Duymuyor.Artık duy sesimi...
Uğur Tepe / MECHUL KAPTAN 2016
Me©HuL Kaptan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.